LouiseNielsen skriver:
Jeg bliver nu egentlig heller ikke sur.... Mere fornærmet ovet at folk ikke kan give sig tid til at svare mig når jeg bruger min tid på ligge et indlæg ind. Også er jeg egentlig ligeglad med om det bare er billeder af mine unger eller hvad det er... Ingen kan vel sige sig fri for at man ligger billeder ind eller en sød kommentar for at få nogen kommentar. Også syntes jeg det er så træls at ingen gider bruge kort tid på lige at smide en kommentar....
Synes egentlig ikke, at du forholder dig til den forklaring, jeg gav dig, eller de ting jeg skrev i det hele taget
Og nu gider jeg altså ikke gentage det. Jeg synes ikke man kan sige "Jeg tager mig tid til at smide et indlæg, så derfor skal folk tage sig tid til at svare". Når folk poster indlæg, går jeg bestemt ikke ud fra, at de poster dem for MIN skyld, men for deres EGEN, fordi de er stolte over deres børn, har et spørgsmål, som DE vil have svar på. Derfor er ingen på nogen måde forpligtet til at svare. Altså herre jemini, hvis man skulle svare på alle de tråde man læste, kunne man jo ikke lave andet! Igen: Kan du ærligt sige, at du har svaret på alle tråde, du nogensinde har læst her på forum? Det tror jeg ikke, at nogen kan sige.
Selvfølgelig foretrækker man at få svar. Det gør jeg da også. Og så kan man ærgre sig, hvis folk ikke svare, men at blive "tøsefornærmet" (for nu at blive i din egen terminologi), kan jeg altså ikke forholde mig til. Jeg synes, at det er forkert at bebrejde folk for ikke at svare. Som sagt kan det være, at man lige har 5 minutters afbræk i en hård stund på dagen, og bare lige har brug for lidt hyggelæsning, men ikke har overskud eller lyst til at komme med svar til hver enkelt tråd. Det ser jeg intet galt i.
Der kommer jo syyyygt mange tråde hver dag med "se mit søde barn", og jo, jeg kan da godt sidde og skrive til hver enkelt, at det er nogle herlige unger, men jeg har altså også en eksamen at læse til, og man kan jo ikke altid på overskriften se, at det tilfældigvis er en "se mit barn" tråd
Håber du forstår. Prøver bare at understrege, at det ikke er personligt, og at folk bare nogen gange har andre ting at tage sig til.