Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Dinna88

Det handler jo ikke kun om at folk ikke svarer hende.... det er generelt set at der er mange der kun læser tråden eller kigger i den og ikke svarer.. og tror da de fleste alligevel vil sætte pris på flere svar i deres indlæg... uanset hvad de omhandler! Jo flere svar man får des mere nuanceret et billede af svarene får man jo også!

Og synes godt nok ikke det var en pæn tone du skrev i..... kunne godt være sagt på en ordentlig måde.

Jamen, hvorfor skal I bestemme det? Jeg forstår ikke hvorfor man brokker sig sådan her offentligt, hvorfor ikke søge en måde hvorpå folk af sig selv begynder at være mere aktive? Spørg mig ikke om hvordan, men at befale folk til at svare, at skrive at man "bliver pisset af" og sådan vil jeg bestemt ikke mene er vejen frem!

Min tone kunne nok have været pænere, men den er ikke grim Jeg synes ikke trådstarters måde at skrive på var imødekommende eller noget som helst, hvilket synes jeg komplicerede det yderligere.

Det er fint at blive enige om at ja, selvfølgelig er det mere optimerende, positivt og det gør en glad at man får mange svar, men det er et  cyperspace, det skal jo ikke just tages personligt det der sker herinde. Søger man svar på råd, men ikke får det her, så går man et sted hen hvor man kan få det, da man snakker med en ansigt til ansigt. Vil man sælge noget, men ikke får det gjort her, går man til dba eller noget. Vil man vise sine børn frem pga. stolthed, men ikke får respons her, så kan man gå til dem man ved elsker ens barn, f.eks. bedsteforældre?

Jeg er slet ikke negativ i min holdning, jeg synes der er grænser for hvor meget man personligt skal gå ind i cyperspace, som her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

pussekat

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

hejsa

ja jeg er også træt af det have også et om min lille kanin som død i fredag mange kik men kun 2 som skriv man kan da lige skriv at det gør ondet på en det er jo lige det man kan bruge til nå når man er  af det jeg her det som om det kun er nok her ind man give skriv til her eller være glad for at være med der er ikke mange som give skriv det ting jeg lige op

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

pussekat skriver:

hejsa

ja jeg er også træt af det have også et om min lille kanin som død i fredag mange kik men kun 2 som skriv man kan da lige skriv at det gør ondet på en det er jo lige det man kan bruge til nå når man er  af det jeg her det som om det kun er nok her ind man give skriv til her eller være glad for at være med der er ikke mange som give skriv det ting jeg lige op

Nu var jeg jo så heldigvis en af dem der skrev til dig, men jeg synes, at det er helt forkert at tage det personligt. Jeg har selv ret svært ved at vide, hvad jeg skal sige, når folk har lidt et personligt tab, om så det er af et dyr eller et familiemedlem. Så kan jeg godt foretrække ikke at sige noget, fordi jeg er bange for at sige det forkerte, og sådan tror jeg altså, at mange har det!

Anmeld

5. december 2010

pussekat

Secrets skriver:

Nu var jeg jo så heldigvis en af dem der skrev til dig, men jeg synes, at det er helt forkert at tage det personligt. Jeg har selv ret svært ved at vide, hvad jeg skal sige, når folk har lidt et personligt tab, om så det er af et dyr eller et familiemedlem. Så kan jeg godt foretrække ikke at sige noget, fordi jeg er bange for at sige det forkerte, og sådan tror jeg altså, at mange har det!

ja det ved jeg godt men jeg have nok lige bruge for en sød hilse lige der

og tak for det

Anmeld

5. december 2010

klmf

Personligt kan jeg godt lide at suse rundt og kigge på de forskellige indlæg og det er da ikke altid jeg lige er i humøret til at skrive noget til hvert indlæg jeg kigger på. Synes ærlig talt ikke  man kan tillade sig at blive pissed over det, i et forum som dette er der ingen der skal føle sig forpligtet til at svare på det de læser. 

