PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Joanod

Super flot med dit vægttab

Jeg ville høre om jeg kunne få indsigt i dine opskrifter Det lyder jo for godt til at være sandt..

Min mail er: joanodgaard@hotmail.com

Kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Kay

Joanod skriver:

Super flot med dit vægttab

Jeg ville høre om jeg kunne få indsigt i dine opskrifter Det lyder jo for godt til at være sandt..

Min mail er: joanodgaard@hotmail.com

Kram..

brugeren har slettet sin profil for længe siden (derfor der ik er farve i profil navnet)

Anmeld

9. juni 2011

Bogonde

Hej skatte_pige

Jeg er også en af de dejlige kvinder, der er så uheldig at være ramt af PCO. Vi har for 9 mdr siden fået en skøn datter, ved hjælp af IVF. Og har æg i fryseren, hvis vi vil prøve at få barn nr 2. Nu er det sådan, at med de nye regler om egenbetaling, er det heller ikke længere gratis at benytte sine egne æg. Jeg kunne derfor godt tænke mig at optimere mine chancer for en naturlig graviditet, ved hjælp af kostændring. Desværre rækker min fantasi ikke til den helt store kogekunst, når det kommer til at kokkerere PCO venligt mad.

Jeg er derfor meget interesseret i dine opskrifter  Min mailadresse er bogonde@hotmail.com

Synes iøvrigt det er super sejt at du har taget dig tiden til at bikse en opskriftsamling sammen - og samtidig vil dele den med alle os andre. TUSIND tak for det

Mvh Malene

Anmeld

9. juni 2011

Mortil2Guldklumber

ville meget gerne ha den bog eller papirene

Anmeld

13. juni 2011

piaols

Hej Louise, 

Fedt indlæg du har skrevet og meget inspirerende.. Jeg har også PCO og mangler desperat nogle fif og opskrifter. har du lyst til at sende dit hæfte til mig:

pia_b_olsen@hotmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig

Anmeld

16. juni 2011

baby2007

Hejsa

Jeg vil meget gerne have sendt dine opskrifter. anneschoeler@hotmail.com

På forhånd tak.

Mvh Anne

Anmeld

9. juli 2011

poker

hej louise jeg kunne godt tænke mig dine opskrifter jeg har for ca 5 mdr siden fået dianosen pco. og syndes ikke rigtig jeg kan finde nogle opskrifter  og da jeg er overvægtig skal jeg os tabe mig. min mail er pia_nielsen.6@hotmail.com

Anmeld

21. juli 2011

moon19

Hej

Fik konstateret PCO for 12 år siden. Er nu begyndt at spise efter KISS og magler idéer til maden.

Vil gerne have bogen tilsendt på musling_mie@hotmail.com.

Takker mange gange

Anmeld

21. juli 2011

ismo

Hejsa

Rigtig godt projekt, og jeg fik konstanteret PCO for godt 2 år siden. Jeg ville meget gerne have opskrifterne. Min mail er : katthinne@gmail.com

Anmeld

3. august 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Du må også meget gerne sende den til mig

Ravnholtp@live.dk

(Mødere er engle i træning)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.