Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

jeg plejer at sige at overvægtige mennesker er store fordi de er stopfyldt med kærlighed

Så jeg er et meget kærlighedsfyldt menneske.. muahah

Aj.. JA jeg kunne godt falde for en overvægtig mand.. det er absolut ikke udseendet der gør alt.... jeg vil dog sige, at jeg ikke kunne falde for en mand hvor ansigtet ligner en bunke lort... deri ligger charmen synes jeg...

Det er jo ikke maven du skal have øjenkontakt med

og vær da fuldstændig ligeglad med hvad andre siger.. og lad være med at undskylde for ham!
Tænk hvis din fyr undskyldte for dig "jaaah hun har lidt små patter..." ... (aj bare et eksempel) ... Man er som man er..

Dejligt når man finder kærligheden....

hehe den med patter kan han nu nok komme til at "undskylde" for overfor kammeraterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Magsen

vil sige .. det er det indre der tæller, men det ydre der tænder.. og for mig kan en overvægtig mand ikk tænde ..

men har da overhovedet ikke noget imod det, og ville aldrig dømme en pga. overvægt.. Så jeg synes slet ikke du skal tænke over hvad venner og fam. vil sige til det, så længe du selv er tilfreds

Anmeld

2. december 2010

marloutti

Tulipan skriver:

Det er det indre der tæller kommer fra en kraftig kvinde her

Og jeg har en kæreste en tynd en af slagsen. Og jeg spørger ham nogle gange hvad hans venner siger til han har en overvægtig kæreste. Så kigger han på mig og siger " Ikke noget, og hvis de gjorde, ja så er det ikke deres problem, er ikke dem der skal leve med dig, det er mig"

Så det er da også det du skal gøre, gir jo også respekt, og falder du for ham, så vil dine rigtige venner også flade for ham, og ikke se ham som en stor person, men som en der gør dit liv gladere og lykkeligere.

Anmeld

3. december 2010

Heidisbebs

Jeg ville til enhver tid vælge den bamsede mand , frem for et stankelben.... Er  selv kraftig nu , men da jeg var slank foretrak jeg også lidt større mænd

Anmeld

3. december 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Tyk, tynd, høj eller lille - er mig fuldstændig underordnet hvis manden gjorde mig lykkelig, min mand er heller ikke en streg i luften, så han er min bamse :O)

For mig er det personligheden der tæller

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Det der med at det er det indre der tæller, men det ydre der tænder er jeg ikke helt enig i.. En mand som er slank, veltrænet, ser godt ud osv kan tænde mig fuldstændig af pga det indre.. Hvis han er for smart at høre på, overfladisk, egoistisk osv.. så kan han være nok så lækker.. Så kan en der har lidt ekstra tænde mig meget mere.. fordi det er udstråling og være måde der gør ham tiltrækkende.. Hvad han gør for en osv..

Anmeld

3. december 2010

Hvem?

milopilo skriver:

Det der med at det er det indre der tæller, men det ydre der tænder er jeg ikke helt enig i.. En mand som er slank, veltrænet, ser godt ud osv kan tænde mig fuldstændig af pga det indre.. Hvis han er for smart at høre på, overfladisk, egoistisk osv.. så kan han være nok så lækker.. Så kan en der har lidt ekstra tænde mig meget mere.. fordi det er udstråling og være måde der gør ham tiltrækkende.. Hvad han gør for en osv..

Anmeld

3. december 2010

Munder

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Du skal da ikke undskylde hans udseende overfor venner og familie! Hvis han er manden for dig, gør dig tryg og lykkelig og du kan tænde på ham, er det da klart det vigtigste.

Venner og familie skal nok blive glade for ham, når de ser hvor glad du er!

Tillykke med fangsten

Anmeld

3. december 2010

JulieE

Munder skriver:

Du skal da ikke undskylde hans udseende overfor venner og familie! Hvis han er manden for dig, gør dig tryg og lykkelig og du kan tænde på ham, er det da klart det vigtigste.

Venner og familie skal nok blive glade for ham, når de ser hvor glad du er!

Tillykke med fangsten

Præcis, kunne ikke have skrevet det bedre

Anmeld

3. december 2010

Ammi

Hej

Jeg har selv en kæreste, som er blevet overvægtig efter vi begyndte at komme sammen og det har aldrig gjort at jeg har tænkt det mindste mindre om ham eller synes han ser mindre godt ud. Han er stadig den dejligste og lækreste i verden

Jeg har erfaret at med hensyn til familie og venner, så går de ikke op i det og taler om det medmindre man selv gør. Så hvis du går op i det, så gør de også.

Hvis de kan se at du er glad og forelsket, så kan de jo ikke være mere ligeglad med at han er overvægtig.

Knus fra hende med den sødeste kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.