Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Diana...

Åhh altså jamen GOD JUL alle sammen. 

Prøv at gå ind på fx min-mave og kik det er sjældent at folk får mere end 2-3 svar på deres tråde der inde har jeg bidt mærke i. 

Folk svar hvor de synes de har noget at svare på! Billed tråde ja for pokker der er 100 af dem om dagen vi kunne jo ikke lave andet end at skrive åhh sød baby hvis vi skulle svar på dem alle. 

Der bliver lavet SÅ mange ens tråde her inde fx er jeg gravid, hvornår kravlet jeres osv osv osv jeg tvivler på at der mange der gider svare på det samme spørgsmål 100 gange, hvorfor søger man ikke lidt tilbage for at se om der ikke allerede er et indlæg magen til. 

Fx dette indlæg har der OGSÅ været 100 af jamen det er de samme svar der står i de andre også.

KH Diana som virkelig synes det er mega træls med det her indlæg hele tiden og der kommer jo ikke noget ud af det alligevel. 

GOD JUL. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

jannebjerre

Hvorfor skal fol altid brokke sig herinde over den slags???

Sys det er virkelig ærgerligt og hvis man sys det er så træls at være her, hvorfor finder man så ikk bare et andet sted at være..?? Mener bare hvis man sys det er så utåeligt at man kun kan brokke sig, kan man vel ligså godt "gå"...

Det trætter mig efterhånden at læse disse tråde

Anmeld

5. december 2010

Diana...

Ox. skriver:

Er tildels enig ..

Oprettede et indlæg med mit nyeste maleri, der er over 100 der har kigget, men ikke en eneste har skrevet

Lige det indlæg er også lavet lidt sent og nå folk så logger på jamen så er det nok omme på side 2 og fx jeg kikker aldrig på side 2 kun på side et så jeg glipper over halvdelen af trådene her inde fordi de hurtigt glider væk. 

Også der altså mange der kikker med som ikke har profil her inde og de kan ikke svar på ens tråde men deres seer tæller jo stadig med. 

Og så lige en sidste MEGA FEDT BILLED. 

Knus Diana

Anmeld

5. december 2010

Baby2010/2013

mukka88 skriver:

Nu sletter jeg min profil her på baby.dk.

Nu gider jeg simpelthen ikke læse flere af sådanne indlæg!

Nej hvor er det dog blevet et trist sted at være, folk hakke på hinanden osv. og nu får man også skæld ud over man ikke svare på debatter! hva nu hvis man ikke har noget at skrive? hmm..

Syntes det var en fed hjemmeside, da jeg startede.. men det er godt nok blevet ændret meget på det sidste! 

FARVEL!

Må sige jeg sidder og overvejer det samme, sidder pt og kigger efter andre babysider som er mere relevante end denne gang tøse-fnider-fnader. Jeg sidder herinde for at få gode råd da jeg snart skal være mor, og jeg har ikke brug for den ene negative tråd efter den anden  

Anmeld

5. december 2010

Mum33

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Jeg svarer stort set aldrig. Men læser med med stor fornøjelse.

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Jeg tror måske, det hænger sådan sammen, at de brugere der er rigtig aktive ofte også får mange svar. Personligt får jeg en del svar på mine tråde, men jeg er også temmelig aktiv herinde og jeg er sikker på, det hænger sådan sammen

Hvis jeg læser en tråd og ikke svarer, er det på et spørgsmål, hvor jeg ikke føler jeg kan byde ind med noget. Jeg svarer på ALLE de billedtråde jeg kigger i INGEN undtagelser!

Anmeld

5. december 2010

eElak

Halløjsa... 

Har du taget i betragtning at man faktisk kan kigge på debatten uden at være logget ind?

Der kommer nok mange forbi div. indlæg på den måde... Man kan få undre sig over hvorfor fremmede (dem uden bruger) så ville glo i en billed-tråd ;-)

Derudover, så er baby.dk (og andre fora) en fantastisk overspringshandling... Man kan blive forstyrret i "læsningen" af f.eks. børn (som er mit indtryk at størstedelen har herinde), lektier osv osv osv. 

