Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Igen: Kan godt forstå dig. Udseende betyder meget "i disse tider" (også).

Men tænker også, at vi jo allesammen hele tiden bliver ældre og mere modne. Mon ikke de fleste af os går mere og mere op i det indre, jo ældre vi bliver/jo mere vi udvikler os og oplever? Så måske er det også derfor, at du nu egentlig tænder på en mand, som du ikke ville lægge mærke til for nogle år siden?

Jeg synes faktisk, det lyder som om, du er forelsket .

Hmm ja det er jeg måske på vej til at blive i hvert fald  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Benjamins'mor

Altså nu har jeg en kæreste som jeg ville kalde undervægtig, som bare ikke kan tage på. Men jeg er selv lidt overvægtig, og jeg ville aldrig tage efter om manden var overvægtig, for det er det indre der tæller. Manden kan jo sagtens være skide sød.

Anmeld

3. december 2010

Maddox

Zafir skriver:

Jada Det kommer jo helt an på personen. Jeg ville nok have svært ved at falde for en MEGET fed person, fordi det som oftest hænger sammen med at folk har givet op. Men alm + size menneske meget hellere end en bønnestage

Samme her

Anmeld

3. december 2010

LittleStarsMadeByUs <3

I dit tilfælde, ville jeg bare lade følelserne bestemme

Men, mit personlige svar, er nej. Lidt er vel ok, men jeg ville ikke kunne tænde på det. Men det er det indre der tæller, så hvis jeg  var faldet for manden, så betød det nok ikke det vilde, så længe det ikke var SÅ voldsomt. Ej, det lyder snerpet, men det er jeg altså ikke

Det er det indre der tæller, dog er min mand meget tynd og høj og veltrænet, men tog han lidt på ville det da ikke røre mig

Håber I forstår hvad jeg mener

Anmeld

3. december 2010

Mumto3

Nej, jeg tror ikke jeg kunne falde for en overvægtig mand. Men spørgsmålet er om DU kan? -og hvis svaret er ja, vil jeg gerne ønske dig tillykke med måske at have mødt manden i dit liv!

Anmeld

3. december 2010

Malene84

jeg er totaalt dobbeltmoralsk - for jeg er ikke i en situation hvor jeg kan vælge og vrage imellem mænd (og har aldrig været det). Men jeg ville ikke kunne tænde på en overvægtig mand, har prøvet at gennemtvinge det én gang - og det gik bare ikke. Så for mig personligt, kan jeg ikke kun se det indre  forfærdeligt at indrømme, men ja - sådan er jeg jo så bare.

Jeg har selv for meget på sidebenene, så derfor dobbeltmoralen

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Malene84 skriver:

jeg er totaalt dobbeltmoralsk - for jeg er ikke i en situation hvor jeg kan vælge og vrage imellem mænd (og har aldrig været det). Men jeg ville ikke kunne tænde på en overvægtig mand, har prøvet at gennemtvinge det én gang - og det gik bare ikke. Så for mig personligt, kan jeg ikke kun se det indre  forfærdeligt at indrømme, men ja - sådan er jeg jo så bare.

Jeg har selv for meget på sidebenene, så derfor dobbeltmoralen

Kunne du ikke vælge og vrage imellem mænd? Du er da pisse smuk.. Ja undskyld sproget

For mig tæller det ydre da også.. men synes agtens en mand kan være præsentabel, pæn og "velholdt" osv og have lidt ekstra..

Men hvis han ser vildt ucharmerende ud, har et meget grimt og utiltrækkende ansigt/krop og er meget overvægtig er jeg skam heller ikke interesseret.. Men lidt ekstra på sidebenene og ellers pæn at se på så ok

Men igen tror jeg også det mere normalt at kvinder har lidt ekstra og at mændene synes om det.. end omvendt.. Høre i hvert fald tit min kæreste og hans venner sig at de ikke kan fordrage de der udsultede magre kvinder.. Men det dejligt at have lidt former

Anmeld

3. december 2010

Sigge

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Nej, aldrig.

Jeg synes ikke en krop med for meget fedt på er tiltrækkende.

Så nej, det ville jeg aldrig kunne og lyder heller ikek til at du kan. det er synd når nu han ellers er dejlig.

Anmeld

3. december 2010

Malene84

milopilo skriver:

Kunne du ikke vælge og vrage imellem mænd? Du er da pisse smuk.. Ja undskyld sproget

For mig tæller det ydre da også.. men synes agtens en mand kan være præsentabel, pæn og "velholdt" osv og have lidt ekstra..

Men hvis han ser vildt ucharmerende ud, har et meget grimt og utiltrækkende ansigt/krop og er meget overvægtig er jeg skam heller ikke interesseret.. Men lidt ekstra på sidebenene og ellers pæn at se på så ok

Men igen tror jeg også det mere normalt at kvinder har lidt ekstra og at mændene synes om det.. end omvendt.. Høre i hvert fald tit min kæreste og hans venner sig at de ikke kan fordrage de der udsultede magre kvinder.. Men det dejligt at have lidt former

haha hvor er du sød - men nej - jeg har aldrig kunne vælge dem jeg gerne ville!!! Jo du har nok ret - man skal vel sådan set også definere ordet overvægtig, for det ser vi måske også forskelligt på alle sammen. Min kæreste har da fået lidt mave og lidt ekstra folder i hoved, siden jeg mødte ham - og det rør mig jo ikke 

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Malene84 skriver:

haha hvor er du sød - men nej - jeg har aldrig kunne vælge dem jeg gerne ville!!! Jo du har nok ret - man skal vel sådan set også definere ordet overvægtig, for det ser vi måske også forskelligt på alle sammen. Min kæreste har da fået lidt mave og lidt ekstra folder i hoved, siden jeg mødte ham - og det rør mig jo ikke 

Kan man ikke forstå du ikke har kunne..

Men ja det rigtig.. overvægtig er er vidt begreb.. For vi kan jo alle få lidt ekstra i perioder  som jo ikke ville ødelægge ens kærlighed til den anden.. Men snakker vi 150, 200 kg osv osv så er jeg da også stået af  Men det var nok kun i forhold til hvis man skulle møde en.. Hvis min kæreste af sygdom eller et eller andet pludselig tog på til det dobbelte, så ville jeg ikke gå fra ham, fordi jeg ved hvor dejlig han er.. så det har måske også noget at sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.