Halløjsa...
Har du taget i betragtning at man faktisk kan kigge på debatten uden at være logget ind?
Der kommer nok mange forbi div. indlæg på den måde... Man kan få undre sig over hvorfor fremmede (dem uden bruger) så ville glo i en billed-tråd ;-)
Derudover, så er baby.dk (og andre fora) en fantastisk overspringshandling... Man kan blive forstyrret i "læsningen" af f.eks. børn (som er mit indtryk at størstedelen har herinde), lektier osv osv osv.
Der er en som nævner min-mave og der har jeg været tidligere... og selvom jeg nok var... et af de velkendte profiler (siger ikke at jeg var populær eller upopulær, men overdisponeret på et tidspunkt), så var der altså også indlæg, hvor der kun var få besvarelser.... Så tror simpelthen ikke at det hænger sammen med popularitet som sådan, selvom at nogle måske har en tendens til at svare på hinandens indlæg når de "kender hinanden".
Jeg oprettede mig på denne side for en lille måned siden (mener jeg), men jeg er først begyndt at bruge den profil aktivt for 3 dages tid siden... Det jeg har set på de 3 dage... Tjaaaah, det er da ikke just det fedeste indtryk, men igen - jeg har altså erfaringen fra en anden side, og VED der kan komme noget hønsefnidder indimellem... Især når der er mange kvinder samlet på samme sted 
HVis jeg skulle få den ide at oprette et indlæg, så regner jeg da absolut ikke med at få en masse besvarelser...
Jeg hopper med vilje udenom billedtråde med børn herinde og lign, for jeg kender ikke folk herinde (endnu), så er faktisk ikke så nysgerrig... Lige nu kigger jeg bare for interessante emner...
Så træk vejret engang, og overvej hvad det er du vil poste, inden du gør det. Altså.. hvad forventer du af indlægget? 
Så slipper du for at skuffe dig selv i det lange løb...
Anmeld