Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.401 visninger
74 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Kan kun sige at for mig er det det indre der tæller

Anmeld

2. december 2010

merle2010

min mand er overvægtig... men det er jeg osse selv.. men jeg var osse lidt i tvivl pågrund af det i starten, men så tænkte jeg på hans gode sider og det dejlige inde bagved.. nu ser jeg slet ikke det ydre på den måde mere.. synes han både er smuk indvendig og udvendig.. og elsker ham højere end alt andet.. synes du skulle give ham en chance..

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

Synes på en måde alt andet er lidt overfladisk.. Ja undskyld jeg siger min ærlige mening.. Men synes også tit det er anderledes med mænd og kvinder.. Hos så mange kvinder høre jeg at det vil de ikke have.. Men der er da massere af buttede, overvægtige kvinder som ser fantastiske ud, så hvorfor er det ikke ligeså ok hos mænd..

Men heldigvis tænder man på forskellige ting jo.. Selvom han er overvægtig kan han være super charmerende og være så meget mere..

Jeg kunne godt.. men nu er min mand så 195 og vejer 85 kg, så kan ikke sige jeg sidder i den situation nu.. Men ville ikke lade det hindre.. ligesom jeg selv er overvægtig og ikke håber det kan være grund til han skulle kunne elske mig mindre..

Anmeld

2. december 2010

..

Altså jeg er totalt dobbeltmoralsk på det punkt, er selv overvægtig men nej, jeg kunne ikke falde for en overvægtig mand..

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

hmm ja nu er det en lidt svær sætning for tænker jo ikke lige på dne måde, men hvis alt det andet er der, synes jeg da, du skal lade fordomme og alt andet være, og ta ham for den han er, og se hvad der sker, hvis du synes han har en masse andet at byde på, og vennerne og familien, må da acceptere hvad du vælger, overvægtig eller ej

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Det er det indre der tæller kommer fra en kraftig kvinde her

Og jeg har en kæreste en tynd en af slagsen. Og jeg spørger ham nogle gange hvad hans venner siger til han har en overvægtig kæreste. Så kigger han på mig og siger " Ikke noget, og hvis de gjorde, ja så er det ikke deres problem, er ikke dem der skal leve med dig, det er mig"

Så det er da også det du skal gøre, gir jo også respekt, og falder du for ham, så vil dine rigtige venner også flade for ham, og ikke se ham som en stor person, men som en der gør dit liv gladere og lykkeligere.

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Vil lige pointere, at jeg ER faldet for manden og meget gerne vil være sammen med ham. Men derfor kan jeg jo godt bekymre mig lidt om venner/families reaktioner. Han indeholder det mest kærlige og omsorgsfulde sind og ved da også at min venner og familie vil tage godt i mod ham. Men derfor kan jeg nu godt tænke lidt, hvad der så bliver kommenteret når jeg ikke er i nærheden. Jeg er sikker på, at de alle vil synes om ham, men nu er jeg selv et bette nips, så det er virkelig to modsætninger der mødes her

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Vil lige pointere, at jeg ER faldet for manden og meget gerne vil være sammen med ham. Men derfor kan jeg jo godt bekymre mig lidt om venner/families reaktioner. Han indeholder det mest kærlige og omsorgsfulde sind og ved da også at min venner og familie vil tage godt i mod ham. Men derfor kan jeg nu godt tænke lidt, hvad der så bliver kommenteret når jeg ikke er i nærheden. Jeg er sikker på, at de alle vil synes om ham, men nu er jeg selv et bette nips, så det er virkelig to modsætninger der mødes her

og 2 modsætninger tit det bedste

Tror du skal vælge at være ligeglad, og tror den følelse du har inden i, tror jeg alle vil have på et eller andet plan. Men tror også han har tanker om det

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Anonym skriver:

Hvis andre tænker sådan så er det jo bare dem der er noget galt med

Synes du bare skal stå ved at du er falde for ham og det vigtigste er jo at man er glad og han gør dig glad.. så er det da fuldstændig lige meget med vægten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.