PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

lee

skatte_pige skriver:

Hej Maise.

Kender godt til bogen du anbefaler,det er faktisk den der gjorde at nu skulle det være nu min kost skulle ændres.
Og ja kender godt det med at man kan være fantasiløs, og det er netop derfor jeg har samlet alle disse opskrifter.Er rundet op på 150 sider, og er begyndt på bog nr. 2 - det er jo altid rart med nogle ideer.

Bogen deler jeg gerne med andre, hvorfor holde den for mig selv, når nu andre står som mig i samme situation

Kram Louise

Hej jeg er meget interesseret i dine opskrifter. Jeg fik konstateret pco i forbindelse med behandling af barnløshed.

Vil du sende den til klem1000@hotmail.com

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

tazz

I princippet kan du spise hvad din familie spiser. Du har den luksus ikke at skulle tænke på fedt, det hjælper lidt synes jeg.

Herhjemme er bøf og bearnaise forholdsvis tit på menuen (bearnaise fra K-salat har kun 4gr. kulhydrat pr. 100 gram i sig). Så spiser vi koteletter i fad med bacon og cocktailpølser (Netto har noge med 0 gr. kulhydrat), og så spiser jeg de helt sorte ris, som faktisk er græskorn, til i stedet for hvide ris.

Og så husk, ingen rodfrugter, og slet ikke de bagte. Hold igen med grøntsagerne og kun eet stykke frugt om dagen. Men det ved du sikkert allerede.

jeg har faktisk også en opskrift på en kage, som hverken har mel eller sukker i sig. Den er lidt anderledes i konsistensen, men ganske okay. Pizza hvorbunden er lavet på æg er også okay hvis man har de lyster. Nåja og en rugbrødsopskrift har jeg da også... og knækbrød som smager suuuuper godt med en god smøreost. Arhj, nu bliver jeg sulten

Hvad kunne du godt tænke dig, at spise?

Anmeld

7. marts 2011

Lonehj

Kay skriver:

ved ik hvorfor hun har slettet sin profil... men hun har sendt bogen til mig... den er lang men god... skal jeg vidersende???

Hej

Har lige fået mig en skøn ny venninde, der har PCO. Vil gerne vide mere og specielt opskrifter/madplan, er af interesse. Vil derfor gerne modtage hæfte: holmquist@live.dk

Tusind tak

Anmeld

15. marts 2011

lil-pigen

Hej

Til den af jer som kan vidersende madopskrifterne til min mail vil jeg blive rigtig glad....anyone??

På forhånd tak

Hilsen Maria - mikjuma@hotmail.com

Anmeld

28. marts 2011

HeleneKiil

Hej

Jeg synes det er fantastisk, at du har haft overskudet til at samle en opskrift bog, og ikke mindst din instilling til at ville dele den med os.

Selv har jeg haft konstateret PCOS i 4år, og har kæmpte med motivationen og selvfølgelig også vægten, både før og side.

Men nu hvor baby klokkerne kimer omkring mig, og min kærest og jeg også selv er begyndt at snakke om, at de også skal ring for os, så har vi noget at "kæmpe" for, så vil jeg meget gerne have et eksemplar af din Opskrift bog, som skal være en hjælp til et skridt tættere på et nyt liv med en forhåbentlig familie forøgelse.

Med andre ord tuside tak for dit initativ!

Med venlig hilsen

Helene Kiil

E-mail: eflpoom@hotmail.com

Anmeld

7. april 2011

idabki

Hej.

Jeg har ikke selv fået konstateret pco, men skal til lægen og snakke med ham. Jeg er overvægtig og har bare super svært ved at tabe mig, da jeg ved det ikke er kur jeg skal på men en madplan jeg kan bruge resten af mit liv. Nu har vi prøvet at få en bebs i 15 mdr og der er stadig intet sket. Så jeg vil meget gerne have dine opskrifter.

min mail er idabki@gmail.com

Ida

Anmeld

8. april 2011

Lysdal

Hej

Til den/jer, der kan sende videre, vil jeg også meget gerne have et eksemplar, hvis der er nogen der vil sende videre?

frk.lysdal@gmail.com

Har ikke konstateret Pco(endnu) men skal snart til lægen, har en del af symtomerne og vi har haft gang i PB læææænge nu, men der sker intet  (har også mange andre tegn). Og selvom det ikke skulle være det, søger jeg altid ny inspiration og har også interesse i det, da jeg skal læse ernæring og sundhed (når jeg er færdig).

håber at høre fra jer

Anmeld

15. april 2011

charlottefp

Hejsa.

Mit navn er Charlotte og jeg da jeg også kæmper med PCO vil jeg meget gerne modtage hæftet med opskrifter. Hvis der er nogen der har lyst til at sende den/dem. Min mail er: charlottefach@hotmail.com

Hilsen Charlotte og helt og lykke til jer alle

Anmeld

19. maj 2011

duna1978

Hej hej

Ved godt der er lidt langt siden denne tråd blev oprettet men deler du stadig dine opskrifter med os? Hvis du gør ville jeg være meget taknemmelig for at modtage dem på

duna1978@hotmail.com

I andre der har motaget dem må også gerne sende dem til mig da jeg kan læse ud af tråden at hun muligvis har slettet sin profil??

Mvh,  Duna

Anmeld

31. maj 2011

Trolle

Hej

Jeg vil meget gerne have den bog du laver med opskrifter.

Jeg har haft PCO siden jeg var 14 og bliver 22 i år.

Min mail er malenetrolle@live.dk

Hilsen Malene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.