Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

slettet_7530

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

twinboys

For mig er det lige så meget det indre der tæller, og er man blevet smakforelsket i en "stor mand" ja så skal man da følge ens hjerte...

Så lad da omverden kigge og undre sig og svæv du videre på den lyserøde sky...

Majbritt

Anmeld

3. december 2010

HopinWishin

Min mand er overvægtig, men han er jordens dejligste... og hans hjerte og humor er lige så stor som ham selv =)

Anmeld

3. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Ja det ville jeg sagtens kunne....min kæreste er netop overvægtig, og faktisk en del overvægtig.

jeg undskylder overhovedet ikke hans overvægt overfor andre og tænker faktisk ikke over det, hvorfor skulle jeg dog det?

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre tænker, fordi for mig er han verdens lækreste mand. Det kan godt være han er overvægtig, men det gør ham jo ikke til en mindre attraktiv person....bl.a. har han en dejlig personlighed. Der er ikke noget han ikke vil gøre for mig. Den han er betyder mere for mig, end hvordan han ser ud, og så er jeg ligeglad med hvad folk tænker. Tænker de kun på udseendet, så er de sgu overfladiske.

Min kæreste er overvægtig, lille og halvskaldet. Der skal helt sikkert nok være nogen der tænker sit, men dem om det.....jeg er sådan set ligeglad.

Anmeld

3. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Halløj

Kan godt forstå dit dilemma. Selvom svaret måske bare burde være det indlysende, at det er det indre, der tæller (hvilket det jo også er).

Men jeg synes, du skal gøre op med dig selv, om du i et forhold med denne søde mand hele tiden vil gå og ønske, at han taber sig. For jeg tror bare, at har du fra starten et ønske om at ændre en person, ja, så kan forholdet altså godt få rigtig hårde odds. 

At lysten til at ændre noget så næsten altid kommer på et eller andet tidspunkt i et forhold er en anden snak. Mener bare, at det vil være et trist udgangspunkt.

Hvis du bekymrer dig over dine venners reaktion, vil jeg mene, at du også selv har et problem med mandens vægt...

Og for at svare på dit spørgsmål, om jeg selv kunne falde for en overvægtig mand, så er svaret både ja og nej. Jeg tror altså ikke, jeg kunne falde for en MEGET overvægtig person, det det simpelthen tænder mig af med store fede deller. Men lidt mavse/ekstra på sidebenene kan sagtens gå an - og det ender de skisme næsten allesammen med at have alligevel .

Held og lykke med den søde mand.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

SeptemberBaby skriver:

Halløj

Kan godt forstå dit dilemma. Selvom svaret måske bare burde være det indlysende, at det er det indre, der tæller (hvilket det jo også er).

Men jeg synes, du skal gøre op med dig selv, om du i et forhold med denne søde mand hele tiden vil gå og ønske, at han taber sig. For jeg tror bare, at har du fra starten et ønske om at ændre en person, ja, så kan forholdet altså godt få rigtig hårde odds. 

At lysten til at ændre noget så næsten altid kommer på et eller andet tidspunkt i et forhold er en anden snak. Mener bare, at det vil være et trist udgangspunkt.

Hvis du bekymrer dig over dine venners reaktion, vil jeg mene, at du også selv har et problem med mandens vægt...

Og for at svare på dit spørgsmål, om jeg selv kunne falde for en overvægtig mand, så er svaret både ja og nej. Jeg tror altså ikke, jeg kunne falde for en MEGET overvægtig person, det det simpelthen tænder mig af med store fede deller. Men lidt mavse/ekstra på sidebenene kan sagtens gå an - og det ender de skisme næsten allesammen med at have alligevel .

Held og lykke med den søde mand.

