Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

ESV

Shibby skriver:

Der var den sætning igen og ihh hvor jeg hader den! Den anonyme del af siden er tilgængelig fordi nogle mennesker (sjovt nok) vil forblive anonyme. Brugeren skal ikke stå frem når brugeren ikke ønsker det -og desuden det ikke er påkrævet at man personligt skal stå ved sine holdninger og meninger bag et kendt brugernavn-Den anonyme del af det er skam helt i orden. Såvidt jeg kan læse mig til har den anonyme trådstarter ikke brudt et reglement,men dit er på grænsen til det med måden du formulere og angriber en anden bruger på.. Bare en tanke.. 

Du skal være velkomme til at anmelde mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Shibby

ESV skriver:

Du skal være velkomme til at anmelde mig..

Jeg skrev du var på grænsen. Husk altid at der er en årsag til at en person ikke står frem,årsagen rager ikke os andre..Sucks nogle gange pga nysgerrighed ja,men sådan er det bare..

Anmeld

3. december 2010

ESV

Shibby skriver:

Jeg skrev du var på grænsen. Husk altid at der er en årsag til at en person ikke står frem,årsagen rager ikke os andre..Sucks nogle gange pga nysgerrighed ja,men sådan er det bare..

Jeg blev irriteret over smileys, blinkende øjne og tonen i et indlæg omkring manglende betaling af licens. Samtidig (og nej det er ikke noget jeg er 100 % sikker på) men så er det ulovligt og dermed straftbart ikke at betale licens i Dk, og tror nu egentlig ikke det er meningen med at kunne være anonym. Det er vel, rent moralsk, ikke ok at gemme sig bag annonymitet når man bryder dansk lovgivning.

Det er min mening og ja jeg ved godt et tidligere indlæg var om ikke andet så lige på grænsen men syntes ikke det skal accepteres at folk sidder og nærmest griner en op i hovedet.

Anmeld

3. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

ja vi betaler licens, og jeg er meget imod man ikke betaler, uanset om man synes om DR´s koncept om licens eller ej, jeg synes det er at snyde og snylte på andre

Det er jo i princippet et valg om man vil have et tv eller ej, og så må man jo betale det, som det koster, og der medfølger en licens, og det ved alle. jeg ved godt det er de færreste i dag der ikke har tv, men det er jo stadig et valg man laver, om man vil have tv inkl licens eller ingen tv.

Vi har valgt alm tv programmer fra gennem bynettet, da det blev dyrt da yousee overtog, vores eget betalte bynet, så i protest, og fordi de var billigere valgte vi parabol, og er vi tilfredse med

Anmeld

3. december 2010

Loa

Selvfølgelig gør vi det..... (Troede jeg faktisk man skulle gøre?)

Anmeld

3. december 2010

A&F

ESV skriver:

Jeg blev irriteret over smileys, blinkende øjne og tonen i et indlæg omkring manglende betaling af licens. Samtidig (og nej det er ikke noget jeg er 100 % sikker på) men så er det ulovligt og dermed straftbart ikke at betale licens i Dk, og tror nu egentlig ikke det er meningen med at kunne være anonym. Det er vel, rent moralsk, ikke ok at gemme sig bag annonymitet når man bryder dansk lovgivning.

Det er min mening og ja jeg ved godt et tidligere indlæg var om ikke andet så lige på grænsen men syntes ikke det skal accepteres at folk sidder og nærmest griner en op i hovedet.

Man kan ikke straffes for ikke at betale licens, dog er det lovpligtigt.

Anmeld

3. december 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Jamen du skal også betale medielicens når du er på nettet så du får skam noget for pengene

Jeg sammenligner dte lidt med at betale skat, hvor man jo giver til en masse ting, men nogle kommer feks meget sjældent til lægen eller på sygehuset, skal de så betale mindre i skat i dem som ofte kommer til lægen eller er syge, så de ofte er på hospitalet

Nogle ting betaler man til, i samfundet, selvom man ikke bruger det, eller bruger det sjældent

Anmeld

3. december 2010

Loa

ESV skriver:

Det er vel, rent moralsk, ikke ok at gemme sig bag annonymitet når man bryder dansk lovgivning.

Jeg har det altså også lidt sådan..... Opfatter det som sådan lidt "ha ha jeg betaler ikke, og det gør i andre idioter", og så er det meget muligt at man har lov at være anonym lige så tosset man vil, men hvordan ville reaktionen være hvis man oprettede en anonym tråd om at man var kriminel på et hvilket som helst andet punkt?

Det er i hvert fald ikke sådan jeg opfatter måden at skulle bruge anonymiteten på...........

Anmeld

3. december 2010

ESV

Loa skriver:

Jeg har det altså også lidt sådan..... Opfatter det som sådan lidt "ha ha jeg betaler ikke, og det gør i andre idioter", og så er det meget muligt at man har lov at være anonym lige så tosset man vil, men hvordan ville reaktionen være hvis man oprettede en anonym tråd om at man var kriminel på et hvilket som helst andet punkt?

Det er i hvert fald ikke sådan jeg opfatter måden at skulle bruge anonymiteten på...........

Tak!!

Du har lige præcis fat i det jeg mener.

Anmeld

3. december 2010

Kats

Mie A skriver:

Ja  - synes ikke om at snyde - og heller ikke andre der gør det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.