Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

de ved skam godt at vi ikke betaler det. Og de har også forsøgt at få os til det, men vi underskrev ikke nogen kontrakt om at ville betale det da vi købte vores tv, computer osv., så de ved godt at de ikke får en krone af os.

Jeg synes det er helt fair det i gør....  Jeg synes virkelig det er snyd fra DR's side. At man skal betale til nogle ting, man ikke bruger. Det ville være noget andet, hvis det var til kanaler man så og radio stationer man hørte....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

Det er jo heller ikke dem i køber de ting af, som i skal betale til..De er da ligeglade med at i pludselig får en mega regning, og det kommer før eller siden..

Jeg kender en der fik et mega smæk, trods advarsler fra alle. Du kan tro hun fortrød.

Anmeld

3. december 2010

Janni85

Mie A skriver:

Ja  - synes ikke om at snyde - og heller ikke andre der gør det!!!

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Margorie skriver:

Ja det gør jeg- meget endda.. Måske jeg burde hører radio over computeren bare for at få noget for pengene

Jamen du skal også betale medielicens når du er på nettet så du får skam noget for pengene

Anmeld

3. december 2010

Snefnug1984

Margorie skriver:

Det går jeg da udfra at vi gør, det skal man jo.. Men synes faktisk vi burde få rabat- vi har ingen bil at hører radio i og heller ingen radio herhjemme, vi går ikke til koncerter, og vi ser kun de der andre kanaler som vi betaler for på anden måde Ej det går nok- så mange penge er det vist heller ikke..

Tja.. så vil alle dem der aldrig ser DR eller hører P1-4 vel også have "rabat"

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

lisesp83 skriver:

Jeg kender en der fik et mega smæk, trods advarsler fra alle. Du kan tro hun fortrød.

Det kan jeg godt forstå hun gjorde

Anmeld

3. december 2010

Kruse90

selvfølgelig gør jeg det.
Man skal ikke snyde systemet

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg synes det er helt fair det i gør....  Jeg synes virkelig det er snyd fra DR's side. At man skal betale til nogle ting, man ikke bruger. Det ville være noget andet, hvis det var til kanaler man så og radio stationer man hørte....

Der er åbenbart mange der tror man kun betaler til DR, men har du mobil der kan gå på nettet eller der er radio i den, skal man betale. Du er jo også på nettet lige nu og det betaler man for..Eller det gør de fleste.

Anmeld

3. december 2010

A.

Anonym skriver:

de ved skam godt at vi ikke betaler det. Og de har også forsøgt at få os til det, men vi underskrev ikke nogen kontrakt om at ville betale det da vi købte vores tv, computer osv., så de ved godt at de ikke får en krone af os.

ja men de finder ud af at i snyder bare vent og se det er nu sådan at det er lovpligtigt at betale den

Anmeld

3. december 2010

saxa

JA selvfølgelig betaler vi licens - alt andet er da ikke iorden, medmindre man bor langt væk fra civilisationen i en lille træhytte uden nogen form for el (til tv, pc, radio mm.) Og synes faktisk folk der ikke betaler skulle skamme sig lidt.

DOG synes jeg det er en latterlig regning at få, nu hvor vi også skal betale for parabol, digital modtagerboks, andre kanaler osv osv.. Men det må man jo tage med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.