undskylder på forhånd at jeg ikke svare alle med svar, men så kommer jeg aldrig videre med dagens gøremål.
kan jo se der er mange forskellige meninger og holdninger og det skal der jo også være plads til.
dem der giver deres børn cola, kan synes jeg går i små sko, og er dømmende som der er blevet sagt. det genere mig ikke. jeg synes ikke jeg dømmer, jeg undre mig bare over baby på 9mdr skal drikke cola.
jeg synes bestemt heller ikke jeg er hys. jeg giver bare ikke mit barn sukker, jo frugtsukker får hun, i form af frugt og frugt is, hvis det er en varm sommerdag. i sommers fik hun også meget tyndt hyldesaft da det er mere læskende og har også en enkelt gang fået en pomfrit. så synes ikke jeg er hys eller høne mor.
jeg fik ikke selv slik før jeg var omkring 6, og vi fik det kun 1 gang i ugen og det har ALDRIG været sådan har vi har skovlet det ind når vi har været ude hos andre og der var slik på bordet. børn skal også forstå at der er noget for voksne og andre ting for børn, efter min mening.
synes der er andre alternativer til sukker på grød, jeg bruger i stedet rent kanel ( uden sukker ) og æble eller banan stykker i. så er havregrøden altså bare mere spændene.
men hver vores holdning. og der er altså også forskel på under 1 år og så over 2 eller 3 efter mig mening.
Anmeld