Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

ønskebørn74

Diana... skriver:

Og jeg  alt for en 2011 baby til jer  

1000 tak sødeDet bumler da lystigt... Så mon ikke der er godt med æg på vej... Så 2011, here i come...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

KajaHH

Tror bare der er mange der er med på en lurer, fordi de ikke aner hvad de skal skrive...

Jeg skriver heller ikke i alle de debatter jeg læser, men det er mere fordi,jeg nogle gange er bange for at skrive noget forkert som måske kan misforståes, måske andre har det ligesom jeg

Anmeld

12. december 2010

Moonchild

Seriøst.. måske er folk bare ikke særligt intresserede i at kommentere dine mange, mange indlæg... Synes det er hyle morsomt du bliver fornærmet over det  hold da op.. du får det til at lyde som om man har PLIGT til at svare på indlæg man læser.. jeg behøver sgu ikke nogen undskyldning for ikke at svare.. høhø.. langt ude... 

Anmeld

12. december 2010

twinny

Moonchild skriver:

Seriøst.. måske er folk bare ikke særligt intresserede i at kommentere dine mange, mange indlæg... Synes det er hyle morsomt du bliver fornærmet over det  hold da op.. du får det til at lyde som om man har PLIGT til at svare på indlæg man læser.. jeg behøver sgu ikke nogen undskyldning for ikke at svare.. høhø.. langt ude... 

Enig

Anmeld

12. december 2010

Louisiana

Moonchild skriver:

Hun har slettet sin profil på baby.dk, så hun kan ikke læse dit svar. Hun kan i hvert fald ikke svare  

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Moonchild skriver:

For det første, så synes jeg ikke din måde at svare på er særlig høflig, det kunne nok skrives på en anden måde. Hvis nogen skrev til mig som du gør her, så ville jeg blive meget ked af af det.

Og for det andet, så svarer du på en tråd hvor TS har forladt baby.dk og derfor ikke vil læse det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

For det første, så synes jeg ikke din måde at svare på er særlig høflig, det kunne nok skrives på en anden måde. Hvis nogen skrev til mig som du gør her, så ville jeg blive meget ked af af det.

Og for det andet, så svarer du på en tråd hvor TS har forladt baby.dk og derfor ikke vil læse det.

Kærligst
Sussie

Hun kan jo godt læse med alligevel

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Hun kan jo godt læse med alligevel

Det kan hun ja, men man må gå ud fra, at det gør hun ikke.

Anmeld

13. december 2010

Moonchild

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Du har ret, det kom ret groft ud. Det beklager jeg. 

Men det er helt klart min mening til det, for jeg mener virkelig ikke det er rimeligt at blive sur på folk man ikke engang kender fordi de ikke gider svare på ens indlæg. LouiseNielsen har lavet en masse fine/søde/gode indlæg, og jeg har set at hun selv skriver en masse gode svar, som folk er glade for, men det betyder bare ikke at hun kan forvente at få det samme tilbage. Om det er godt eller skidt, er en helt anden snak, men det er nu engang sådan tingene er. Da jeg havde læst denne debat første gang, kom jeg ikke med noget personligt svar til LouiseNielsen, men jeg søgte derefter på hendes indlæg for ligesom at få forståelse for det.. Det eneste jeg fandt var et halvt liv lagt ud på nettet.. Kan godt forstå hun gerne vil have respons når hun gør så meget ud af det, men det er ikke noget man har pligt til overhovedet. Og som jeg skrev i mit første indlæg, er der mange uden brugere der læser med, jeg var selv en af dem engang, men så fandt jeg en afskyelig debat der handlede om mig, men igen, en helt anden snak  

Men tak fordi du gør mig opmærksom på mit sprog, det er svært at se når man er en smule oprevet over indlægget

- Lige en sidste ting, ville i ikke også læse med hvis i vidste der var en aktiv debat igang om jer?

mvh 

Anmeld

13. december 2010

SussieThyssen

Moonchild skriver:

Du har ret, det kom ret groft ud. Det beklager jeg. 

Men det er helt klart min mening til det, for jeg mener virkelig ikke det er rimeligt at blive sur på folk man ikke engang kender fordi de ikke gider svare på ens indlæg. LouiseNielsen har lavet en masse fine/søde/gode indlæg, og jeg har set at hun selv skriver en masse gode svar, som folk er glade for, men det betyder bare ikke at hun kan forvente at få det samme tilbage. Om det er godt eller skidt, er en helt anden snak, men det er nu engang sådan tingene er. Da jeg havde læst denne debat første gang, kom jeg ikke med noget personligt svar til LouiseNielsen, men jeg søgte derefter på hendes indlæg for ligesom at få forståelse for det.. Det eneste jeg fandt var et halvt liv lagt ud på nettet.. Kan godt forstå hun gerne vil have respons når hun gør så meget ud af det, men det er ikke noget man har pligt til overhovedet. Og som jeg skrev i mit første indlæg, er der mange uden brugere der læser med, jeg var selv en af dem engang, men så fandt jeg en afskyelig debat der handlede om mig, men igen, en helt anden snak  

Men tak fordi du gør mig opmærksom på mit sprog, det er svært at se når man er en smule oprevet over indlægget

- Lige en sidste ting, ville i ikke også læse med hvis i vidste der var en aktiv debat igang om jer?

mvh 

Det er helt ok sveske.
Måske, måske ikke, I et tilfælde som omhandler en farvel-tråd, så nej.
Og hvis jeg forinden havde lagt andre tråde, så ville jeg heller ikke følge med på dem mere.
Men sådan er jeg nu engang indrettet. Går jeg så går jeg, og jeg ser mig ikke tilbage, eller roder op i noget tidligere.
Om hun kigger med eller ej, ved jeg ikke, men hun om det. Hendes konto er slettet og dermed anser jeg hende for værende ude og væk fra baby.dk.
Jeg bryder mig heller ikke om at tale dårligt om andre, så enkelt er det.
Lige så lidt som jeg vil bryde mig om, at nogen taler dårligt om mig, lige så lidt ville jeg gøre det samme mod andre.
Det giver mig altid en dårlig smag i munden når folk først kommer frem med deres meninger om andre, når de er gået.
Sådan er jeg nu engang indrettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.