Betaler I licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Okay, vi går aldrig til koncerter, og vi ejer ikke en radio.

Det hedder Medielicens nu, så ALLE der har en computer der er koblet på nettet og/eller mobil, som kan gå på nettet og modtage radio, skal også betale licens selvom man hverken har radio eller tv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Margorie

Det går jeg da udfra at vi gør, det skal man jo.. Men synes faktisk vi burde få rabat- vi har ingen bil at hører radio i og heller ingen radio herhjemme, vi går ikke til koncerter, og vi ser kun de der andre kanaler som vi betaler for på anden måde Ej det går nok- så mange penge er det vist heller ikke..

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Margorie skriver:

Det går jeg da udfra at vi gør, det skal man jo.. Men synes faktisk vi burde få rabat- vi har ingen bil at hører radio i og heller ingen radio herhjemme, vi går ikke til koncerter, og vi ser kun de der andre kanaler som vi betaler for på anden måde Ej det går nok- så mange penge er det vist heller ikke..

Men du sidder på nettet

Anmeld

3. december 2010

lisesp83

Jep vi betaler også licens.

Anmeld

3. december 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Jeg er meget nysgerrig om, om I betaler licens hjemme ved jer? Hvorfor, hvorfor ikke?

Herhjeme betaler vi ikke licens, da vi synes det er noget pis (for at sige det lige ud) de har fundet på for at tjene ekstra penge ind på befolkningen, og hvis vi ser noget betaler vi for parabol, kabeltv, sputnik, nutv osv. osv., så vil vi sq ikke også betale licens.

Jeg betaler licens, men har kun gjort det den sidste måneds tid. Fik simpelthen for dårlig samvittighed over at få at vide, jeg var "sortseer"

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

de ved skam godt at vi ikke betaler det. Og de har også forsøgt at få os til det, men vi underskrev ikke nogen kontrakt om at ville betale det da vi købte vores tv, computer osv., så de ved godt at de ikke får en krone af os.

Det er jo heller ikke dem i køber de ting af, som i skal betale til..De er da ligeglade med at i pludselig får en mega regning, og det kommer før eller siden..

Anmeld

3. december 2010

louisevl

Ja selvfølgelig betaler vi licens hjemme ved os...Alt andet er da at snyde

Hvis man har tv, radio, mobil eller pc SKAL man betale licens og forstår ikke dem der tør at lade vær med at betale licens...

Og som en anden siger før eller siden bliver det altså opdaget og så får man bare en mega regning...

Og ja det er godt være det er træls penge at komme af med, men det er der jo så meget der er og man får jo noget for dem...

Bare min mening

Anmeld

3. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

de ved skam godt at vi ikke betaler det. Og de har også forsøgt at få os til det, men vi underskrev ikke nogen kontrakt om at ville betale det da vi købte vores tv, computer osv., så de ved godt at de ikke får en krone af os.

Man skal jo ikke skrive under på nogen kontrakt når man køber et tv om, at man skal betale licens.. De 2 ting har ik noget med hinanden at gøre. Det er DR der opkræver licens, ikke tv forhandleren!!

Problemet med Jer som ikke betaler licens er jo, at den dag de finder jer og ser, at I aldrig har betalt licens, ja så får I en regning med tilbagevirkende kraft. Og Nej, I kan ikke stå og påstå at I ikke har haft hverken pc, mobil, radio eller tv siden I flyttede ind i jeres lejlighed - den hopper de sku ikke på!

Anmeld

3. december 2010

Margorie

Laulund87 skriver:

Men du sidder på nettet

Ja det gør jeg- meget endda.. Måske jeg burde hører radio over computeren bare for at få noget for pengene

Anmeld

3. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Okay, vi går aldrig til koncerter, og vi ejer ikke en radio.

Eftersom du, trådstarter, har en computer så skal du også betale licens. Så er det da ligemeget om du ikke har radio eller går til koncert. Hvis du har pc eller tv så skal du da betale licens som alle andre. Men så er du vel også typen der synes det er ok, at snyde med at sige at man f.eks er enlig mor selv om man reelt bor med sin kæreste. Begge dele er sgu da at snyde samfundet. Hvis der var flere der snød med licensens bliver den jo bare sat op for alle os andre. Men det er jo så fint at være sig selv nærmest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.