PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Tinemor

ved ik hvorfor hun har slettet sin profil... men hun har sendt bogen til mig... den er lang men god... skal jeg vidersende???

Årh ja, du må også meget gerne sende den til mig, hvis du vil være så elskværdig... th88220@stud.asb.dk

Tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

ninaamaliefd

Hej.

Jeg fik konstateret PCO for under en måned side, og har drømt om at blive mor siden jeg var barn selv. Så jeg er virkelig interesseret i de opskrifter. Kan du sende dem over mail? 

Mvh 

Nina

(nina_nina978@hotmail.com)

Anmeld

2. februar 2011

ninaamaliefd

Kay skriver:

ved ik hvorfor hun har slettet sin profil... men hun har sendt bogen til mig... den er lang men god... skal jeg vidersende???

Hvis du vil, og har tid må du meget gerne sende den til mig

(nina_nina978@hotmail.com

mvh Nina 

Anmeld

2. februar 2011

Trolde_mor

Kay skriver:

Du må også meget gerne sende den til mig

nette1986@hotmail.com

Tusind tak

Anmeld

2. februar 2011

Kay

Trolde_mor skriver:

Du må også meget gerne sende den til mig

nette1986@hotmail.com

Tusind tak

Til dig og til lle andre der gerne vil havde opskrifterne.... send mig en privat besked men jeres mail...

og ver opmærksomme på at den fylder meget i jers indbakke... har haft problemer med at sende den til flere pga. de manglede plads...

men send en pb så vidersender jeg gerne

Anmeld

2. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Kay skriver:

Til dig og til lle andre der gerne vil havde opskrifterne.... send mig en privat besked men jeres mail...

og ver opmærksomme på at den fylder meget i jers indbakke... har haft problemer med at sende den til flere pga. de manglede plads...

Hejsa..

Vil meget gerne have en kopi af bogen med opskrifter.. Hvad er en pd? Ja, er ny herinde, så er lidt uvidende... ellers er min mail Mette74@forum.dk

Jeg har selv pcos.. Er 36 og har haft det pcos i 6 år.. Blev gravid på p-piller med den første, hvorefter det tog 3½ år og 27 kilo lettere med at få den næste...

Pcos er noget man skal leve med hele livet og det kan ikke forsvinde.. men man kan mindske symptomerne, så man ikke mærker sin pco.. Man kan også sagtens blive gravid, men nogen skal have hjælp til det, men man kan øge sine chancer betydeligt ved at tabe sig eller hvis man er tynd pco, at få styr på sine symptomer..

Knus Mette

Anmeld

2. februar 2011

Kay

Mathias Villads skriver:

Hejsa..

Vil meget gerne have en kopi af bogen med opskrifter.. Hvad er en pd? Ja, er ny herinde, så er lidt uvidende... ellers er min mail Mette74@forum.dk

Jeg har selv pcos.. Er 36 og har haft det pcos i 6 år.. Blev gravid på p-piller med den første, hvorefter det tog 3½ år og 27 kilo lettere med at få den næste...

Pcos er noget man skal leve med hele livet og det kan ikke forsvinde.. men man kan mindske symptomerne, så man ikke mærker sin pco.. Man kan også sagtens blive gravid, men nogen skal have hjælp til det, men man kan øge sine chancer betydeligt ved at tabe sig eller hvis man er tynd pco, at få styr på sine symptomer..

Knus Mette

mente en pb... en privat besked

Anmeld

2. februar 2011

Shibby

Maise skriver:

Hej Louise.

Jeg har selv PCOS, som jeg fik konstateret marts 2009 i forbindelse med udredning for barnløshed. Jeg fik på fertillitetsklinikken anbefalet. en bog af Tine Grandjean " fra barnløs til frugtbar" -spis dig ud af din pcos. jeg tabte 10 kilo på små 3 mdr. inkl. 1-1,5 times powerwalking næsten hver dag. og så blev jeg naturlig gravid af mig selv og har idag Clara på snart 1 år.

Jeg kan virkelig anbefale dig den bog at læse hvis du ikke kender den.

Jeg er meget interreseret i dine opskrifter hvis det er nogen du har lyst til at dele. JEg er så fantasiløs når det kommer til mad og når det så skal være pcos kost er jeg endnu mere lost. I den bog står der også opskrifter på mad der kunne være interresante for dig. Den er ikke særlig dyr - det er nærmere et tykt hæfte.

Og superflot vægttab iøvrigtdet hjælper virkelig hvis man holder diæten.

Min mail er tai_mai@hotmail.com

KH Maise

TAK FOR INFO! Jeg har lige bestilt den online for 2 sec siden grundet dit svar i den her tråd..!

Det er ikk 100%sikkert at jeg har pcos..Mangler en scanning for at fastslå det,men ellers passer alt andet..Hvad skader det at prøve og se om det virker! Hvertfald, tak for dit råd.. Måske har du lige gjort en foreskel i mit liv! Hvem ved..Men under alle omstændigheder: Tak

Anmeld

2. februar 2011

Trolde_mor

Kay skriver:

Er her med gjort. Tusind tak

Anmeld

3. februar 2011

Maise

Shibby skriver:

TAK FOR INFO! Jeg har lige bestilt den online for 2 sec siden grundet dit svar i den her tråd..!

Det er ikk 100%sikkert at jeg har pcos..Mangler en scanning for at fastslå det,men ellers passer alt andet..Hvad skader det at prøve og se om det virker! Hvertfald, tak for dit råd.. Måske har du lige gjort en foreskel i mit liv! Hvem ved..Men under alle omstændigheder: Tak

hejsa

uanset om du har pco eller ej er kosten rigtig god hvis man skal tabe sig eller "komme i form" til at blive gravid. hvis der er noget du undrer dig over i bogen så spørg endelig, kan den efterhånden til bevistløshed. held og lykke når du engang har fået svar.

kh Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.