Bambii skriver:
Men har på fornemmelsen at hvis jeg ikke laver en livsstilsændring så bliver det værre og vil ikke ødelægge chancerne helt for mig selv for at blive mor en dag... Men er bare ikke helt nemt at lave hele ens liv om og slet ikke når man har en kæreste der er alt for tynd og så skal lave "fed" men til ham eller hvertfald lave noget andet mad, for så er det nemt at blive fristet..
Hej.
Bare fordi du har PCO så betyder det ikke, at du slet ikke kan få børn, men ja chancerne for det er dog formindsket rigtig meget. Det kan man dog ændre ved at ændre sin kost. Jeg kan godt se hvad du siger med at din kæreste skal have anden mad end dig, men det er slet ikke sikkert, men prøv at tage et kig på bogen, du bliver sikker forbløffet når du ser hvad du skal spise
Jeg blev ihvertfald positivt overrasket da jeg selv så det.
Du kan jo bare lave kartofler, ris eller pasta tildin kæreste, og så selv spise en salat - det gør jeg også.
Det er nemt at blive fristet og jeg bliver det også stadigvæk, men så må du have en kæreste der bakker op om dig, og støtter dig i dit valg. Det har jeg også en sød kæreste der gør. Jeg vil ihvertfald med glæde være med til at bakke andre op, som også kan få det svært i deres forløb. Er stadigvæk selv ny, men min sukkertrang, som jeg ellers også har, er faktisk slet slet ikke så slem mere.
Førhen kunne jeg spise én pose chips om dagen, men nu har jeg faktisk ikke rørt én enkelt chips siden 9. novenber, så det bliver klart lettere med tiden.
Anmeld