Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Så er jeg heldig for det er der på min regning.   

Ja min x betaler sjovt nok også kun radiolicens.

Så er det man tænker, hvor meget har de selv styr på det hos DR?? Haha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt fair det i gør....  Jeg synes virkelig det er snyd fra DR's side. At man skal betale til nogle ting, man ikke bruger. Det ville være noget andet, hvis det var til kanaler man så og radio stationer man hørte....

Mange tak  Og det handler heller ikke om at vi prøver at skjule at vi ikke betaler det, for de ved som sagt godt at vi ikke betaler det..

Anmeld

3. december 2010

NoName

Anonym skriver:

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

Vi betaler licens.... hvorfor? tjaaa, det har jeg gjort siden jeg flyttede hjemmefra...

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ja min x betaler sjovt nok også kun radiolicens.

Så er det man tænker, hvor meget har de selv styr på det hos DR?? Haha!

hehe... jaah.... 

Anmeld

3. december 2010

lisesp83

Anonym skriver:

Undskyld mig alle Jer der sidder og nævner smæk før eller siden osv.

Jeg havde en kæreste engang for 5 år siden hvor en licens mand kom ud og bankede på døren og spurgte om han havde tv, radio osv. og ham betalte licens (hvilket han ikke gjorde og han stod med en joystick i hånden). Men sjovt nok har han aldrig hørt fra dem!

Eneste han betalte/betaler er radio licens hvilket er INGENTING i forhold til tv licens. Så så meget gårr de vidst heller ikke op i det. For de fik da hans cpr-nummer og det hele!

Det var 5 år siden. Der er sket en del.

For jeg kender da et par stykker der har fået et smæk..

Anmeld

3. december 2010

Anonym

kiwii skriver:

det gør det da stadig ik ok a snyde med det

og hvis folk er stolte a ik a betale licens og syns det noget fis hvorfor så ik stå ved det ??

undre mig bare lidt

Hvem er stolt?? Siger bare at DR åbenbart ikke føler det er så vigtigt alligevel mht. at få deres penge, når de jo bare i princippet kunne opkræve dem uden videre. Men nej.

Og er anonym fordi jeg ikke gider høvles ned af folk. Fordi folk ikke kan skelne mellem om det er MIG eller min X som jeg intet har med at gøre der ikke betaler licens, derfor

Vi betaler skam licens herhjemme, pointerede bare at de ikke kommer og opkræver hos alle eftersom der er gået 5 år og de har alt info på manden.

Anmeld

3. december 2010

Anonym

lisesp83 skriver:

Det var 5 år siden. Der er sket en del.

For jeg kender da et par stykker der har fået et smæk..

De kan jo stadig indkræve. Manden betaler jo stadig ikke og de ved det jo hos DR, det kan de jo se!

Så om det var igår eller for 5 år siden er underordnet. De kan se det hos dem og de har al info!

Men kan være ligeglad, ikke mig der ikke betaler licens.

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak  Og det handler heller ikke om at vi prøver at skjule at vi ikke betaler det, for de ved som sagt godt at vi ikke betaler det..

Så lidt da....

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hvem er stolt?? Siger bare at DR åbenbart ikke føler det er så vigtigt alligevel mht. at få deres penge, når de jo bare i princippet kunne opkræve dem uden videre. Men nej.

Og er anonym fordi jeg ikke gider høvles ned af folk. Fordi folk ikke kan skelne mellem om det er MIG eller min X som jeg intet har med at gøre der ikke betaler licens, derfor

Vi betaler skam licens herhjemme, pointerede bare at de ikke kommer og opkræver hos alle eftersom der er gået 5 år og de har alt info på manden.

Ja. Tonen er lidt hårdt....

Anmeld

3. december 2010

lisesp83

Anonym skriver:

De kan jo stadig indkræve. Manden betaler jo stadig ikke og de ved det jo hos DR, det kan de jo se!

Så om det var igår eller for 5 år siden er underordnet. De kan se det hos dem og de har al info!

Men kan være ligeglad, ikke mig der ikke betaler licens.

Kan være smækket blir stort..

Men du har ret, for de har jo ens oplysninger osv..

Jeg ville nu aldrig snyde med det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.