Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

SoffiLine

Er så enig med dig smukke! 

Det eddermame træls. F.eks at oprette et indlæg med et spørgsmål, 50+ visninger og intet svar..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

DK

Hej

Jeg blev nysgerrig og ville lige kigge på et af de tråde jeg har skrevet hvor også alle har mulighed for at ligge en kommentar. Jeg kiggede derfor på mit seneste mavebillede "Bimmeren 32+5". 

Der er der 623 der har kigget. Der er så 37 svar, hvoraf 12 er mine egne som kan trækkes fra, dvs. 25 svar ud af 623 der har kigget. I procent svarer det til at 4,01 % har svaret. Du har så indtil nu haft 45 der har kigget og 1 der har svaret. Det er 2,2 %. Ud af de 623 der har kigget på mit billede er der så alligevel kun 25 svar, og flere af svarene er fra de samme mennesker så der er kun 17 personer der har svaret, altså i realiteten kun 2,7% som jo så er næsten samme svar-procent som du har fået!

Derudover har min tråd kørt i en uge nu, altså de svar jeg har fået er kommet fra jeg oprettede tråden d. 30/11 til idag d. 5/12. Altså hvor mange vil du have skal svare på din tråd? 5 personer ud af de 45? Det svarer til at jeg ville have at 69,2 personer til at svare på mit indlæg, ellers ville jeg blive tøsesur! Altså det er måske liiiiige i overkanten Nu har jeg fået en svarprocent på 2,7% og det efter en uge, og det er jeg godt tilfreds med!

Så jeg tror ikke du skal være så skuffet! Man svarer ikke på alle indlæg, og jeg ved at der ikke er så mange der svarer i weekenden, som der er i hverdagene. Så hvis du ikke synes du har fået nok svar, så prøv at oppe den engang, det plejer at hjælpe!

Knus

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

SoffiLine skriver:

Er så enig med dig smukke! 

Det eddermame træls. F.eks at oprette et indlæg med et spørgsmål, 50+ visninger og intet svar..  

Nu må du ikke blive stødt over det her, men jeg tror ikke helt jeg forstår dig.. Har kigget lidt på de debatter, du har oprettet, og du har jo fået MASSER af svar til stort dem alle, pånær hvor du har efterspurgt, om nogen solgte det og det. Og det kan man jo ikke svare på, hvis man ikke sælger den pågældende vare?  Som sagt ikke ondt ment, men hvis 2-3 siders svar (mindst) ikke er nok, så tror jeg ikke helt, at jeg kan følge jer!

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

Secrets skriver:

Nu må du ikke blive stødt over det her, men jeg tror ikke helt jeg forstår dig.. Har kigget lidt på de debatter, du har oprettet, og du har jo fået MASSER af svar til stort dem alle, pånær hvor du har efterspurgt, om nogen solgte det og det. Og det kan man jo ikke svare på, hvis man ikke sælger den pågældende vare?  Som sagt ikke ondt ment, men hvis 2-3 siders svar (mindst) ikke er nok, så tror jeg ikke helt, at jeg kan følge jer!

Snakkede ikke om mig selv der

Jeg klager ikke, men kan godt følge Louise og alle de andre!

Deraf mit svar 

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Kan jo ikke nytte du bliver så tøsefornemert sveske
Man kan jo ikke nå gennem det hele..og jeg når meget sjældent længere end til side et, fordi der kommer så mange nye tråde hele tiden, og svar på dem man lige pt er blandet ind i.
Men vi har faktisk en tråd kørende herinde, der omhandler hvad børn siger.
Det er godt nok en jeg har lavet, men den bliver brugt ret meget, og mange har ligesom vendet sig til at bruge den, fordi så er det samlet mere på et sted og lettere at finde.
Og kommer der nyt på den, så sørger jeg for at holde gang i den en dags tid, så de fleste kan få nået at kigge den ud på side et.
Jeg har fx ikke set din tråd.

Men måske skal du overveje ikke at blive så sur, men derimod, tænke over, om det man skriver nu også er relevant for folk generelt.
Som da jeg lavede tråden om ordsprog eller én lavede en tråd og nogle senere en klub om kagebagning.
Jeg har da somme tider skrevet en tråd om noget, jeg lige nu og her har oplevet, men jeg forventer ikke de vilde besvarelser..tværtimod vil jeg sige. Det er jo bare plidder-pladder-snak og fortællen, ikke noget, der skal tages op til debat eller diskussion. Jeg er sikker på at en masse læser...smiler lidt og går videre til noget andet..og det er også helt fint.
Antager din tråd også var noget lignende, hvor du bare lige skulle fortælle noget morsomt du har oplevet...rigtigt??
Jeg er sikker på folk har kigget med...men du skal nok ikke forvente svar på det, lige så lidt som jeg forventer svar på mit.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

LinLin

DK skriver:

Hej

Jeg blev nysgerrig og ville lige kigge på et af de tråde jeg har skrevet hvor også alle har mulighed for at ligge en kommentar. Jeg kiggede derfor på mit seneste mavebillede "Bimmeren 32+5". 

