Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Marco2

OMG  hvor mange af den her type indlæg skal vi dog ha' pr. uge?

Er folk blevet fuldstændig hysse her til jul?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

bullerbassen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Kan kun give dig ret  Har oplevet det MASSER af gange.

Og må indrømme jeg faktisk SJÆLDENT smider et indlæg herinde udenover salgsindlæg , for der kommer alligevel ALDRIG svar ..

Jo en gang imellem er det nogen søde kvindfolk derude som tar sig tiden til at svare..

Anmeld

5. december 2010

Diana2013

hold da op en børnehave det her... du skriver du vil have svar, og får et svar selvom det er negativt.. Man kan ikke kræve at folk skal svare.. jeg sidder og bare tit og læser og svarer kun hvis jeg synes jeg gider. Det ER frivilligt. Svarer du da på alle de debatter du læser??

Og undskyld mig men hvis en kanin er død, eller en dreng har fået en ny hat, eller lavet en sne mand? Det er jeg godt nok lidt lige glad med. Ved godt det lyder hårdt... Jeg har da heller ikke altid fået svar, men sådan er det jo? Det risikere man? Så skulle man lave en side hvor der stod. Hvis du opretter dig her skal du svare på folks debatter???

Jeg har aldrig følt det har noget personligt på sig, eller populæritets konkurrence. Plus når i skriver disse debatter med at åhhh folk svare mig ikke, får jeg bare mindre lyst til at svare??!

håber du kan tage det sure med det søde. For du ville jo gerne have svar!

Anmeld

5. december 2010

mor-til-vanessa

mukka88 skriver:

Nu sletter jeg min profil her på baby.dk.

Nu gider jeg simpelthen ikke læse flere af sådanne indlæg!

Nej hvor er det dog blevet et trist sted at være, folk hakke på hinanden osv. og nu får man også skæld ud over man ikke svare på debatter! hva nu hvis man ikke har noget at skrive? hmm..

Syntes det var en fed hjemmeside, da jeg startede.. men det er godt nok blevet ændret meget på det sidste! 

FARVEL!

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

I.E.K. skriver:

Jeg svarer stort set aldrig. Men læser med med stor fornøjelse.

Jeps...dig har jeg ikke set ret mange indlæg fra..men det er faktisk interessant når nogle der ikke skriver ofte endeligt skriver...for så hører jeg til de, der inde i knolden tænker...HOV...hvem pokker var det?
LOL

Men svar får alle, hvis der da er noget, som jeg har lyst til at involvere mig i at svare på.
Billedtråde svarer jeg sjældent på..jo nogen gange, men ikke altid, det er også tit jeg springer dem over.
Ikke fordi jeg sorterer, men fordi jeg måske ikke lige er i humør til at se på puslinger på det tidspunkt.
Og igen...jeg ser et emne til en tråd..kigger ikke på hvem der skriver...lukker det op og læser, svarer, hvis det er relevant eller lader være..og så først der kan jeg da skele til, hvem der har skrevet, men det har altså ingen betydning. Alle har lige ret hos mig.

Anmeld

5. december 2010

mor-til-vanessa

nu har jeg jo lavet thumps up for et indlæg her, så må hellere skrive noget, så der ikke er nogen sure miner. lol. 

må sige jeg har ikke set den tråd med dit barn, spm du skriver. og jeg læser slet heller ikke alle tråde herinde. og nogler læser jeg, men hvor mange har skrevet hvad jeg vil sige og så gider jeg altså ikke gentage.

nogle læser jeg halvt men går væk fordi jeg synes det er uinteresandt eller ikke ved hvad jeg skal svare.

men nu er det her indlæg vist oppe på 8 sider

kan du selv sige du svare på ALLE du læser?

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

Marco2 skriver:

OMG  hvor mange af den her type indlæg skal vi dog ha' pr. uge?

Er folk blevet fuldstændig hysse her til jul?

AG

manglede de rigtige ord... de var her

den her slags tråde er oppe alt ALT for ofte.

