SussieThyssen skriver:
For det første, så synes jeg ikke din måde at svare på er særlig høflig, det kunne nok skrives på en anden måde. Hvis nogen skrev til mig som du gør her, så ville jeg blive meget ked af af det.
Og for det andet, så svarer du på en tråd hvor TS har forladt baby.dk og derfor ikke vil læse det.

Kærligst
Sussie
Du har ret, det kom ret groft ud. Det beklager jeg.
Men det er helt klart min mening til det, for jeg mener virkelig ikke det er rimeligt at blive sur på folk man ikke engang kender fordi de ikke gider svare på ens indlæg. LouiseNielsen har lavet en masse fine/søde/gode indlæg, og jeg har set at hun selv skriver en masse gode svar, som folk er glade for, men det betyder bare ikke at hun kan forvente at få det samme tilbage. Om det er godt eller skidt, er en helt anden snak, men det er nu engang sådan tingene er. Da jeg havde læst denne debat første gang, kom jeg ikke med noget personligt svar til LouiseNielsen, men jeg søgte derefter på hendes indlæg for ligesom at få forståelse for det.. Det eneste jeg fandt var et halvt liv lagt ud på nettet.. Kan godt forstå hun gerne vil have respons når hun gør så meget ud af det, men det er ikke noget man har pligt til overhovedet. Og som jeg skrev i mit første indlæg, er der mange uden brugere der læser med, jeg var selv en af dem engang, men så fandt jeg en afskyelig debat der handlede om mig, men igen, en helt anden snak
Men tak fordi du gør mig opmærksom på mit sprog, det er svært at se når man er en smule oprevet over indlægget 
- Lige en sidste ting, ville i ikke også læse med hvis i vidste der var en aktiv debat igang om jer? 
mvh
Anmeld