Anonym skriver:
Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.
Ville du kunne falde for en overvægtig mand?
det kommer an på hvor overvægtig han er og om han var villig til at ændre livstil
jeg ælsker når mænd har en lille mave, jeg kan ikke lide tynde mænd
men samtig ville jeg ikke afslå kærligheden pga små fejl, jeg har jo selv fejl og som jeg ser det er overvægt en lille fejl, som oveni købet kan rettes
jeg ville heller aldrig kigge skævt til min venninde hvis hun fandt en overvægtig mand eller hvis noget familie valgte en overvægtig samlever
det er jo ikke kun det ydre der spiller ind
så afsted med dig, hen til din skønne mand og slap af, ta det roligt og lad det udvikle sig af sig selv 
Anmeld