Anmeld

5. december 2010

Diana...

Også kan jeg se der nu er 1300 der har været inde og kikke i denne tråd! Så tror du vel ikke det er 1300 forskellige vel for hver gang jeg trykker mig ind på den for at se de nye svar så tælle den som 1 og jeg er tit inde i de forskellige tråde MANGE gang for at læse de nyeste svar så man kan altså ikke regne med det tal. 

Også synes jeg der mangler noget feed back fra ts selv i denne tråd. Det er også en af de ting som gør at min gider gå ind og svare skrive fordi at mange ts går ind og svare dem der skriver som DK skrev mange af de indlæg der var i hendes tråd var fra hende selv! 

Anmeld

5. december 2010

K&S

Secrets skriver:

Ja, nu tør man jo næsten ikke andet end at svare Jeg synes ikke, du skal blive sur. Og jeg har heller ikke indtryk af, at det handler om popularitet. Jeg er ganske ny herinde, og selvom jeg ikke har fortalt ret meget om mig selv, så får jeg fint med svar.

Jeg har det sådan, at jeg ikke bare svarer for at svare. Tit så ligger jeg i sofaen på siden, med pcen på sofabordet og sidder bare og surfer og læser, og sidder således ikke i en "skriveposition". Så hygger jeg bare med at læse rundt omkring i forum og samle mig en masse indtryk og meninger omkring alt det med graviditet og børn. Hvis man bare sidder og hyggelæser, og absolut SKAL svare på en tråd, bare fordi man er inde at lure på den, så bliver det jo pludselig en ekstrem tidsrøver.

Nu har jeg ikke lige set de debatter du omtaler, men lad os nu sige, at jeg tilfældigvis klikkede mig ind på dit emne, og det tager 30 sekunder at læse. Så tager det 30 sek, og jeg kan klikke mig videre til et andet indlæg, som også tager 30 sekunder. Sådan kan jeg lige hyggelæse 10 tråde, før jeg går væk fra baby og igang med noget konstruktivt, så som eksamenslæsning. Det har taget 5 minutter! Hvis jeg så pludselig SKAL svare på de 10 emner, jeg har hyggeluret på, så tager det pludselig tid. Oprette svaret, skrive det, gennemlæse det. I hvert fald 2 minutter. Så har vi lige pludselig de 30 sek det tager at læse hver tråd + MINIMUM 2 minutter til at besvare pr. tråd. Så har det pludselig taget 25 minutter i stedet for 5, og det er altså noget der batter, når man bare lige er i humør til at hyggelæse.

Hvis jeg sidder op med computeren og har bedre tid til at surfe, så svarer jeg da. Men jeg synes altså, at det er lidt mærkeligt at blive så skide sur, bare fordi folk lige ligger i sengen og surfer med lidt læsning, men ikke lige har tid eller overskud til at svare på alt.

Jeg nægter at tro på, at du svarer på ALLE emner, som du læser her på forum. Så smil nu  Det er jo ikke noget personligt. Det er da bare for manges vedkommende et spørgsmål om, om man bare lige er på baby.dk for at få en lille update, osv. 

Anmeld

5. december 2010

twinboys

Smiler ja jeg var så ikke for fin til at svare for den der svarede var mig... men jeg må nu sige, at jeg læser ikke alle debatter og bladre hellere ikke tilbage til indlæg der er kommet tidligere på dagen... Jeg ser dem der er på ja de 7 stk og nogle gange hvis der er de samme der ligger der går jeg til forsiden... Så kan kun sige at det var fordi den stod mellem de 7 at jeg svarede og synes den var sød...

Men jeg bliver også tit fanget af en overskrift og går ind og kigger og hvis jeg ikke kan svare på den, eller den ikke interesserer mig hopper jeg også ud igen... Eller hvis den enkelte har fået svar sætter jeg mig ikke også til at svare men sætter et  under et af de andre svar...

Gør nu ikke denne dabat til mere hønsegård og husk at holde en god kammertone

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.