Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hvem er stolt?? Siger bare at DR åbenbart ikke føler det er så vigtigt alligevel mht. at få deres penge, når de jo bare i princippet kunne opkræve dem uden videre. Men nej.

Og er anonym fordi jeg ikke gider høvles ned af folk. Fordi folk ikke kan skelne mellem om det er MIG eller min X som jeg intet har med at gøre der ikke betaler licens, derfor

Vi betaler skam licens herhjemme, pointerede bare at de ikke kommer og opkræver hos alle eftersom der er gået 5 år og de har alt info på manden.

du ved jo heller ikk om de endag sender ham en regning .
og det sker jo tit a folk kan snyde i nogle år , og så BANG så falder hamren altså .. så hellere slippe de få penge om året end a få mega regning for det .

kender en som skyldte penge til dr og der gik 2½ år og så fik hun lov a betale hele lortet tilbage rigtig surt .

(det ikke ment til selve dig men folk der snyder ...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym

lisesp83 skriver:

Kan være smækket blir stort..

Men du har ret, for de har jo ens oplysninger osv..

Jeg ville nu aldrig snyde med det selv.

Tjaa så for mig virker de ikke just interesserede i at få deres licens som de jo prøver at få det til at virke som. Men det er jo deres problem

Men hva, det er DR og vedkommendes hovedpine

Anmeld

3. december 2010

Anonym

kiwii skriver:

du ved jo heller ikk om de endag sender ham en regning .
og det sker jo tit a folk kan snyde i nogle år , og så BANG så falder hamren altså .. så hellere slippe de få penge om året end a få mega regning for det .

kender en som skyldte penge til dr og der gik 2½ år og så fik hun lov a betale hele lortet tilbage rigtig surt .

(det ikke ment til selve dig men folk der snyder ...)

Nej nej, tog skam heller ikke som noget ment til mig

Ja men 5 år og manden giver cpr-nummer, tv kører i baggrunden, står med joystick i hånden og siger han betaler kun til radio. Hmmm.
Og de gør intet ved det. Undskyld, men i mine ører lyder det ikke just til at de selv har tjek på deres ting hos DR

Anmeld

3. december 2010

birthee

Jeg betaler licens - men det har jeg ikke altid gjort... Dengang jeg flyttede i ungdomsbolig, dukkede der en op for at kontrollere om jeg havde tv - det havde jeg da lige fået!!!  Derefter har jeg betalt det over pbs, så det går automatisk... Dengang fik jeg at vide, at hovedparten af licensen går til DR, men at andre kanaler (mener de sagde tv2) også får en lille del af licensen... Hvis tv2 ikke fik lidt af støtten, ville de lange film de sender blive afbrudt af reklamer, ligesom de gør på tv3...

Med hensyn til at det hedder medie-licens, så tror jeg det vi betaler til fulde dækker vores internet-forbrug... vi sidder der da hurtigt et par timer om dagen... Og så tænker jeg lige - sådan en ting som trafik-radio, man kan tilmelde sig på sin bil-radio - det bliver vidst også dækket af licensen???

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ja. Tonen er lidt hårdt....

Hvad mener du?

Anmeld

3. december 2010

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Nej nej, tog skam heller ikke som noget ment til mig

Ja men 5 år og manden giver cpr-nummer, tv kører i baggrunden, står med joystick i hånden og siger han betaler kun til radio. Hmmm.
Og de gør intet ved det. Undskyld, men i mine ører lyder det ikke just til at de selv har tjek på deres ting hos DR

kan være de bar lader den køre og så en dag når de gør op hvem der skylder og sådan , så får han lov a betale pengene tilbage .. tror ikke de har glemt ham for han skylder dem en masse penge (:

men det jo hans hovedepine den dag det sker .

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hvad mener du?

Det kan godt være det er mig. sys bare der blev skrevet lidt hårdt... hehe... Men ligemeget....

Anmeld

3. december 2010

dorthemus

Ja selvfølgelig gør jeg det, da jeg både ser tv og hører radio. 

Anmeld

3. december 2010

LR85

saxi skriver:

JA selvfølgelig betaler vi licens - alt andet er da ikke iorden, medmindre man bor langt væk fra civilisationen i en lille træhytte uden nogen form for el (til tv, pc, radio mm.) Og synes faktisk folk der ikke betaler skulle skamme sig lidt.

DOG synes jeg det er en latterlig regning at få, nu hvor vi også skal betale for parabol, digital modtagerboks, andre kanaler osv osv.. Men det må man jo tage med...

Så enig!

Anmeld

3. december 2010

LotteGabriella

ja det gør vi, ellers er jeg sikker på at de  lige præcis ville finde frem til MIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.