Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Carina1977

Hov nu fik du feedback hehe

Jeg må indrømme at der er mange tråde jeg bare læser uden at svare på. samtidig har jeg det også fint med at folk læser mine tråde uden at svare. Det er selvfølgelig ærgeligt, hvis man slet ingen svar får, men så har mit indlæg nok ikke været så interessant

men jeg kan sagtens leve med at folk ikke svarer, for jeg har altså heller ikke overskud til at svare alle indlæg jeg klikker mig ind på. Bliver desværre meget nemt træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Dinna88

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

Du skal da på ingen måder bestemme om folk skal svare dig. Det har du ikke ret til, og når du så skriver at folk skal mande sig op, ja, så.... Bliver jeg sgu lidt negativ omkring dte her.

Jeg svarer hvis jeg føler jeg kan bidrage med noget, og det er der da ingen da skal lave om på. Jeg svarer ikke for at folk skal få det bedre fordi der er "flere der svarer dem" end "bare" to. 

Anmeld

5. december 2010

Lady Marion <3

Jeg må også indrømme at jeg tit bare kigger rundt uden at kommentere   Må indrømme jeg ind i mellem bliver træt af billede tråde og sjældent svarer , selvom jeg syntes det er nogle søde unger ..    Vil du hellere have en masse svar fra folk der reelt ikke gider svare ? Jeg tænker nu kan det være folk føler sig presset til at svare   Jeg får aldrig mange svar på mine tråde og det rager mig nu et pip

Anmeld

5. december 2010

mukka88

Nu sletter jeg min profil her på baby.dk.

Nu gider jeg simpelthen ikke læse flere af sådanne indlæg!

Nej hvor er det dog blevet et trist sted at være, folk hakke på hinanden osv. og nu får man også skæld ud over man ikke svare på debatter! hva nu hvis man ikke har noget at skrive? hmm..

Syntes det var en fed hjemmeside, da jeg startede.. men det er godt nok blevet ændret meget på det sidste! 

FARVEL!

Anmeld

5. december 2010

oerbaek

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Lige et surt opstød herfra...

Jeg er faktisk ved at være skide træt af at oprette indlæg hvor en hel masse kigger, men måske kun EN gider bruge sin tid på lige og svare.. Jeg syntes det er super træls faktisk, og bliver sku hele ærlig en smule tøsefornærmet over det... Det kan både være til spørgsmål jeg har, billeder jeg ligger ind af mine sønner eller nu hvor jeg har skrevet om det søde min ældste søn sagde til mig... I fx det indlæg er der kun EN som ikke følte sig for fin til lige at smide en kommentar ud af de 45 der havde kigget.... Syntes simpelthen det er for dårligt!

Og her kan der skisme ikke bruges som undskyldning at det var fordi i ikke lige viste noget omkring det emne...

Jeg er ikke den eneste som må sidde tilbage med den følelse, da jeg faktisk tit støder på debatter hvor der er mange som har kigget men ingen har skrevet... Mand jer dog lige lidt op og brug 2 minutter på lige at smide en kommenter....

Vil ikke ribbe op i hvem der er populær og hvem der ikke er, men jeg er vist ikke den eneste som kan se der dælme er forskel på hvem man er!!!!

Troede til at starte med at det var fordi jeg bare var skide upopulær at ingen GAD svare i mine indlæg når jeg viser børn frem (og kan sku ik være fordi jeg har grimme børn) Men nu har jeg set flere som ikke får svær på div indlæg de laver.... Så kan ikke være der skoen trykker!

Men hvorfor så?

Mvh Louise, som faktisk er pænt tøsefornærmet....

jeg ved lige hvad du mener

Jeg oprettede et emne i går om der var nogle der ville hjælpe med at stemme på min dreng Mathias og 45 havde i gå været inde og kigge men ingen svar

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

LouiseNielsen skriver:

Jeg bliver nu egentlig heller ikke sur....  Mere fornærmet ovet at folk ikke kan give sig tid til at svare mig når jeg bruger min tid på ligge et indlæg ind. Også er jeg egentlig ligeglad med om det bare er billeder af mine unger eller hvad det er... Ingen kan vel sige sig fri for at man ligger billeder ind eller en sød kommentar for at få nogen kommentar. Også syntes jeg det er så træls at ingen gider bruge kort tid på lige at smide en kommentar....

