Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Cris

Ja, det kunne jeg. Da jeg var kun 20, ville jeg måske tænke meget mere på det. I dag er jeg ligeglad, bare at der er noget som jeg tænder for, så er alt andet ligegyldig... Jeg kender mange som er lykkelige med en overvægtig mand/kvinde og det er det vigtigste. Nu hvis du spørger mig, ville det være syndt, at hvis du ender med ham og I er lykkelige, at alt den lykke bliver øddelagt pga sygdom relateret med vægten. Måske kunne I arbejde sammen på at få vægten på plads, men det ville være den eneste grund. Ellers kan jeg ikke se noget forkert... Du skal ikke lytte til samfundet, for desværre er blevet alt for overflædisk og mange bliver ret onde, når de inderst inde ønsker de sig det samme for sig selv! (altså at finde én, hvor man kan bare har det godt sammen med!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

jeg har en kæreste der overvægtigt, ja jeg brugte også det der i starten at han er rigtigt sød men lidt overvægtigt, men efter vi blevet kæreste og forlovet, er jeg bare mere og mere glad for ham og ville vise ham til hele verden. jeg slet ikke nervøs mere og jeg tænker folk må tag ham som han er. jeg ligeglad hvad andre syntes, for det ikke dem der skal leve med ham det er mig .. men jeg havde det sådan det gør ikke noget for mig og min familie og venner for han overfør sig pænt og sjov og smiler osv med dem. så det ville jeg slet ikke tænkte på

Anmeld

4. december 2010

Peanut

Ja jeg faldt også for en overvægtig 

Og er stadig sammen med ham idag

Jeg selv er ikke overvægtig..

Anmeld

4. december 2010

Ace

Ja sagtens. Min mand er overvægtigt... Hvis man er tiltrukket af en mand, er vægten virkelig ubetydelig for mig.. ! Hvis han tabte sig engang - bonus, men bliver personligheden der og er der stadig noget der tænder, så selvfølgelig

Og hvad familie og venner synes.. hmm.. hvis der ikke var overvægten ville der sikkert være noget andet.. Man kan ikke vælge mennesker i sit liv udfra hvad andre vil synes ! ;P

Anmeld

4. december 2010

Bare mig..

Hej ts..

Min mor mødte for godt 4 mdr siden, en fyr som er overvægtig, og hun luftede samme tanker overfor mig (vi har et enormt tæt forhold) og hun var så nervøs for, hvad andre ville sige..

Han er den dejligste mand og elsker min mor rigtig højt, de er faldet pladask for hinanden.. Alligevel havde hun de tanker.. Hun var meget i tvivl, selv om hun var/er helt vild med ham.. Men hun tog skridtet og vi andre mødte  ham, og vi er da evig lykkelige for hun endelig har fundet en mand der gør hende oprigtigt glad, selvom han er overvægtig.. Det ser vi slet ikke mere.. Men i starten tænkte vi da "Hold da op", men den tanke er for længst lagt på hylden... Det skal da lige siges, at han er en meget pæn mand, ellers, og altså ikke sådan en "klam" en..

Så go for it!! Ta' ham da

Og til dit spørgsmål, JA jeg ville godt kunne falde for en overvægtig, hvis han gjorde mig glad og lykkelig, og ellers var en pæn mand! For udseenet betyder noget for mig, men nu egentlig ikke kropsbygningen..

Anmeld

4. december 2010

Isabella_mor

tjahh det kunne jeg godt, det har jeg da gjort før... 

men nu er overvægtig også et bredt begreb... det kan jo være forskellige antal kilo man kan være overvægtig.. men dem som har mave i bukserne hvor man bare tænker "okay kan han overhovedet selv finde den" det er no go, man skal sgu også kunne tænde på en person.. 

Anmeld

4. december 2010

Mie A

Ja det kunne jeg sagtens... 

Har før været vild med fyre, der havde lidt ekstra at holde om....

Anmeld

4. december 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Jo det er det vel egentlig. Jeg har bare været så (u)heldig at have veninder der altid har kunne få dem de ville. Men jaaaa... jeg har været super heldig med min kæreste!!!

Sådan tror jeg simpelthen alle har følt det nogle gange. Jeg ar i hvert fald, men nu ligner jeg så heller ikke Helene Christensen

Anmeld

4. december 2010

tinasmor

Hvis jeg skal svare ærligt, så er svaret nej. Jeg har mødt en masse total dejlige overvægtige mænd. Men vi er aldrig blevet mere end venner. Min mand jeg har nu, er meget fysisk aktiv, dyrker sport og løber, og da jeg selv er af samme type, så passer det mig fint.

Men jeg kan ikke forstå hvis du godt kan lide ham, så synes jeg da du skal være HELT lige glad med hvad andre siger. De skal jo ikke dele liv og seng med ham, og der er da ingen der bekymre sig om andres udseenede hvis de er søde og rare. Jeg ville da aldrig tænke dårlige om en veninde eller hendes kæreste hvis han havde nogle kilo på sidebenene. Hvis han var sød og gjorde hende glad, jamen så er alt andet da lige meget.

Anmeld

4. december 2010

Pena

Maalene skriver:

Jeg vil sgu hellere have en mand med en mave, end sådan et tynd stankelben - har prøvet begge dele, og elsker min bamse-mand

Han har en god mave, og er lidt tyk, min i mine øjne er han lige tilpas - og vil aldrig bytte min bamsefar, som jeg rigtig kan putte mig ind til og føle mig tryg i hans arme...

Sgu ikke meget ved at have større overarme end ens mand og jeg elsker min kæreste for lige præcis den han er (undskyldte måske også lidt for hans overvægt i starten), men han er min eneste ene og folk må tænke lige hvad de vil - jeg er stolt over at gå hånd i hånd med ham ned af gaden

Nemlig.

Jeg vil også ha en bamsefar jeg kan putte ved. De der stankelmænd jeg har haft giver jo en mindreværdsfølelser når man ligger der ved siden af.

Så hellere for meget end for lidt til mig.

Og til TS hvis du er faldet for manden, så synes jeg slet ikke du skal være bange for andres kommentar. Vær stolt af at du kan se bort fra hans ekstra kg. Det må jo betyde du virkelig er glad for ham, og ikke bare er faldet for nogle store muskler. Man er jo ikke et dårligere mnneske pga kiloene, og hvis han har udstråling så er det jo bare super.

Tillykke med manden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.