Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

eElak

Diana... skriver:

Også kan jeg se der nu er 1300 der har været inde og kikke i denne tråd! Så tror du vel ikke det er 1300 forskellige vel for hver gang jeg trykker mig ind på den for at se de nye svar så tælle den som 1 og jeg er tit inde i de forskellige tråde MANGE gang for at læse de nyeste svar så man kan altså ikke regne med det tal.  

Jeg kan stå inde for nok de..... 15 af visningerne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Diana...

KaLee skriver:

Jeg kan stå inde for nok de..... 15 af visningerne... 

He he ja jeg kan altså også stå inde for mange af dem 

Anmeld

5. december 2010

Anette&Sophia

kender det alt for godt selv.

nogen gange kan jeg helt føle at det er fordi jeg er 18, ikke er gravid eller har et barn osv.

- men jeg har trodsalt stadigvis nogle spørgsmål som jeg gerne ville have svar på.

det er jo heller ikke alt herinde der handler om maver og børn.

så giver dig 100 % ret louise.

Anmeld

5. december 2010

quity

mukka88 skriver:

Nu sletter jeg min profil her på baby.dk.

Nu gider jeg simpelthen ikke læse flere af sådanne indlæg!

Nej hvor er det dog blevet et trist sted at være, folk hakke på hinanden osv. og nu får man også skæld ud over man ikke svare på debatter! hva nu hvis man ikke har noget at skrive? hmm..

Syntes det var en fed hjemmeside, da jeg startede.. men det er godt nok blevet ændret meget på det sidste! 

FARVEL!

Dejligt at se du er her endnu Håber du vil give alle os positive mennesker en chance til og ikke sletter din profil.

knuz

Anmeld

5. december 2010

Chr-Hei

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Vil give dig FULDSTÆNDIG ret .. Kender det godt (: ! Og er nok ikke selv altid for god til svare :/

Anmeld

5. december 2010

eElak

anetteb skriver:

nogen gange kan jeg helt føle at det er fordi jeg er 18, ikke er gravid eller har et barn osv.

- men jeg har trodsalt stadigvis nogle spørgsmål som jeg gerne ville have svar på.

det er jo heller ikke alt herinde der handler om maver og børn.

Jeg er lidt nødt til at spørge - og læs det IKKE som negativt, for det er jeg ikke ude på... 

Men hvordan kan det være at man er på en side, som (så vidt jeg har forstået) er baseret på det faktum at man har børn, når man ikke har børn, eller er gravid? 
OK jeg ved jo ikke om i prøver på at få barn - min undren er baseret på hvis du ingen intentioner har om børn lige nu...

Det er IKKE for at sige at nogle ikke er velkomne, jeg kunne bare godt tænke mig at høre hvad lige denne side giver dig/jer (hvis der er flere med samme baggrund)?  

For mit vedkommende - alder har ingen betydning om jeg vil svare på indlæg - heller ikke personens baggrund - det er kun baseret på det der står i indlægget... er det noget jeg kan give et oprigtigt svar på eller ej... 

Anmeld

5. december 2010

K&S

Line1987 skriver:

Hvis jeg ikke har noget, der lige falder mig ind, så skriver jeg ikke noget. Det er ikke fordi det ikke er interessant at læse, men fordi jeg ikke har noget intelligent at tilføje. Eller måske har jeg bare ikke lyst/behov for at skrive noget

Jeg har elendig hukommelse ift menneskene herinde, så jeg VED 100% at jeg ikke forskelsbehandler på hvem der er "populære" eller ej

Men jeg har ligeså meget ret til at være i læse-hjørne som i skrive-hjørne.

Jeg kan ikke sætte mig ind i at blive tøsefornærmet, men det er nok fordi jeg på ingen måde har den fornemmelse at der er forskelsbehandling herinde i forhold til hvem der får svar.

Og jeg har tænkt mig at fortsætte som jeg gør nu, hvis det var obligatorisk at svare, ja så ville jeg nok finde et andet sted at være, for det er slet ikke det jeg er her for. Jeg er her for at bidrage når JEG har lyst og ellers hygge rundt.

Er noget meget enig med "secrets" indlæg, som (ligesom mig) også har eksamen ved siden af, hvor baby.dk ofte er en "oversprigns-hygge-handling"

Anmeld

5. december 2010

Ellim

OMG!! Slap af -> det er en INTERNETSIDE.. Kan forstå at man måske ville blive lidt skuffet hvis man sendte julekort ud til familien med fine billeder og man intet tak el noget fik..!!

Men det er en WEBSIDE!!

Anmeld

5. december 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Vil jeg nu nok ikke tage så skide tungt, har selv oprettet indlæg hvor ingen svarede, tager det bare ikke personligt, hvis folk ikke gider svare, så fred være med det, det kan være man ingen kommentar har til indlægget / billederne!

Anmeld

5. december 2010

Lady Marion <3

Ellim skriver:

OMG!! Slap af -> det er en INTERNETSIDE.. Kan forstå at man måske ville blive lidt skuffet hvis man sendte julekort ud til familien med fine billeder og man intet tak el noget fik..!!

Men det er en WEBSIDE!!

Og det var så lige mine ord du stjal der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.