Uhh hvor rammer dine ord vist plet. Jeg tror da også at min frygt for andres reaktion handler meget om min egen holdning/tanker om overvægt. Umiddelbart ville jeg sige nej til mit eget spørgsmål, hvis jeg var blevet stilltet det inden jeg mødte denne mand. Men det er virkelig som om, at det ikke har nogen betydning med ham her. Hans personlighed tænder mig mere end nogen anden mands udseende har kunne. Også derfor, jeg vælge at hengive mig til ham. Jeg er jo heller ikke perfekt. Tror da hel klart han har tænkt om han kan være sammen med så lille en person. Jeg har ingen bryster, og det ved jeg da at mange mænd tænder på. Jeg har for en del år siden været sammen med en overvægtig mand og da vi stoppede forholdet (holdt vist kun 1 md) så var jeg næsten flov over at jeg havde været sammen med ham. Men det handlede jo så heller ikke kun om hans fedme men i den grad om hans utiltalende personlighed der fulgte med hans overvægt.

Men dine ord sætter da stof til eftertanke; tak for det

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja da...så længe han er pillen med sig selv, velsoigneret og har en karismatisk udstråling...og HØJ LOL
Min egen mand er lidt af en bamse og vejer vel 15 kg for meget..men han er bare verdens dejligste bamse.
Men det er nu lidt underligt...for da jeg var ung, var jeg sikker på at jeg aldrig ville falde for en med lidt mave. Og i dag..synes jeg faktisk at mænd med lidt på sidebenene bare er noget af et dejligste.
Mærkeligt som tiden kan ændre ens smag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2010

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Uhh hvor rammer dine ord vist plet. Jeg tror da også at min frygt for andres reaktion handler meget om min egen holdning/tanker om overvægt. Umiddelbart ville jeg sige nej til mit eget spørgsmål, hvis jeg var blevet stilltet det inden jeg mødte denne mand. Men det er virkelig som om, at det ikke har nogen betydning med ham her. Hans personlighed tænder mig mere end nogen anden mands udseende har kunne. Også derfor, jeg vælge at hengive mig til ham. Jeg er jo heller ikke perfekt. Tror da hel klart han har tænkt om han kan være sammen med så lille en person. Jeg har ingen bryster, og det ved jeg da at mange mænd tænder på. Jeg har for en del år siden været sammen med en overvægtig mand og da vi stoppede forholdet (holdt vist kun 1 md) så var jeg næsten flov over at jeg havde været sammen med ham. Men det handlede jo så heller ikke kun om hans fedme men i den grad om hans utiltalende personlighed der fulgte med hans overvægt.

Men dine ord sætter da stof til eftertanke; tak for det

Igen: Kan godt forstå dig. Udseende betyder meget "i disse tider" (også).

Men tænker også, at vi jo allesammen hele tiden bliver ældre og mere modne. Mon ikke de fleste af os går mere og mere op i det indre, jo ældre vi bliver/jo mere vi udvikler os og oplever? Så måske er det også derfor, at du nu egentlig tænder på en mand, som du ikke ville lægge mærke til for nogle år siden?

Jeg synes faktisk, det lyder som om, du er forelsket .

Anmeld

3. december 2010

sarahb

jeg ville ikke kunne, jeg skal kunne tænde på personens udseende også. Men lidt mave og lidt ekstra synes jeg er så dejligt, er slet ikke til tynde mænd eller pumpede, de må godt bare have lidt..
Men der er også forskel, hvis det er en overvægtig der er total ligeglad med sin vægt og spiser alt muligt der ikke gør hans situation bedre og som har opgivet sig selv, eller om det er en der lever forholdvis sundt og gerne vil gøre noget godt for sin egen krop.

Anmeld

3. december 2010

BinaMor

mange overvægtige mænd har nogle bedre værdier indeni, at de faktisk bliver lækre end normalt/muskelbyggede mænd. jeg har ofte mødt overvægtige som virkede mere tiltrækkende end tynde pga deres personlighed.

min er "normal" men har før haft overvægtige. de er da bare nogle nuttede bamser

gør hvad du vil.og  jeg håber ikke du får reaktioner på det.. det ville jeg ikke få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.