Anonym skriver:
Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.
Ville du kunne falde for en overvægtig mand?
Det er det indre der tæller
kommer fra en kraftig kvinde her 
Og jeg har en kæreste en tynd en af slagsen. Og jeg spørger ham nogle gange hvad hans venner siger til han har en overvægtig kæreste. Så kigger han på mig og siger " Ikke noget, og hvis de gjorde, ja så er det ikke deres problem, er ikke dem der skal leve med dig, det er mig" 
Så det er da også det du skal gøre, gir jo også respekt, og falder du for ham, så vil dine rigtige venner også flade for ham, og ikke se ham som en stor person, men som en der gør dit liv gladere og lykkeligere.
Anmeld