LouiseNielsen skriver:
Hejsa
Lige et surt opstød herfra...
Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!
Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...
Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....
Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!! 
Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!
Men hvorfor så?
Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....
Hvis jeg ikke har noget, der lige falder mig ind, så skriver jeg ikke noget. Det er ikke fordi det ikke er interessant at læse, men fordi jeg ikke har noget intelligent at tilføje. Eller måske har jeg bare ikke lyst/behov for at skrive noget
Jeg har elendig hukommelse ift menneskene herinde, så jeg VED 100% at jeg ikke forskelsbehandler på hvem der er "populære" eller ej
Men jeg har ligeså meget ret til at være i læse-hjørne som i skrive-hjørne.
Jeg kan ikke sætte mig ind i at blive tøsefornærmet, men det er nok fordi jeg på ingen måde har den fornemmelse at der er forskelsbehandling herinde i forhold til hvem der får svar.
Og jeg har tænkt mig at fortsætte som jeg gør nu, hvis det var obligatorisk at svare, ja så ville jeg nok finde et andet sted at være, for det er slet ikke det jeg er her for. Jeg er her for at bidrage når JEG har lyst og ellers hygge rundt.
Er noget meget enig med "secrets" indlæg, som (ligesom mig) også har eksamen ved siden af, hvor baby.dk ofte er en "oversprigns-hygge-handling"