Secrets skriver:
Ja, nu tør man jo næsten ikke andet end at svare
Jeg synes ikke, du skal blive sur. Og jeg har heller ikke indtryk af, at det handler om popularitet. Jeg er ganske ny herinde, og selvom jeg ikke har fortalt ret meget om mig selv, så får jeg fint med svar.
Jeg har det sådan, at jeg ikke bare svarer for at svare. Tit så ligger jeg i sofaen på siden, med pcen på sofabordet og sidder bare og surfer og læser, og sidder således ikke i en "skriveposition". Så hygger jeg bare med at læse rundt omkring i forum og samle mig en masse indtryk og meninger omkring alt det med graviditet og børn. Hvis man bare sidder og hyggelæser, og absolut SKAL svare på en tråd, bare fordi man er inde at lure på den, så bliver det jo pludselig en ekstrem tidsrøver.
Nu har jeg ikke lige set de debatter du omtaler, men lad os nu sige, at jeg tilfældigvis klikkede mig ind på dit emne, og det tager 30 sekunder at læse. Så tager det 30 sek, og jeg kan klikke mig videre til et andet indlæg, som også tager 30 sekunder. Sådan kan jeg lige hyggelæse 10 tråde, før jeg går væk fra baby og igang med noget konstruktivt, så som eksamenslæsning. Det har taget 5 minutter! Hvis jeg så pludselig SKAL svare på de 10 emner, jeg har hyggeluret på, så tager det pludselig tid. Oprette svaret, skrive det, gennemlæse det. I hvert fald 2 minutter. Så har vi lige pludselig de 30 sek det tager at læse hver tråd + MINIMUM 2 minutter til at besvare pr. tråd. Så har det pludselig taget 25 minutter i stedet for 5, og det er altså noget der batter, når man bare lige er i humør til at hyggelæse.
Hvis jeg sidder op med computeren og har bedre tid til at surfe, så svarer jeg da. Men jeg synes altså, at det er lidt mærkeligt at blive så skide sur, bare fordi folk lige ligger i sengen og surfer med lidt læsning, men ikke lige har tid eller overskud til at svare på alt.
Jeg nægter at tro på, at du svarer på ALLE emner, som du læser her på forum. Så smil nu
Det er jo ikke noget personligt. Det er da bare for manges vedkommende et spørgsmål om, om man bare lige er på baby.dk for at få en lille update, osv.