Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Også kan jeg se der nu er 1300 der har været inde og kikke i denne tråd! Så tror du vel ikke det er 1300 forskellige vel for hver gang jeg trykker mig ind på den for at se de nye svar så tælle den som 1 og jeg er tit inde i de forskellige tråde MANGE gang for at læse de nyeste svar så man kan altså ikke regne med det tal. 

Også synes jeg der mangler noget feed back fra ts selv i denne tråd. Det er også en af de ting som gør at min gider gå ind og svare skrive fordi at mange ts går ind og svare dem der skriver som DK skrev mange af de indlæg der var i hendes tråd var fra hende selv! 

Du må skisme undskylde, men TS havde lige andet for end at sidde herinde lige nu... Er vel iorden at man har et liv udenfor baby.dk her om aftenen??????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Laura.

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg synes selv det er træls når man kan se hvor mange der har læst ens tråd, uden at smide en kommentar dertil.

Jeg læser selv kun de tråde der interesserer mig og svarer da også hvor jeg kan. Men når det kommer til tråde hvor nogen som har brug for råd og vejledning til børn eller andet, undlader jeg at svare, da jeg ikke rigtig har nogen erfaring til at kunne hjælpe, men indlægget kan alligevel være interessant for mig. Jeg er første gangs gravid og kan selv lære noget af andres indlæg og svar - derfor følger jeg nogen gange med i disse tråde..

Anmeld

5. december 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Du må skisme undskylde, men TS havde lige andet for end at sidde herinde lige nu... Er vel iorden at man har et liv udenfor baby.dk her om aftenen??????????

Rolig. Det var bare for at fortælle at det altså er mere spændende at svare på et indlæg hvis trådestarteren selv svare også! 

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Rolig. Det var bare for at fortælle at det altså er mere spændende at svare på et indlæg hvis trådestarteren selv svare også! 

Du skrev du manglede nogen kommentar fra ts også... Men har jeg ikke kunne give fordi jeg ikke lige har været ved min computer....

Jeg kan til dels godt forstå dem der skrive de svare når det er noget de finder spændende og kan bidrage med... Og selvfølgelig nej så svare jeg ikke selv i alle tråde, men ville dælme gerne hvis jeg havde tiden.. Men der er rigtig mange tråde jeg aldrig har set, pludselig dukker de så op efter lang tid, eller hvis jeg en dag har tid til at gå tilbage til side 10 også svare jeg... Og hvis jeg finder en hvor der faktisk ingen svar er, så svare jeg ofte, fordi jeg simpelthen syntes det er ærgeligt andre ikke har taget sig den tid til at svare vedkommende....

Nu vil jeg logge af igen og hygge med manden og en go film....

Derfor svare jeg ikke i denne tråd resten af aftenen, i morgen skal jeg gøre rent, så der er det heler ikke sikkert jeg lige får tid før engang op af dagen....

Sov godt alle sammen.. Nat nat!!

Anmeld

5. december 2010

Anette&Sophia

KaLee skriver:

Jeg er lidt nødt til at spørge - og læs det IKKE som negativt, for det er jeg ikke ude på... 

Men hvordan kan det være at man er på en side, som (så vidt jeg har forstået) er baseret på det faktum at man har børn, når man ikke har børn, eller er gravid? 
OK jeg ved jo ikke om i prøver på at få barn - min undren er baseret på hvis du ingen intentioner har om børn lige nu...

Det er IKKE for at sige at nogle ikke er velkomne, jeg kunne bare godt tænke mig at høre hvad lige denne side giver dig/jer (hvis der er flere med samme baggrund)?  

For mit vedkommende - alder har ingen betydning om jeg vil svare på indlæg - heller ikke personens baggrund - det er kun baseret på det der står i indlægget... er det noget jeg kan give et oprigtigt svar på eller ej... 

helt iorden at være nysgerrig. men p-pillerne bliver smidt i næste måned, og så er der PB hi.

men det er også dejligt nok at være et sted hvor man kan få svar på nogle af sine spørgsmål omkring graviditet inden man kaster sig ud i det. + at folk herinde er utroligt søde og så er det hyggeligt at kigge på maver

Anmeld

5. december 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Du skrev du manglede nogen kommentar fra ts også... Men har jeg ikke kunne give fordi jeg ikke lige har været ved min computer....

Jeg kan til dels godt forstå dem der skrive de svare når det er noget de finder spændende og kan bidrage med... Og selvfølgelig nej så svare jeg ikke selv i alle tråde, men ville dælme gerne hvis jeg havde tiden.. Men der er rigtig mange tråde jeg aldrig har set, pludselig dukker de så op efter lang tid, eller hvis jeg en dag har tid til at gå tilbage til side 10 også svare jeg... Og hvis jeg finder en hvor der faktisk ingen svar er, så svare jeg ofte, fordi jeg simpelthen syntes det er ærgeligt andre ikke har taget sig den tid til at svare vedkommende....

Derfor svare jeg ikke i denne tråd resten af aftenen, i morgen skal jeg gøre rent, så der er det heler ikke sikkert jeg lige får tid før engang op af dagen....

Ok det var så ikke lige sådan det skulle forstået. 

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Diana... skriver:

Ok det var så ikke lige sådan det skulle forstået. 

Nej okay, sorry så... Sådan forstod jeg det bare!

Anmeld

5. december 2010

LR85

LouiseNielsen skriver:

nu fik du da dine svar...

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

LouiseNielsen skriver:

Og lige netop DET argument kan du så bruge i forklaringen på, at folk ikke kan sidde og svare på alle tråde, de lige surfer forbi. Vi har alle et liv uden for baby.dk, og derfor har man ikke altid tid til at svare på alt, man ser. So there you have it! Du har svaret på dit eget spørgsmål 

Anmeld

5. december 2010

saraa

Secrets skriver:

Kunne det tænkes, at folk har stemt uden at tilkendegive det? Jeg har da i dag stemt på en familie herinde mht. noget rejseværk, men jeg synes simpelthen det er så meningsløst at skrive "Stemt!", så det gider jeg altså ikke bruge tid på. Går ud fra at det er selve stemmen, folk vil have, og ikke tilkendegivelsen af, at jeg har stemt

har også givet min stemme, men heller ikke kommenteret det yderligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.