Synes egentlig ikke, at du forholder dig til den forklaring, jeg gav dig, eller de ting jeg skrev i det hele taget  Og nu gider jeg altså ikke gentage det. Jeg synes ikke man kan sige "Jeg tager mig tid til at smide et indlæg, så derfor skal folk tage sig tid til at svare". Når folk poster indlæg, går jeg bestemt ikke ud fra, at de poster dem for MIN skyld, men for deres EGEN, fordi de er stolte over deres børn, har et spørgsmål, som DE vil have svar på. Derfor er ingen på nogen måde forpligtet til at svare. Altså herre jemini, hvis man skulle svare på alle de tråde man læste, kunne man jo ikke lave andet! Igen: Kan du ærligt sige, at du har svaret på alle tråde, du nogensinde har læst her på forum? Det tror jeg ikke, at nogen kan sige.

Selvfølgelig foretrækker man at få svar. Det gør jeg da også. Og så kan man ærgre sig, hvis folk ikke svare, men at blive "tøsefornærmet" (for nu at blive i din egen terminologi), kan jeg altså ikke forholde mig til. Jeg synes, at det er forkert at bebrejde folk for ikke at svare. Som sagt kan det være, at man lige har 5 minutters afbræk i en hård stund på dagen, og bare lige har brug for lidt hyggelæsning, men ikke har overskud eller lyst til at komme med svar til hver enkelt tråd. Det ser jeg intet galt i.

Der kommer jo syyyygt mange tråde hver dag med "se mit søde barn", og jo, jeg kan da godt sidde og skrive til hver enkelt, at det er nogle herlige unger, men jeg har altså også en eksamen at læse til, og man kan jo ikke altid på overskriften se, at det tilfældigvis er en "se mit barn" tråd Håber du forstår. Prøver bare at understrege, at det ikke er personligt, og at folk bare nogen gange har andre ting at tage sig til.

Anmeld

5. december 2010

FrkT

Du skal da på ingen måder bestemme om folk skal svare dig. Det har du ikke ret til, og når du så skriver at folk skal mande sig op, ja, så.... Bliver jeg sgu lidt negativ omkring dte her.

Jeg svarer hvis jeg føler jeg kan bidrage med noget, og det er der da ingen da skal lave om på. Jeg svarer ikke for at folk skal få det bedre fordi der er "flere der svarer dem" end "bare" to. 

Det handler jo ikke kun om at folk ikke svarer hende.... det er generelt set at der er mange der kun læser tråden eller kigger i den og ikke svarer.. og tror da de fleste alligevel vil sætte pris på flere svar i deres indlæg... uanset hvad de omhandler! Jo flere svar man får des mere nuanceret et billede af svarene får man jo også!

Og synes godt nok ikke det var en pæn tone du skrev i..... kunne godt være sagt på en ordentlig måde.

Anmeld

5. december 2010

Becks

Tit og ofte er jeg på, på min mobil, og så svarer jeg meget sjældent da det er for bøvlet..

Anmeld

5. december 2010

LR85

mukka88 skriver:

Nu sletter jeg min profil her på baby.dk.

Nu gider jeg simpelthen ikke læse flere af sådanne indlæg!

Nej hvor er det dog blevet et trist sted at være, folk hakke på hinanden osv. og nu får man også skæld ud over man ikke svare på debatter! hva nu hvis man ikke har noget at skrive? hmm..

Syntes det var en fed hjemmeside, da jeg startede.. men det er godt nok blevet ændret meget på det sidste! 

FARVEL!

Jeg kan egentlig godt forstå a brugeren her sletter sin profil.

Er egentlig ret træt a sure opstød fra folk om alt og intet. Så giver man julehjælp, så gør man ikke, så svare man, så svare ma ikke.... altså stop nu.

Som der tidligere blev skrevet, hold da lige op med a blive tøsefornærmet over folk ikke lige skriver tilbage på dine indlæg som ikke har realevans for dem.

Jeg svare da bestemt ikke på indlæg som jeg intet ved om eller som ikke interessere mig, og jeg derved ikke kan komme med noget konstruktivt.

Men jo.. jeg kan godt følge dig. Der er da helt klart nogen som bliver svaret mere end andre, måske fordi de har flere 'venner' herinde.

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

oerbaek skriver:

jeg ved lige hvad du mener

Jeg oprettede et emne i går om der var nogle der ville hjælpe med at stemme på min dreng Mathias og 45 havde i gå været inde og kigge men ingen svar

Kunne det tænkes, at folk har stemt uden at tilkendegive det? Jeg har da i dag stemt på en familie herinde mht. noget rejseværk, men jeg synes simpelthen det er så meningsløst at skrive "Stemt!", så det gider jeg altså ikke bruge tid på. Går ud fra at det er selve stemmen, folk vil have, og ikke tilkendegivelsen af, at jeg har stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.