Anonym skriver:
Jeg har mødt en rigtig sød mand. Han får mig til at slappe af, vi griner sammen og har rigtig mange gode samtaler. Hans personlighed tænder mig rigtig meget. Han har et lækkert smil og varme øjne. MEN... han er ret overvægtig. Det kan godt ses med tøj på og især når tøjet ryger af. Et eller andet sted, tror jeg sagtens jeg ville kunne leve med det - og ved da også at han gerne vil ændre på det. Men jeg kan mærke et vis forbehold i forbindelse med omverden. Jeg er næsten allerede begyndt at undskylde hans vægt overfor mine venner. Altså noget ala: "jeg synes han er rigtig sød, men men han er overvægtig." Inderst inde tror jeg ikke, at det gør mig noget, men frygter nok lidt venner/families kommentarer, reaktioner og hvad de tænker.
Ville du kunne falde for en overvægtig mand?
Jeg må indrømme at jeg forstår dig... Min forlovede er overvægtig, mens jeg selv er ganske normal af bygning. Da vi begyndte at være sammen, tænkte jeg også på hvad andre mon ville tænke... Men det varede ikke længe før jeg havde glemt alt om det, for vi har det så godt sammen! Faktisk er jeg slet ikke i tvivl om at det er ham jeg vil bruge resten af mit liv sammen med og hvis dine venner/bekendte eller familie har behov for at komme med kritiske/sjove kommentarer omkring det, så er der i mine øjne kun 2 ting at gøre...
1: Indse at dine venner/bekendte enten har et problem med overvægtige eller egentlig ikke er så gode venner som du troede... Så længe du selv er glad for ham og ar lyst til at være sammen med ham, skal du ikke lytte til dem...Rigtige venner vil være glade for at DU er glad, hvad enten manden er tyk eller tynd!
2:Fortælle din familie at det sårer dig, hvis de kommer med kommentarer der støder dig. De vil sandsynligvis forstå og holde op med de, sikkert kærlige, drillerier og være glade på dine vegne...
Håber at I får det super sammen
knus
Anmeld