Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

morethanperfect

Åhh hvor jeg dog syns siden er blevet ærgelig

Der er bare så meget hakkeri , man skulle tro det var en børnehave ..

Jo , jeg syns det er pisse ærgeligt at man ingen svar får hvis man opretter en debat ang. hjælp om barnets søvn hjælp til amning osv. 

Men hvis man ligger billeder ind eller skriver historier om hvad man har lavet den anden dag , så syns jeg desværre heller ikke det er særlig spændende ..

Jeg bruger meget tid på siden her , og jeg kigger riiigtig mange debatter igennem , men mange gange har jeg intet svar til de ting der bliver debatteret .. Og kan ikke se grund til at skrive at jeg har været der men ikke har noget svar .. Så kunne jeg bruge AL min tid her ..

Jeg syns ikke vi skal hakke sådan på hinanden piger .. Det e så ærgeligt ! 

God jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Luuna13

Du har virkelig fat i den lange ende med det her indlæg. I hvert tilfælde når man ser på visningerne og svarerne.

Jeg er enig i, at det er irriterende at folk ikke gider svare, når man nu har brugt lang tid på at oprette et indlæg og deler ud af sig selv.

Jeg må dog indrømme, at jeg bruger denne hjemmeside meget som inspiration og derfor ikke kan sige mig helt fri for bare at læse andres indlæg og svarerne der på. Jeg har ikke brug for at skrive det samme som flere andre allerede har svaret og derfor forbliver det blot tit til kiggeri for mig vedkommende.

Der er ikke nogen der er mere populær end andre herinde i mine øjne, og det sammen er jeg sikker på er gældende for 99% af de andre herinde, så du skal bestemt ikke føle dig "udenfor".

Mit bedste råd er nok bare, at du skal lade være med at lade det pisse dig af, da du alligevel ikke kan gøre noget ved det.

Hilsen Lone

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Man kan altså ikke forvente at få svar på sine indlæg!!! 

Jeg har lavet tråde hvor jeg heller ikke får svar - Og det tager jeg sq ikke tungt eller får surt opstød af... 

Det er ikke alle som finder ens tråde som noget interessant eller at man kan svare på dem... 

Sådan er livet og det må man lære!! 

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

LouiseNielsen skriver:

Hvis du læser efter så skriver jeg faktisk at det ikke kun er for mit eget vedkommende, men at man bare ALT for tit ser tråde der ikke får svar, men over 100 kigger i.. Og jeg syntes det er skide ærgeligt, for det vel i bund og grund det siden er lavet til...

Det skrev jeg heller ikke, det jeg skrev var mere generelt ment (;
- Men ja, det er det jo. Men nu er det jo sådan at der ofte kommer nye brugere til og sådan, og vi kan jo ikke skrive til dem alle: "husk nu at svare i debatterne." Hvis det er et problem for siden, så er det vel Henrik vi skal have fat i?

Jeg vil bestemt tro at folk svarer på det de synes de kan svare på. Jeg skriver stort set aldrig noget i de tråde hvor folk viser deres børn frem, medmindre det er noget specifikt de vil vise eller der ikke er særlig mange der har svaret. Så er mit svar jo bare ét i bunken. Men det er nok fordi jeg ikke er en af dem der tager det til sig hvis jeg f.eks. smider et billede op med mit søde hamster og der ikke er særlig mange der svarer. Det er cyperspace, ikke noget personligt som sådan

Men tager folk mon forbehold for at man inde i kategorierne ikke vises det første af tråden når man kører musen hen over? Der er mange af dem der "Se her...", "hvad synes I..." osv. Og hvis det så ikke er noget jeg kan relatere til, og hvor mit svar er overflødigt, jamen så hopper jeg videre: der er en visning mere men der mangler er svar til den visning. Det sker da ofte. Kan du se hvad jeg mener? Det er lidt kringlet at forklare! 

