Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

LouiseNielsen

Ja det kunne jeg uden tvivl..... Min mand er 185 cm høj og vejer 103 kg. Han er ikke meget overvægtig, men han har en lille mave. Og jeg elsker hans mavse....

Han er høj, har nogen lækre arme og skulder og jeg tænder helt vild på at mærke ham holde om mig...  Muuums....

Jeg har ellers altid været til veltrænede muskuløse mænd... Men så kom Andreas ind i billedet, og han havde bare alt andet end det jeg før i tiden syntes var en perfekt krop... Han har den skønneste personlighed. Han er varm, kærlig, sexet og helt igennem bare fantastisk....

Og nu til dig: Jeg syntes det er rigtig ærgeligt at du tænker hvordan dine venner og familie vil tænke omkring din nye flamme.  Lyder til du selv kan se ud over hans overvægt fordi han har så mange andre værdier, og du skal følge dit hjerte og ikke tænke over hvad andre tænker.... Tillykke med din nye kærlighed!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

oo

jeg ER faldet for en overvægtig mand og nej hvor er vægten dog fuldkommen ligegyldig hvis man finder et mennesker der forstår og ser en som man virkelig er!!

og så vil jeg lige tilføje at jeg ALDRIG har tænkt på om nogle af mine venner eller familie er sammen med overvægtige. Det er da så dødhamrende ligegyldigt hvad folk vejer, hvis de er dejlige mennesker!!!

Anmeld

3. december 2010

lisbethita

Altså....jeg tror faktisk min kæreste ER overvægtig...alt efter hvordan man kategoriserer en overvægtig?? Jeg synes jo han er dejlig, lækker, smuk og fantastisk som han er! Ja jeg elsker ham overalt på  jorden og det er det vigtigste, hvis du spørger mig! Det er jo kærligheden man skal leve på - ikke om man er tynd, tyk, rig, fattig, sort eller hvid!

GO FOR IT!!! 

Anmeld

3. december 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Ja, det kunne jeg godt. 

Har tidligere været kæreste med en overvægtig, en undervægtig, en muskuløs og nogle normale. Min kæreste gennem 8 år (og Alberts far) er normalvægtig.

Jeg forstår dig godt, det der med at tænke over, hvad fx. veninderne siger. For mit eget vedkommende handlede det ikke om, at jeg var i tvivl om ham og hans udseende, men om at jeg generelt var/er usikker. Giver det mening?

Jeg er sammen med mit livs kærlighed og har faktisk aldrig følt, at jeg skulle forsvare hvorfor jeg er sammen med ham. Men der er så heller ikke rigtigt noget at sætte fingeren på - fordi han er "normal".

Anmeld

3. december 2010

Dorthe1986

Ja det kunne jeg bestemt Jeg er selv overvægtig og det samme er min kæreste, han vejer vel 20 kg for meget Men jeg elsker ham for den han er - han er bare så meget mere end nogen andre kunne være for mig

Han er faktisk begyndt at gå i motionscenter tre gange om ugen, hvilket jeg selvfølgelig synes er super fantastisk... men er alligevel bange for at hans bamsede look forsvinder For det holder jeg altså af... Han var engang superskinny (laang tid før jeg kom ind i billedet), og synes faktisk han er lækrere med lidt ekstra sul på kroppen

Anmeld

3. december 2010

Gaia

Hvis du synes han er sød og hans personlighed tænder dig. Ja så skal du være helt ligeglad med hvad andre tænker og mener. hvis dine venner er rigtige venner vil de forhåbentlig heller ikke dømme ham på den baggrund.

Måske du kunne hjælpe ham med at smide nogle af kiloene, hvis han gerne vil af med det. Det kunne jo være det var super motiverende for ham, at have en sød pige med ud og træne, gå lange ture, spise sundt osv.

Synes du skal være glad for du har fundet en sød fyr overvægtig eller ej.

held og lykke med det hele

Anmeld

3. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ja, da! Jeg synes da det lyder til, du har skudt papegøjen, når han er så sød, som du beskriver det. Derfor ville jeg blæse højt og flot på omverdenen og deres kommentarer. Det skal de da absolut ikke blande sig i

Anmeld

3. december 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

haha hvor er du sød - men nej - jeg har aldrig kunne vælge dem jeg gerne ville!!! Jo du har nok ret - man skal vel sådan set også definere ordet overvægtig, for det ser vi måske også forskelligt på alle sammen. Min kæreste har da fået lidt mave og lidt ekstra folder i hoved, siden jeg mødte ham - og det rør mig jo ikke 

Er det ikke næsten altid sådan? Og så har du alligevel kunne vælge, da du jo har en dejlig mand nu

Anmeld

3. december 2010

millesofie

Anonym skriver:

det kommer an på hvor overvægtig han er og om han var villig til at ændre livstil

jeg ælsker når mænd har en lille mave, jeg kan ikke lide tynde mænd

men samtig ville jeg ikke afslå kærligheden pga små fejl, jeg har jo selv fejl og som jeg ser det er overvægt en lille fejl, som oveni købet kan rettes

jeg ville heller aldrig kigge skævt til min venninde hvis hun fandt en overvægtig mand eller hvis noget familie valgte en overvægtig samlever

det er jo ikke kun det ydre der spiller ind

så afsted med dig, hen til din skønne mand og slap af, ta det roligt og lad det udvikle sig af sig selv

Anmeld

3. december 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Er det ikke næsten altid sådan? Og så har du alligevel kunne vælge, da du jo har en dejlig mand nu

Jo det er det vel egentlig. Jeg har bare været så (u)heldig at have veninder der altid har kunne få dem de ville. Men jaaaa... jeg har været super heldig med min kæreste!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.