baby og cola!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

mom <3

Dictes mor skriver:

Hvis du er hys, så er jeg det også. Det er no-go i min verden, jeg ser ingen grund til at give dem det, de vil jo lige så gerne have vand, så hvorfor give dem sodavand. De ved jo ikke, at det findes og synes, at det er ligeså hyggeligt at drikke vand, mælk eller til nød lidt juice fortyndet kraftigt med vand. Dicte har kun drukket vand og mælk, og det bliver der ikke ændret på "bare" fordi det er jul.

Præcis!
Ingen som helst -god- grund til at give dem noget som de ikke har godt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

ekzunz

Nalle skriver:

Hmm. Hvorfor er det så lægen råder en til at give ens børn saftevand i deres sutflasker, hvis de ikke vil drikke vand eller kamille the?
Noget skal de vel for f*****n have at drikke?
Man kan ligesom få sukkerfri saftevand?

Min datter er 2 år, og har aldrig kunne li sodavand, pga brusen.
Men står det længe nok er der ingen brus i og så drikker hun det.
Jeg kunne aldrig drømme at at sige nej til at hun måtte få det en
gang imellem.

Kunne aldrig finde på at drikke noget for næsen af hende, og så sige nej du må ikke men mor må godt, for mor har meget bedre af at få det end dig?

Sådan har det med mange ting, så må du sige og tænke om mig hvad i vil.

Bare et surt opstød herfra, fra en mor som IKKE er en høne mor, men også lader mine børn leve livet, somme tider på godt og ondt, men sådan er vi nu så forskellige.

Jeg er virkelig uenig med dig! Vi er ikke strikse herhjemme, men der er dog stadig forskel på at være barn og voksen. At jeg vejer for meget og har nogle rigtig dårlige vaner, skal da ikke gå ud over mine børn. Så derfor kan mor godt drikke et glas cola, men de kan få et glas saft eller mælk. Jeg kan jo også drikke et glas vin - det får de altså heller ikke lov til at drikke.

Anmeld

6. december 2010

Nalle

Znuzke skriver:

Jeg er virkelig uenig med dig! Vi er ikke strikse herhjemme, men der er dog stadig forskel på at være barn og voksen. At jeg vejer for meget og har nogle rigtig dårlige vaner, skal da ikke gå ud over mine børn. Så derfor kan mor godt drikke et glas cola, men de kan få et glas saft eller mælk. Jeg kan jo også drikke et glas vin - det får de altså heller ikke lov til at drikke.

Jeg drikker 2 glas sodavand om ugen max, det må min datter sku også gerne få Nu er hendes glas sjovt nok 1/4 del af hvad mit er.

Og igen, heldigvis er folk forskelige og ingne der kender mig, skal sige jeg gør noget forkert, det mit barn, det min opdragelse der tæller ved hende

Og hvis man siger min datter er overvægtig fejler man i hvertfald noget

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Laulund87 skriver:

Nu bliver Maria et år om 2 dage og hun har ikke smagt cola endnu. Af alle de "forbudte" ting, er cola nok noget af det sidste hun får lov at smage. Ved faktisk ikke lige hvorfor jeg har det sådan med cola

sådan har jeg det også med cola. det er det værste af det værste efter min mening.

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

Hvis jeg kan slippe afsted med det får Clara kun hjemmelavede mad. Hun har smagt få ting som hjemmelavet æbleskiver(u. noget til) og lidt sukkerfri saft. ellers intet. Da min venindes pige fyldte 1 år for lidt over 1 år siden gik hun rundt om et bord med guf og fik lov at spise af slikket, hvor jeg sagde meget strengt og hårdt  til min veninde at hun nok lige skulle tænke på  miljø og arv hvis ikke hun skulle blive overvægtig som hende selv, og dertil rådne tænder og sukkerpåvirkningen for kroppen og hjernen. ja jeg blev ret sur, for hun ved det udemærket godt.

Man behøver ikke være hellig med alt, men visse ting må man godt beskytte sit barn lidt bedre imod.

synes da bestemt heller ikke et barn på 1 år bare skal kunne gå og tage slik selv. det synes jeg ingen børn skal i en lav alder.

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

OMG Laura har ALDRIG fået cola og hun skal da slet ikke have det foreløbig. Desuden får hun børstet tænder 3 gange dagligt...

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

sådan har jeg det også med cola. det er det værste af det værste efter min mening.

Nemlig

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Dictes mor skriver:

Hvis du er hys, så er jeg det også. Det er no-go i min verden, jeg ser ingen grund til at give dem det, de vil jo lige så gerne have vand, så hvorfor give dem sodavand. De ved jo ikke, at det findes og synes, at det er ligeså hyggeligt at drikke vand, mælk eller til nød lidt juice fortyndet kraftigt med vand. Dicte har kun drukket vand og mælk, og det bliver der ikke ændret på "bare" fordi det er jul.

nej der bliver heller ikke ændret på det her hjemme bare fordi det bliver jul og fødselsdag.

så er vi to hysse forældre os to hihi

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

OMG Laura har ALDRIG fået cola og hun skal da slet ikke have det foreløbig. Desuden får hun børstet tænder 3 gange dagligt...

ja det siger jeg også.

vanessa får godt nok kun børstet tænder to gange daglig.

Anmeld

6. december 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

synes da bestemt heller ikke et barn på 1 år bare skal kunne gå og tage slik selv. det synes jeg ingen børn skal i en lav alder.

nej det er så langt ude, jeg sagde at når hun får guf og andet usundt tager det jo appetitten fra hende. men hun ved det godt, du ved bare dårlig social arv hvad det angår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.