Anmeld

5. december 2010

Bare-mig

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden, så ved ikke om det har været skrevet.

Men jeg kan se at der er flere der ikke føler, at folk gider svare på deres tråde - men svarer I selv på tråde? TS skriver, at kun EN har svaret på hendes nye tråd. Så må der da være nogen af dem der ikke føler de får svar på deres tråde, der heller ikke har kommenteret på TS tråd.  Bare en take

Nå det så er sagt, så synes jeg da det er rigtig ærgeligt hvis der er flere der føler det sådan - det er da ikke rart. Jeg er selv ny herinde og jeg har endnu ikke følt at folk ikke vil svare mig.

Glædelig jul

Anmeld

5. december 2010

june1987

Jeg svarer de emner jeg gider og svare det jeg gider, nogen gang kigger jeg også glemmer jeg at svarer hvis nu mine børn skal på toilettet og ofte har jeg gang i hundred ting. 

jeg har selv indlæg hvor jeg får 1 svar og nogen mange svar så tror det er noget med om man fanger folk intresse.

jeg må ærlig sige, at få mig er spædbørn og graviditer hænger mig langt ud af halsen fordi det er slet ikke mit ønske eller noget jeg har lyst til at blive ved med at snakke om. derfor svarer jeg aldrig idem men jeg ELSKER at kigge på de nyankommende babyer og deres udvikling

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Dinna88 skriver:

Du skal da på ingen måder bestemme om folk skal svare dig. Det har du ikke ret til, og når du så skriver at folk skal mande sig op, ja, så.... Bliver jeg sgu lidt negativ omkring dte her.

Jeg svarer hvis jeg føler jeg kan bidrage med noget, og det er der da ingen da skal lave om på. Jeg svarer ikke for at folk skal få det bedre fordi der er "flere der svarer dem" end "bare" to. 

Hvis du læser efter så skriver jeg faktisk at det ikke kun er for mit eget vedkommende, men at man bare ALT for tit ser tråde der ikke får svar, men over 100 kigger i.. Og jeg syntes det er skide ærgeligt, for det vel i bund og grund det siden er lavet til...

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

LouiseNielsen skriver:

Hvis du læser efter så skriver jeg faktisk at det ikke kun er for mit eget vedkommende, men at man bare ALT for tit ser tråde der ikke får svar, men over 100 kigger i.. Og jeg syntes det er skide ærgeligt, for det vel i bund og grund det siden er lavet til...

Problemt ligger vel i, at man ikke altid ved hvad indlægget handler om, ud fra overskriften og de få linier man kan få frem ved at holde musen hen over? Så bliver man jo nødt til at klikke på indlægget for at læse det hele..

Anmeld

5. december 2010

Malonde1985

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Er til dels enig.. .. men kommer altså an på hvad indlægget handler om - synes tit at man kommer ind i et indlæg, som fx minder meget om et man lige har svaret måske et par dage forinden, og derfor ikke gider svare på det igen!

Mht. billedtråde er jeg fuldstændig enig! Jeg har da selv oprettet nogle mave-billede tråde og der er der stort set INGEN som svarer i, men MANGE som kigger.. Og det kan IKKE være fordi man lige har set en mave magen til, og heller ikke et 3d-billede magen til et andet, så jo der synes jeg godt man lige kunne smide en lille kommentar. Ingen sir jo man skal skrive en laaaang smøre, men lige at skrive et positivt ord eller 2 betyder faktisk meget for den der opretter indlægget.. hvis det ikke betød noget, havde man jo ikke oprettet indlægget.. Jeg har ikke oprettet mange billedetråde, for ærligt gider jeg ikke når folk alligevel virker ligeglade. Jeg synes selv (synes man måske altid selv), at jeg er god til at skrive i billedetråde HVIS jeg ser dem. Klikker sjældent ind, og bare smutter igen - synes godt man lige kan smide et ord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.