Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Det kan godt være det er mig. sys bare der blev skrevet lidt hårdt... hehe... Men ligemeget....

Åårh ikke meningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym

kiwii skriver:

kan være de bar lader den køre og så en dag når de gør op hvem der skylder og sådan , så får han lov a betale pengene tilbage .. tror ikke de har glemt ham for han skylder dem en masse penge (:

men det jo hans hovedepine den dag det sker .

Ja lad dem om det, men undrer mig stadig over deres manglende kontrol over deres sortseere!

Glædelig Jul

Anmeld

3. december 2010

CamillaValby

Jeg syntes at det er noget fis at tvinge folk til at betale licens.
Jeg ser aldrig dr´s kanaler måske 1 gang om måneden og det kunne jeg sagtens lade hver med. Jeg høre aldrig deres radio kanaler, det fanger mig bare minus.

Nu kommer TV2 også til at blive en betalingskanal, kan ikke lige huske datoen. Det er så skønt med alle de penge til licens

Anmeld

3. december 2010

ESV

Mie A skriver:

Ja  - synes ikke om at snyde - og heller ikke andre der gør det!!!

Anmeld

3. december 2010

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

Ja, selvfølgelig betaler jeg licens, det er en pris man betaler for en ydelse man får. Jeg betaler også i bussen, når jeg kører med den og for mine varer i supermarkedet.

Du kan da bare lade være med at betale for parabol og sputnik, det er helt valgfrit.

Anmeld

3. december 2010

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Okay, vi går aldrig til koncerter, og vi ejer ikke en radio.

Men i har pc og mobil, hvor man også kan se tv/høre radio som er produceret for licensmidler.

Anmeld

3. december 2010

ESV

Loppe skriver:

JA! Selvfølgelig betaler jeg licens! Og det burde alle gøre!

Nu skal du huske at licens jo ikke kun er DR1 og DR2 på tv. Licens er også radio, koncerter og mange andre kulturelle begivenheder i hele landet.

Licensen burde trækkes over skatten!

Anmeld

3. december 2010

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Undskyld mig alle Jer der sidder og nævner smæk før eller siden osv.

Jeg havde en kæreste engang for 5 år siden hvor en licens mand kom ud og bankede på døren og spurgte om han havde tv, radio osv. og ham betalte licens (hvilket han ikke gjorde og han stod med en joystick i hånden). Men sjovt nok har han aldrig hørt fra dem!

Eneste han betalte/betaler er radio licens hvilket er INGENTING i forhold til tv licens. Så så meget gårr de vidst heller ikke op i det. For de fik da hans cpr-nummer og det hele!

For 5 år siden hed det ikke medielicens, men tv- eller radiolicens, så derfor kunne han stå med et joystick.

Anmeld

3. december 2010

ESV

Anonym skriver:

Undskyld mig alle Jer der sidder og nævner smæk før eller siden osv.

Jeg havde en kæreste engang for 5 år siden hvor en licens mand kom ud og bankede på døren og spurgte om han havde tv, radio osv. og ham betalte licens (hvilket han ikke gjorde og han stod med en joystick i hånden). Men sjovt nok har han aldrig hørt fra dem!

Eneste han betalte/betaler er radio licens hvilket er INGENTING i forhold til tv licens. Så så meget gårr de vidst heller ikke op i det. For de fik da hans cpr-nummer og det hele!

Syntes det er total barnligt du nærmest sidder og tager pis på os der følger lovgivningen!!!! Du kan ikke engang stå ved at du ikke gør ved at denne tråd er startet anonymt!! Stå dog ved dine meninger og handlinger!!!

Anmeld

3. december 2010

Anonym

ESV skriver:

Syntes det er total barnligt du nærmest sidder og tager pis på os der følger lovgivningen!!!! Du kan ikke engang stå ved at du ikke gør ved at denne tråd er startet anonymt!! Stå dog ved dine meninger og handlinger!!!

Det er ikke mig der ikke betaler licens.

Var bare for at sige at de ikke kommer og giver en stor regning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.