Kunne du falde for en overvægtig mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Giraffen

Maalene skriver:

Jeg vil sgu hellere have en mand med en mave, end sådan et tynd stankelben - har prøvet begge dele, og elsker min bamse-mand

Han har en god mave, og er lidt tyk, min i mine øjne er han lige tilpas - og vil aldrig bytte min bamsefar, som jeg rigtig kan putte mig ind til og føle mig tryg i hans arme...

Sgu ikke meget ved at have større overarme end ens mand og jeg elsker min kæreste for lige præcis den han er (undskyldte måske også lidt for hans overvægt i starten), men han er min eneste ene og folk må tænke lige hvad de vil - jeg er stolt over at gå hånd i hånd med ham ned af gaden

PRÆCIS sådan der har jeg det også

Men kæreste har sådan en rigtig bamsemave og jeg elsker at jeg rigtig kan være lille og putteagtig i hans arme. 

I mine øjne er de der virkeligt spinkle mand sådan lidt umaskuline i min verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Giraffen

Anonym skriver:

Uhh hvor rammer dine ord vist plet. Jeg tror da også at min frygt for andres reaktion handler meget om min egen holdning/tanker om overvægt. Umiddelbart ville jeg sige nej til mit eget spørgsmål, hvis jeg var blevet stilltet det inden jeg mødte denne mand. Men det er virkelig som om, at det ikke har nogen betydning med ham her. Hans personlighed tænder mig mere end nogen anden mands udseende har kunne. Også derfor, jeg vælge at hengive mig til ham. Jeg er jo heller ikke perfekt. Tror da hel klart han har tænkt om han kan være sammen med så lille en person. Jeg har ingen bryster, og det ved jeg da at mange mænd tænder på. Jeg har for en del år siden været sammen med en overvægtig mand og da vi stoppede forholdet (holdt vist kun 1 md) så var jeg næsten flov over at jeg havde været sammen med ham. Men det handlede jo så heller ikke kun om hans fedme men i den grad om hans utiltalende personlighed der fulgte med hans overvægt.

Men dine ord sætter da stof til eftertanke; tak for det

For mig lyder det til at du er smaskforelsket

Og jeg tror du vil fortryde det senere hen hvis ikke du giver det en chance og giver dig 100%

Anmeld

5. december 2010

Mimic

Er selv sammen med en mand der er svært overvægtig.. men han er det blideste og rareste menneske på jorden.. (se evt min profil der er et billede af ham, med den havestol han sad i stykker i sommers )

ofte er det sådan at overvægtige ved hvordan det er at have det svært, og derfor ofte er mere romantiske og kærlige over for den de er sammen med...

luk ørerne for hvad omgivelserne mener, så læmge du er lykkelig, kan de holde mund.

jeg ELSKER min kæreste og lige om snart har vi været sammen i 4 år, og jeg har nydt hver og et af dem...

spring ud i det det lyder til at du er faldet pladask for ham

fra Linda

Anmeld

5. december 2010

june1987

af en mand der ikke er i form under 100 kg

men en mand der er veltrænet på 120 kg kan være monster lækker

men nu er jeg selv overvægtig (dog på vej nedad) men jeg ville personligt være ked af de kommentare du siger om din kæreste eller hvad han er.. 

ja det indre tæller og det ydre tænder sådan har jeg det desværre også selv og det er kommet i takt med jeg selv går op i min krop og min sundhed så vil jeg have en mand der gør det samme.

men mig og christian var total modsætninger, og vi fandt bare gnisten og på alle områder passer vi alt for perfekt sammen

Anmeld

10. december 2010

Chr.Kristiansen

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.

Ville du kunne falde for en overvægtig mand?

Jeg må indrømme at jeg forstår dig... Min forlovede er overvægtig, mens jeg selv er ganske normal af bygning. Da vi begyndte at være sammen, tænkte jeg også på hvad andre mon ville tænke... Men det varede ikke længe før jeg havde glemt alt om det, for vi har det så godt sammen! Faktisk er jeg slet ikke i tvivl om at det er ham jeg vil bruge resten af mit liv sammen med og hvis dine venner/bekendte eller familie har behov for at komme med kritiske/sjove kommentarer omkring det, så er der i mine øjne kun 2 ting at gøre...

1: Indse at dine venner/bekendte enten har et problem med overvægtige eller egentlig ikke er så gode venner som du troede... Så længe du selv er glad for ham og ar lyst til at være sammen med ham, skal du ikke lytte til dem...Rigtige venner vil være glade for at DU er glad, hvad enten manden er tyk eller tynd!

2:Fortælle din familie at det sårer dig, hvis de kommer med kommentarer der støder dig. De vil sandsynligvis forstå og holde op med de, sikkert kærlige, drillerier og være glade på dine vegne...

Håber at I får det super sammen

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.