Der er en som nævner min-mave og der har jeg været tidligere... og selvom jeg nok var... et af de velkendte profiler (siger ikke at jeg var populær eller upopulær, men overdisponeret på et tidspunkt), så var der altså også indlæg, hvor der kun var få besvarelser.... Så tror simpelthen ikke at det hænger sammen med popularitet som sådan, selvom at nogle måske har en tendens til at svare på hinandens indlæg når de "kender hinanden". 

Jeg oprettede mig på denne side for en lille måned siden (mener jeg), men jeg er først begyndt at bruge den profil aktivt for 3 dages tid siden... Det jeg har set på de 3 dage... Tjaaaah, det er da ikke just det fedeste indtryk, men igen - jeg har altså erfaringen fra en anden side, og VED der kan komme noget hønsefnidder indimellem... Især når der er mange kvinder samlet på samme sted 
HVis jeg skulle få den ide at oprette et indlæg, så regner jeg da absolut ikke med at få en masse besvarelser...

Jeg hopper med vilje udenom billedtråde med børn herinde og lign, for jeg kender ikke folk herinde (endnu), så er faktisk ikke så nysgerrig... Lige nu kigger jeg bare for interessante emner... 

Så træk vejret engang, og overvej hvad det er du vil poste, inden du gør det. Altså.. hvad forventer du af indlægget? 

Så slipper du for at skuffe dig selv i det lange løb... 

Anmeld

5. december 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Har læst og aner ikke hvad jeg skal svare dig ud over FISK

Jeg mener det samme FISK

Anmeld

5. december 2010

Diana...

KaLee skriver:

Halløjsa... 

Har du taget i betragtning at man faktisk kan kigge på debatten uden at være logget ind?

Der kommer nok mange forbi div. indlæg på den måde... Man kan få undre sig over hvorfor fremmede (dem uden bruger) så ville glo i en billed-tråd ;-)

Derudover, så er baby.dk (og andre fora) en fantastisk overspringshandling... Man kan blive forstyrret i "læsningen" af f.eks. børn (som er mit indtryk at størstedelen har herinde), lektier osv osv osv. 

Der er en som nævner min-mave og der har jeg været tidligere... og selvom jeg nok var... et af de velkendte profiler (siger ikke at jeg var populær eller upopulær, men overdisponeret på et tidspunkt), så var der altså også indlæg, hvor der kun var få besvarelser.... Så tror simpelthen ikke at det hænger sammen med popularitet som sådan, selvom at nogle måske har en tendens til at svare på hinandens indlæg når de "kender hinanden". 

Jeg oprettede mig på denne side for en lille måned siden (mener jeg), men jeg er først begyndt at bruge den profil aktivt for 3 dages tid siden... Det jeg har set på de 3 dage... Tjaaaah, det er da ikke just det fedeste indtryk, men igen - jeg har altså erfaringen fra en anden side, og VED der kan komme noget hønsefnidder indimellem... Især når der er mange kvinder samlet på samme sted 
HVis jeg skulle få den ide at oprette et indlæg, så regner jeg da absolut ikke med at få en masse besvarelser...

Jeg hopper med vilje udenom billedtråde med børn herinde og lign, for jeg kender ikke folk herinde (endnu), så er faktisk ikke så nysgerrig... Lige nu kigger jeg bare for interessante emner... 

Så træk vejret engang, og overvej hvad det er du vil poste, inden du gør det. Altså.. hvad forventer du af indlægget? 

Så slipper du for at skuffe dig selv i det lange løb... 

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Da jeg oprettede mig herinde, blev jeg også tit tøsefornærmet over meget lidt respons, men jeg holder på at jo mere aktiv man er, jo mere respons får man Hvor meget svare du selv på billeder af andres børn f.eks?? Der svarer jeg meget fordi jeg gerne selv vil have svar når jeg lægger billeder ind Give and take!!

Jeg har efterhånden fået en god sjat "veninder" herinde som jeg ikke kan undvære, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.