baby og cola!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Maise

Baagøe skriver:

OMG Laura har ALDRIG fået cola og hun skal da slet ikke have det foreløbig. Desuden får hun børstet tænder 3 gange dagligt...

3 ?? skal man børste 3 gange om dagen?? jeg børster kun 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

nej det er så langt ude, jeg sagde at når hun får guf og andet usundt tager det jo appetitten fra hende. men hun ved det godt, du ved bare dårlig social arv hvad det angår.

jamen så er det da en god ide at fører den videre :-)

Anmeld

6. december 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

jamen så er det da en god ide at fører den videre :-)

haha præcis. ej der er dog indført slikaften om aftenen. de må hun få ca 50gram. hun er 2,5. giv hende dog frugt, nødder eller andet. det bliver over mit korpus at clara har fast slilkdag i den alder. NUL PUTTE

Anmeld

6. december 2010

L-Mortil3

Det er vel som med så meget andet, vi er så forskellige allesammen

Liam er 1 år + det løse og får fredags vingummibamser og cola.

- Han har også fået cola i disse dage hvor han har bræksyge, det har været det eneste væske der har gledet ned.

Jeg må indrømme jeg ikke tager så højtideligt hvad han får, men jeg går MEGET op i tandørstning og alt andet Men hvad han spiser, herre gud

Anmeld

6. december 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

haha præcis. ej der er dog indført slikaften om aftenen. de må hun få ca 50gram. hun er 2,5. giv hende dog frugt, nødder eller andet. det bliver over mit korpus at clara har fast slilkdag i den alder. NUL PUTTE

nej det skal vanessa bestemt heller ikke have. måske på en varm sommerdag kan vi dele en kugle is fra paradis. men der sætter jeg også grænsen. hun kan få frugt og nødder. vi fik selv frugt fade som barn og nogen gange med flødeskum, det var da vildt lækkert. tror først jeg fik slik omkrig 6år og det var kun fredagsslik

Anmeld

6. december 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

nej det skal vanessa bestemt heller ikke have. måske på en varm sommerdag kan vi dele en kugle is fra paradis. men der sætter jeg også grænsen. hun kan få frugt og nødder. vi fik selv frugt fade som barn og nogen gange med flødeskum, det var da vildt lækkert. tror først jeg fik slik omkrig 6år og det var kun fredagsslik

mmmmmm ja abemad  da vi var børn havde alle børnene jo slik med i børnehaven når de havde fødselsdag. husker ihvertfald mange flødeboller. nej jeg havde heller ikke slikdag. fik lidt i ny og næ.

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

Maise skriver:

3 ?? skal man børste 3 gange om dagen?? jeg børster kun 2.

Nej, det skal man ikke. Laura får børstet en gang om morgenen hjemme, en gang om formiddagen i DP og om aftenen, når hun skal i seng

Anmeld

6. december 2010

Maise

Baagøe skriver:

Nej, det skal man ikke. Laura får børstet en gang om morgenen hjemme, en gang om formiddagen i DP og om aftenen, når hun skal i seng

ja tænkte nok det var sådan det hang sammen. gør de også det i vuggestue ?? clara starter 3 januar.

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

Maise skriver:

ja tænkte nok det var sådan det hang sammen. gør de også det i vuggestue ?? clara starter 3 januar.

Aner det ikke. I Lauras DP er det også kun de børn, der spiser morgenmad hos hende, som får børstet...

Anmeld

6. december 2010

Dansker i England

Cola og andet sukker-halløj er et no-go herhjemme indtil lillepigen er stor nok til selv at spørge efter det, og der bliver det også med måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.