Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ja, det ville jeg godt. Hvis han er en dejlig mand med hjertet på det rette sted og samtidig har en god udstråling! Jeg synes personligt at udstråling fortæller mere end udseendet som sådan.

I øvrigt synes jeg du skal være ligeglad med hvad din familie/venner tænker om hans vægt. Hvis du føler dig godt tilpas sammen med ham, så er det det der betyder noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Jeg vil sgu hellere have en mand med en mave, end sådan et tynd stankelben - har prøvet begge dele, og elsker min bamse-mand

Han har en god mave, og er lidt tyk, min i mine øjne er han lige tilpas - og vil aldrig bytte min bamsefar, som jeg rigtig kan putte mig ind til og føle mig tryg i hans arme...

Sgu ikke meget ved at have større overarme end ens mand og jeg elsker min kæreste for lige præcis den han er (undskyldte måske også lidt for hans overvægt i starten), men han er min eneste ene og folk må tænke lige hvad de vil - jeg er stolt over at gå hånd i hånd med ham ned af gaden

Anmeld

2. december 2010

B&J

det der tæller hos mig er han er mega sød jeg kan slappe af jeg kan grine og græde og en jeg kan stole på og en jeg vil dele mit liv med ja så er han hjemme udseenet betyder ikke rigtigt noget... jeg er overvægtig og min kæreste tynd og mega høj

Anmeld

2. december 2010

Kay

Anonym skriver:

Vil lige pointere, at jeg ER faldet for manden og meget gerne vil være sammen med ham. Men derfor kan jeg jo godt bekymre mig lidt om venner/families reaktioner. Han indeholder det mest kærlige og omsorgsfulde sind og ved da også at min venner og familie vil tage godt i mod ham. Men derfor kan jeg nu godt tænke lidt, hvad der så bliver kommenteret når jeg ikke er i nærheden. Jeg er sikker på, at de alle vil synes om ham, men nu er jeg selv et bette nips, så det er virkelig to modsætninger der mødes her

jeg kender den slags tanker.... men mine handlede ikke om overvægt... jeg er selv en høj pige på næsten 180... med lidt ekstre på sidebenene.... og da jeg mødte min vidunderlige kæreste tænkte jeg også en del om hvad andre ville tænke... da han er 15 cm. lavere end mig, og ellers normal af bygning...

og ja komentarene er faldet... og der falder stadig flere... folk vender sig om på gaden når vi går og holder i hånd og ja det ser da også anderledes ud end to tynde der er ca lige høje....

men vi laver nu selv lige så meget sjov med det... næsten sådan så folk der ikke kender os bliver forargede... men vi elsker hinanden og hvis andre kan ha sjov af det... så lad dem... vi har også selv sjov af det  

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

Kay skriver:

jeg kender den slags tanker.... men mine handlede ikke om overvægt... jeg er selv en høj pige på næsten 180... med lidt ekstre på sidebenene.... og da jeg mødte min vidunderlige kæreste tænkte jeg også en del om hvad andre ville tænke... da han er 15 cm. lavere end mig, og ellers normal af bygning...

og ja komentarene er faldet... og der falder stadig flere... folk vender sig om på gaden når vi går og holder i hånd og ja det ser da også anderledes ud end to tynde der er ca lige høje....

men vi laver nu selv lige så meget sjov med det... næsten sådan så folk der ikke kender os bliver forargede... men vi elsker hinanden og hvis andre kan ha sjov af det... så lad dem... vi har også selv sjov af det  

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Jada Det kommer jo helt an på personen. Jeg ville nok have svært ved at falde for en MEGET fed person, fordi det som oftest hænger sammen med at folk har givet op. Men alm + size menneske meget hellere end en bønnestage

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Jeg vil sgu hellere have en mand med en mave, end sådan et tynd stankelben - har prøvet begge dele, og elsker min bamse-mand

Han har en god mave, og er lidt tyk, min i mine øjne er han lige tilpas - og vil aldrig bytte min bamsefar, som jeg rigtig kan putte mig ind til og føle mig tryg i hans arme...

Sgu ikke meget ved at have større overarme end ens mand og jeg elsker min kæreste for lige præcis den han er (undskyldte måske også lidt for hans overvægt i starten), men han er min eneste ene og folk må tænke lige hvad de vil - jeg er stolt over at gå hånd i hånd med ham ned af gaden

Ja lige præcis, det der med at føle sig tryg i hans arme. Kan godt lidt at føle mig lille sammen med ham. Føle at han passer lidt på mig Puttede med ham for første gang i går og kunne bare mærke en saglighed i maven

Anmeld

2. december 2010

Maalene

Anonym skriver:

Ja lige præcis, det der med at føle sig tryg i hans arme. Kan godt lidt at føle mig lille sammen med ham. Føle at han passer lidt på mig Puttede med ham for første gang i går og kunne bare mærke en saglighed i maven

Ja, det er virkelig bare noget HELT andet end at ligge med sådan et skelet... Og så ligger man også lidt blødere - det er bare bonus

Synes også de kan holde til mere, når de er lidt mere robuste, falder i søvn i hans arme hver aften, og det er bare skønt

Anmeld

2. december 2010

Ryberg

jeg plejer at sige at overvægtige mennesker er store fordi de er stopfyldt med kærlighed

Så jeg er et meget kærlighedsfyldt menneske.. muahah

Aj.. JA jeg kunne godt falde for en overvægtig mand.. det er absolut ikke udseendet der gør alt.... jeg vil dog sige, at jeg ikke kunne falde for en mand hvor ansigtet ligner en bunke lort... deri ligger charmen synes jeg...

Det er jo ikke maven du skal have øjenkontakt med

og vær da fuldstændig ligeglad med hvad andre siger.. og lad være med at undskylde for ham!
Tænk hvis din fyr undskyldte for dig "jaaah hun har lidt små patter..." ... (aj bare et eksempel) ... Man er som man er..

Dejligt når man finder kærligheden....

Anmeld

2. december 2010

CarinaSB

Jaaa det kunne jeg godt .. er dog selv en frodig kvinde Men jeg har utroligt nok kun haft tynde kærester .. min dejlige mand er 181 cm høj og vejer 61 kg .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.