Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Undskyld mig alle Jer der sidder og nævner smæk før eller siden osv.

Jeg havde en kæreste engang for 5 år siden hvor en licens mand kom ud og bankede på døren og spurgte om han havde tv, radio osv. og ham betalte licens (hvilket han ikke gjorde og han stod med en joystick i hånden). Men sjovt nok har han aldrig hørt fra dem!

Eneste han betalte/betaler er radio licens hvilket er INGENTING i forhold til tv licens. Så så meget gårr de vidst heller ikke op i det. For de fik da hans cpr-nummer og det hele!

man kan være heldig , men det stadig a snyde ..
'og han kunne jo ligså godt ha gjord noget ud a det .

så det retfærdiggøre da ikke noget a han ikk fik en bøde ??

sorry min mening .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym

Laulund87 skriver:

Der er åbenbart mange der tror man kun betaler til DR, men har du mobil der kan gå på nettet eller der er radio i den, skal man betale. Du er jo også på nettet lige nu og det betaler man for..Eller det gør de fleste.

Du behøver ikke skrive til mig , som om jeg er dum..!

Jeg ved godt jeg skale betale medielicens.... det er fair, da jeg går på nettet som det eneste.....  

Men gider ikke betale tv licens for noget jeg aldrig ville skue overpå. Jeg synes virkelig, DR (staten) snyder på det punkt.

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Du behøver ikke skrive til mig , som om jeg er dum..!

Jeg ved godt jeg skale betale medielicens.... det er fair, da jeg går på nettet som det eneste.....  

Men gider ikke betale tv licens for noget jeg aldrig ville skue overpå. Jeg synes virkelig, DR (staten) snyder på det punkt.

Jeg har ikke skrevet at du er dum, jeg kan da ikke gøre for at du opfatter det sådan.

Man betaler multi medielicens og det dækker det hele og derfor skal ALLE betale! Der er ikke noget der hedder tvlicens længere

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke skrevet at du er dum, jeg kan da ikke gøre for at du opfatter det sådan.

Man betaler multi medielicens og det dækker det hele og derfor skal ALLE betale! Der er ikke noget der hedder tvlicens længere

Så er jeg heldig for det er der på min regning.   

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Så er jeg heldig for det er der på min regning.   

Jamen så har du da dit på det tørre

Anmeld

3. december 2010

Anonym

kiwii skriver:

man kan være heldig , men det stadig a snyde ..
'og han kunne jo ligså godt ha gjord noget ud a det .

så det retfærdiggøre da ikke noget a han ikk fik en bøde ??

sorry min mening .

Nææh men var de interesseret i at få deres penge, så havde de nok gjort noget

Anmeld

3. december 2010

Anonym

rikkekrogh skriver:

Der er ikke noget, der hedder radiolicens mere. Det er decideret at snyde samfundet og medborgere, hvis man ikke betaler hvad der er lovpligtigt!

Han betaler da kun et meget lille beløb og ikke de 1100 kr. eller hvad det er!

Anmeld

3. december 2010

Anonym

ja det gør jeg, men har ikke altid gjort det. startede først på det for 6mdr siden og er 24 og har boet ude fra jeg var 18, så jeg har snydt i mange år.

betalte dog engang radio licens.

Anmeld

3. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Han betaler da kun et meget lille beløb og ikke de 1100 kr. eller hvad det er!

det gør det da stadig ik ok a snyde med det

og hvis folk er stolte a ik a betale licens og syns det noget fis hvorfor så ik stå ved det ??

undre mig bare lidt

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Eftersom du, trådstarter, har en computer så skal du også betale licens. Så er det da ligemeget om du ikke har radio eller går til koncert. Hvis du har pc eller tv så skal du da betale licens som alle andre. Men så er du vel også typen der synes det er ok, at snyde med at sige at man f.eks er enlig mor selv om man reelt bor med sin kæreste. Begge dele er sgu da at snyde samfundet. Hvis der var flere der snød med licensens bliver den jo bare sat op for alle os andre. Men det er jo så fint at være sig selv nærmest

Nej det er jeg bestemt ikke, og det synes jeg bestemt ikke er okay.... og synes egentlig ikke du har nogen ret til at udtale dig om min mening om andre ting end jeg selv har skrevet her i tråden - og da slet ikke når du så tager grueligt fejl!

Og tråden var ikke ment som at der skulle tales ned til mig fordi jeg ikke betaler licens, var bare nysgerrig efter at høre hvor mange der reelt betaler det, da vi også har mange venner som heller ikke betaler licens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.