Jeg kan nu heller ikke sætte det på bordet uden at Hjalte vil have det, men det handler ikke om afhængighed men om at han ser noget han godt kan lide.
Jeg kunne ALDRIG drømme om åbenlyst at drikke cola foran næsen på ham og sige at han ikke måtte få noget, dét ville sgu være direkte ondt 
Hvis og når jeg drikker cola i hverdagene er det inden han bliver hentet eller efter han er puttet i seng 
Det gør jeg, altså bestemt ikke for at være ond, men fordi jeg ikke vil have et barn der VIL have fx. cola hver gang det kommer på et bord (som fx. ikke er mit eget), så Nikita ser da mig drikke cola uden at hun får noget, så får hun mælk og en sjældent gang imellem smager hun lidt af mig.. men det betyder også (indtil videre i hvert fald) at når vi er til fødselsdag så får hun mælk istedet for sodavanden på bordet, det vil hun ligeså godt have..
Jeg syntes faktisk det største problematik ligger i at have sit barn siddende til bords med børn der godt må få sodavand, slik i store mængder osv., der syntes jeg det er svært.. men jeg er mega striks med slik mest fordi jeg er bange for hun får det galt i halsen, så det får hun IKKE selvom alle de andre børn sidder og spiser det.. med undtagelse af chokolade.. onde mor.. I know...
Anmeld