Anmeld

5. december 2010

mortilnoahogmelina

Jeg er så megget enig med dig

Jeg har selv lagt en del tråde ind hvor der slet slet ikk er nogen som har svaret mig og især mine billeder , og jeg synes bestemt ikk jeg undlader at svare nogen , jo hvis jeg som sagt ikk ved noget om det , men alle billeder og diverse indlæg svare jeg på .

men ejg får selv få svar tilbage , især mine 2 billeder jeg har haft langt ind og det har gjort mig rigtig ked , for jeg føer sku lidt jeg har en overdrevet grim mave ,så nu har jeg droppet og ligge flere billeder ind , jeg bliver bare så trist .

Bare en lille kommentar herfra .

glædelig 2 advent .

Anmeld

5. december 2010

Nemesis

For mig handler det bare slet ikke om popularitet men om tid...mange gange klikker jeg ind på et indlæg skimmer igennem og bliver så forstyrret af en af de 4 unger..

Det handler også om, at jeg nogle gange ikke synes jeg har noget særligt at bidrage med og at kommentere div. billeder og børnekommentarer nok er langt nedprioriteret i forhold til at holde mig "orienteret"

så intet personligt, faktisk er jeg så elendig til at huske navne og profiler at jeg kun genkender ganske få.

:-) Sisse

Anmeld

5. december 2010

Giraffen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Hvis jeg ikke har noget, der lige falder mig ind, så skriver jeg ikke noget. Det er ikke fordi det ikke er interessant at læse, men fordi jeg ikke har noget intelligent at tilføje. Eller måske har jeg bare ikke lyst/behov for at skrive noget

Jeg har elendig hukommelse ift menneskene herinde, så jeg VED 100% at jeg ikke forskelsbehandler på hvem der er "populære" eller ej

Men jeg har ligeså meget ret til at være i læse-hjørne som i skrive-hjørne.

Jeg kan ikke sætte mig ind i at blive tøsefornærmet, men det er nok fordi jeg på ingen måde har den fornemmelse at der er forskelsbehandling herinde i forhold til hvem der får svar.

Og jeg har tænkt mig at fortsætte som jeg gør nu, hvis det var obligatorisk at svare, ja så ville jeg nok finde et andet sted at være, for det er slet ikke det jeg er her for. Jeg er her for at bidrage når JEG har lyst og ellers hygge rundt.

Er noget meget enig med "secrets" indlæg, som (ligesom mig) også har eksamen ved siden af, hvor baby.dk ofte er en "oversprigns-hygge-handling"

Anmeld

5. december 2010

Ox.

Er tildels enig ..

Oprettede et indlæg med mit nyeste maleri, der er over 100 der har kigget, men ikke en eneste har skrevet

Anmeld

5. december 2010

Tropez

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Men hvorfor så?

Hejsa 

Jeg følger dig 100% i det du her siger og kan godt forstå dig og alle andre der ikke får svar eller kun får et, jeg kan desværre også følge dem som ikke svarer, jeg er desværre selv en af dem, men det er fordi jeg bare sidder og læser de indlæg der er, og desværre har nogen af dem ingen relevans, for mig, men det betyder ikke at jeg ikke læser dem, og så er der dem som man bare ikke gidder svare mere fordi det er de/ det samme indlæg som bliver oprettet hele tiden og hver eneste dag, og det er bare sååå træls især hvis man har svaret de 3 første dage, men oplægget så kommer igen bare skrevet på en ny måde af samme person, der må ski være grænser, og så kan man heller ikke forvente at få svar, ved godt det er lidt hårdt, men det bliver kedeligt i længden at skulle gentage sig selv, jeg prøver selv at være bedre til at svare, det gør jeg skam glædelig jul 

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

Da jeg oprettede mig herinde, blev jeg også tit tøsefornærmet over meget lidt respons, men jeg holder på at jo mere aktiv man er, jo mere respons får man Hvor meget svare du selv på billeder af andres børn f.eks?? Der svarer jeg meget fordi jeg gerne selv vil have svar når jeg lægger billeder ind Give and take!!

Jeg har efterhånden fået en god sjat "veninder" herinde som jeg ikke kan undvære, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.