Anonym skriver:
Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?
Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.
ja vi betaler licens, og jeg er meget imod man ikke betaler, uanset om man synes om DR´s koncept om licens eller ej, jeg synes det er at snyde og snylte på andre
Det er jo i princippet et valg om man vil have et tv eller ej, og så må man jo betale det, som det koster, og der medfølger en licens, og det ved alle. jeg ved godt det er de færreste i dag der ikke har tv, men det er jo stadig et valg man laver, om man vil have tv inkl licens eller ingen tv.
Vi har valgt alm tv programmer fra gennem bynettet, da det blev dyrt da yousee overtog, vores eget betalte bynet, så i protest, og fordi de var billigere valgte vi parabol, og er vi tilfredse med 
Anmeld