Hejsa
Lige et surt opstød herfra...
Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!
Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...
Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....
Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!! 
Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!
Men hvorfor så?
Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....
Kan jo ikke nytte du bliver så tøsefornemert sveske 
Man kan jo ikke nå gennem det hele..og jeg når meget sjældent længere end til side et, fordi der kommer så mange nye tråde hele tiden, og svar på dem man lige pt er blandet ind i.
Men vi har faktisk en tråd kørende herinde, der omhandler hvad børn siger.
Det er godt nok en jeg har lavet, men den bliver brugt ret meget, og mange har ligesom vendet sig til at bruge den, fordi så er det samlet mere på et sted og lettere at finde.
Og kommer der nyt på den, så sørger jeg for at holde gang i den en dags tid, så de fleste kan få nået at kigge den ud på side et.
Jeg har fx ikke set din tråd.
Men måske skal du overveje ikke at blive så sur, men derimod, tænke over, om det man skriver nu også er relevant for folk generelt.
Som da jeg lavede tråden om ordsprog eller én lavede en tråd og nogle senere en klub om kagebagning.
Jeg har da somme tider skrevet en tråd om noget, jeg lige nu og her har oplevet, men jeg forventer ikke de vilde besvarelser..tværtimod vil jeg sige. Det er jo bare plidder-pladder-snak og fortællen, ikke noget, der skal tages op til debat eller diskussion. Jeg er sikker på at en masse læser...smiler lidt og går videre til noget andet..og det er også helt fint.
Antager din tråd også var noget lignende, hvor du bare lige skulle fortælle noget morsomt du har oplevet...rigtigt??
Jeg er sikker på folk har kigget med...men du skal nok ikke forvente svar på det, lige så lidt som jeg forventer svar på mit.

Kærligst
Sussie