PCO venlig madopskrifter :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

pino

Hvor skønt med opskrifterJeg bruger selv www.pcoliv.dk rigtig meget. Der er diætister der skriver og ufattelig mange opskrifter. Der kan jeg altid finde det jeg skal bruge Der er iøvrigt også kommet et nyt forum på den side, for os med PCO. Super for mig at kompinere med denne siden jeg nu har fundet

For jeg har fuldt kosten i et stykke tid og er nu gravid så det kan varmt anbefales.

Vh. Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

anettejuul

Hej.

Er der nogle der har hæftet med opskrifterne og som vil sende det til mig på min mail? Min forlovede og jeg har prøvet at blive gravid i 3 år og det er endnu ikke lykkes, så det vil være super fedt, hvis der er en der sidder inde med hæftet og som vil sende det til mig??

Anmeld

24. marts 2012

Kay

Kay skriver:

Til dig og til lle andre der gerne vil havde opskrifterne.... send mig en privat besked men jeres mail...

og ver opmærksomme på at den fylder meget i jers indbakke... har haft problemer med at sende den til flere pga. de manglede plads...

men send en pb så vidersender jeg gerne

efter min pc døde har jeg ikke længere opskrifterne... så det hjælper ikke at sende PB'er til mig længere... desværre....

jeg har brugt denne hjemmeside meget og den kan måske også hjælpe jer... der er nogle rigtig spændende opskrifter

http://pcoliv.dk/

Anmeld

30. april 2012

EvaMaria

Hej.

Jeg vil høre det stadig er muligt at få tilsendt opskrifterne, som du fortæller om. Jeg lå nemlig i nat og surfede på nettet efter PCO opskrifter og faldte over dit oplæg. Jeg vil blive taknemlig hvis jeg kunne få tilsendt opskrifter  Kæmper nemlig selv med PCO og lavt stofskifte og drømmer om ønskebarnet efter 2 års hård kamp..

Min email er eva_putte@hotmail.com

Tusind tak for det store arbejde du lagt i opskrifterne og oplægget.

Eva

Anmeld

30. april 2012

AndreasMor84

EvaMaria skriver:

Hej.

Jeg vil høre det stadig er muligt at få tilsendt opskrifterne, som du fortæller om. Jeg lå nemlig i nat og surfede på nettet efter PCO opskrifter og faldte over dit oplæg. Jeg vil blive taknemlig hvis jeg kunne få tilsendt opskrifter  Kæmper nemlig selv med PCO og lavt stofskifte og drømmer om ønskebarnet efter 2 års hård kamp..

Eva

Ved ik om de er nævnt, men kig evt i bøgerne Spis maven flad og Hold maven flad. De er rimelig pco venlige Ellers kommer der en ny bog her d. 10. maj der hedder Spis dig i balance til pco'ere

Anmeld

30. april 2012

AndreasMor84

EvaMaria skriver:

Hej.

Eva

men jeg skal gerne sende dig en opskriftssamling

Anmeld

7. maj 2012

EvaMaria

Tusind tak for det. Mailen er modtaget

Anmeld

14. maj 2012

FruLinda

Hejsa!

Jeg vil også rigtig gerne have opskrifterne tilsendt

Min adresse er: linda@lindquist.as

Fik konstateret PCO for et par år siden, men kan jo nu se, at jeg har haft det i mange år uden at ane, at det fandtes. Har siden diagnosen levet efter KISS-princippet - og det hjælper i dén grad!

Linda

Anmeld

1. juni 2012

Mullepige80

Hej

En af jer som har fået opskrifterne må meget gerne sende dem til mig. Jeg mangler sådan inspiration til opskrifter

I kan sende dem på: mullepige80@gmail.com

Anmeld

1. juni 2012

AndreasMor84

Mullepige80 skriver:

Hej

En af jer som har fået opskrifterne må meget gerne sende dem til mig. Jeg mangler sådan inspiration til opskrifter

I kan sende dem på: mullepige80@gmail.com

Jeg har sendt det til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.