Der er der 623 der har kigget. Der er så 37 svar, hvoraf 12 er mine egne som kan trækkes fra, dvs. 25 svar ud af 623 der har kigget. I procent svarer det til at 4,01 % har svaret. Du har så indtil nu haft 45 der har kigget og 1 der har svaret. Det er 2,2 %. Ud af de 623 der har kigget på mit billede er der så alligevel kun 25 svar, og flere af svarene er fra de samme mennesker så der er kun 17 personer der har svaret, altså i realiteten kun 2,7% som jo så er næsten samme svar-procent som du har fået!

Derudover har min tråd kørt i en uge nu, altså de svar jeg har fået er kommet fra jeg oprettede tråden d. 30/11 til idag d. 5/12. Altså hvor mange vil du have skal svare på din tråd? 5 personer ud af de 45? Det svarer til at jeg ville have at 69,2 personer til at svare på mit indlæg, ellers ville jeg blive tøsesur! Altså det er måske liiiiige i overkanten Nu har jeg fået en svarprocent på 2,7% og det efter en uge, og det er jeg godt tilfreds med!

Så jeg tror ikke du skal være så skuffet! Man svarer ikke på alle indlæg, og jeg ved at der ikke er så mange der svarer i weekenden, som der er i hverdagene. Så hvis du ikke synes du har fået nok svar, så prøv at oppe den engang, det plejer at hjælpe!

Knus

God måde at stille det op på!

Har et par gange oprettet tråde med få svar - men svarer langt fra selv på alt jeg læser, så DET er der vist ikke nogen grund til at blive sur over

Anmeld

5. december 2010

Stumpen

Har I nogensinde lagt mærke til hvor mange der er online på baby.dk og hvor mange af disse der er logget ind? Jeg vil skyde på at rigtig mange lurer med uden medlemsskab -jeg synes i hvertfald selv det er bøvlet at kigge med uden at være logget på... Men disse "lurer" tæller jo også med...

Men kan kun sige som jeg plejer -jeg har favorit på 5 debatter og andre ser jeg simpelthen ikke... Tråde med billeder, kager og guldkorn der er fejlplaceret og lign. kigger jeg måske, men svarer kun hvis der er noget helt ekstremt på billederne... Synes ikke man kan lave andet ellers....

Hvis du føler at man undgår dine debatter, så kan jeg kun sige at det gør jeg ikke, jeg deltager i en debat, hvis jeg har noget at sige og ellers er jeg "på den lukkede"

Jeg kan sagtens forstå at en bruger herinde vælger at slette sin profil nu, for her er ikke hyggeligt at være -overhovedet!! Plejer selv at tænke " come on", når førstående sætning kommer på, " så slem er det da heller ikke" Men JO det er det altså...

Folk de dømmer og hakker og er onde ved hinanden.. Det er jo jul for dælen -kom frem med hyggen i stedet...

-Anja

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

DK skriver:

Hej

Knus

Trækker lidt på smilebåndet. Sikken en herlig matematisk fremstilling du fik lavet der

Anmeld

5. december 2010

LR85

Et godt råd, ikke til trådstarter personligt eller noget somhelst andre personligt.

Men generelt..

Hvis folk skriver fødselsberetninger, livshistorier, problematikker, sygdomsforløb eller lign. og skriver ud i en køre, altså uden a lave afsnit, så synes jeg personligt det kan være svært a 'overskue' eller rettere a læse hvis der er maaaaaaaaaaaange linjer.

Så har jeg trykket mig ind på tråden men går ud igen, og derved har jeg 'læst uden a svare' fordi det bliver for uoverskueligt a læse de mange 'sammensatte' linjer igennem.

Så generelt er det en smadder god ide a lave afsnit, så det bliver nemmere og mere overskueligt a læse.

IGEN, ikke til nogen personlig, bare et råd til (måske) flere svar, ved lange dabatinlæg.

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

SoffiLine skriver:

Snakkede ikke om mig selv der

Jeg klager ikke, men kan godt følge Louise og alle de andre!

Deraf mit svar 

Altså nu har jeg lige igen lavet noget detektiv-arbejde, og kan se, at der er flere af trådstarters tråde, der ikke har fået svar. MEN til gengæld er det også tråde, hvor det kræver, at man har en specifik viden for at kunne svare. Fx at man har en god opskrift på æggekage, ved hvornår det er normalt for børn at bruge pincetgreb, ved noget om hvordan man opretter plusprofil, når man har problemer med sine kort osv. Det er meget specifikke spørgsmål, og hvis man ikke lige har en specifik viden indenfor disse område, så læser man og svarer ikke. Og det synes jeg altså er fair nok! Hvis man opretter meget specifikke spørgsmål, kan man ikke regne med mange svar, fordi det jo skal være folk, der tilfældigvis ved noget om lige netop dét emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.