baby og cola!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.710 visninger
111 svar
0 synes godt om
5. december 2010

mor-til-vanessa

hej girls.

vi havde mødregruppe hos mig i går, til julefrokost, super hyggeligt. min datter er den ældste, hun bliver 1 år om en uge

de fleste af de her børn er 9mdr og deres mødre sidder og giver dem COLA. what tænker jeg bare!!! altså vanessa har aldrig fået cola, og skal bestemt heller ikke have det før om langgggg tid. og så var der en af de her mødre der ikke rigtig børster tænder på hendes barn, fordi det er lidt svært at komme til. hvordan kommer de tænder ikke til at se ud.!?

ja forstår bare ikke hvorfor et barn på 9mdr skal have cola, eller andre sukker ting for den sags skyld, de aner jo ikke hvad det er, så ser jeg bare ikke nogen grund til at give dem det.

er det bare mig der er hys???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Valle81

mor-til-vanessa skriver:

hej girls.

vi havde mødregruppe hos mig i går, til julefrokost, super hyggeligt. min datter er den ældste, hun bliver 1 år om en uge

de fleste af de her børn er 9mdr og deres mødre sidder og giver dem COLA. what tænker jeg bare!!! altså vanessa har aldrig fået cola, og skal bestemt heller ikke have det før om langgggg tid. og så var der en af de her mødre der ikke rigtig børster tænder på hendes barn, fordi det er lidt svært at komme til. hvordan kommer de tænder ikke til at se ud.!?

ja forstår bare ikke hvorfor et barn på 9mdr skal have cola, eller andre sukker ting for den sags skyld, de aner jo ikke hvad det er, så ser jeg bare ikke nogen grund til at give dem det.

Spørger med et glimt i øjet:0)

Er de andre i MG førstegangs mødre alle sammen:0)

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Jeg er bestemt enig! Der er ingen grund til at give dem sådan noget før de selv spørger efter hvad det er f.eks. Og hvornår de spørger om det er selvfølgelig også afgørende. Dernæst synes jeg så man skal forklare sine børn hvad det kan gøre ved ens krop, så de forstår hvorfor det er noget man ikke får så ofte!

Anmeld

5. december 2010

Mullebergen

hej girls.

Hjalte var også under et år da han fik lov til at smage cola. Jeg ser intet galt i det, det er jo ikke sådan at vi gør dem afhængige af det.

Alt med måde.

Anmeld

5. december 2010

Brams

mor-til-vanessa skriver:

hej girls.

Er fuldstændig enig med dig, børn i den alder skal slet ikke have den slags og jeg kan da slet ikke forstå at man kan finde på det

Anmeld

5. december 2010

oerbaek

Jeg er helt enig der er ingen grund til at give børn cola så tidligt.

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

Rasmus smagte det for alvor igår...og ku desværre ret godt li det

Anmeld

5. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Spurgte du dem ikke hvorfor de gav deres børn cola?

Jeg kan huske da jeg var til første tandlægebesøg med Mathilde for mange år siden. Husker ikke præcis hvor gammel hun var, men hun fik ihvert fald stadig sutteflaske - så omkring et års alderen, tror jeg. Vi var 4 par samlet derinde på samme tid, og så kan jeg huske at det ene par fortalte, at deres datter da både fik saftevand og sodavand i flasken!!! Som om det var det mest naturlige i verden

Anmeld

5. december 2010

Tropez

børn skal ikke have sukkerting som cola eller sutter dyppet i sukker de er bare såååå forbudt i mine øjne ved godt jeg ikke er mor endnu men er trods alt gravid så jeg har da dannet mig en mening om hvordan det gerne skulle være 

Anmeld

5. december 2010

Lady Marion <3

Altså nu vil jeg lige sige jeg er 3 gangs mor   såå intet af gøre med om man er 1 eller 2 gangs mor ,,,  Jeg kunne aldrig drømme om at give så lille et barn cola  Det hører ingen steder hjemme ,, Min søn er nu 20 mdr og har ikke fået cola , saft , slik eller junk food endnu .. Jeg har gjort ligesådan med mine 2 store og så længe de ikke ved hvad de går glip af så er det jo intet problem   Det varer længe endnu før min søn bliver introduceret for sådan noget endnu , kan ikke se nogen grund til det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.