Det handler jo ikke kun om at folk ikke svarer hende.... det er generelt set at der er mange der kun læser tråden eller kigger i den og ikke svarer.. og tror da de fleste alligevel vil sætte pris på flere svar i deres indlæg... uanset hvad de omhandler! Jo flere svar man får des mere nuanceret et billede af svarene får man jo også!
Og synes godt nok ikke det var en pæn tone du skrev i..... kunne godt være sagt på en ordentlig måde.
Jamen, hvorfor skal I bestemme det? Jeg forstår ikke hvorfor man brokker sig sådan her offentligt, hvorfor ikke søge en måde hvorpå folk af sig selv begynder at være mere aktive? Spørg mig ikke om hvordan, men at befale folk til at svare, at skrive at man "bliver pisset af" og sådan vil jeg bestemt ikke mene er vejen frem!
Min tone kunne nok have været pænere, men den er ikke grim
Jeg synes ikke trådstarters måde at skrive på var imødekommende eller noget som helst, hvilket synes jeg komplicerede det yderligere.
Det er fint at blive enige om at ja, selvfølgelig er det mere optimerende, positivt og det gør en glad at man får mange svar, men det er et cyperspace, det skal jo ikke just tages personligt det der sker herinde. Søger man svar på råd, men ikke får det her, så går man et sted hen hvor man kan få det, da man snakker med en ansigt til ansigt. Vil man sælge noget, men ikke får det gjort her, går man til dba eller noget. Vil man vise sine børn frem pga. stolthed, men ikke får respons her, så kan man gå til dem man ved elsker ens barn, f.eks. bedsteforældre? 
Jeg er slet ikke negativ i min holdning, jeg synes der er grænser for hvor meget man personligt skal gå ind i cyperspace, som her.
Anmeld