Lulle25 skriver:
Sikke en latterlig kommentar. Hun skulle smage lidt af sin egen tortur. For det er da forfærdeligt det hun udsætter den lille uskyldige dreng for. Hun skulle bures inde, så drengen kan føle sig tryg resten af sin barndom, så man kan redde hvad reddes kan af det stakkels barn. Hende har jeg intet til overs for, og nu aner jeg ikke om hun har fået tæsk som barn, men dem der er sådan overfor sine børn skulle ikke have et roligt øjeblik efter min mening.
Mange tak for din venlige respons min ven.
Det er da så opløftende at få at vide at man er latterlig, men det hører altså ikke ind under min opfattelse af venlighed og saglig debat. 
Har ikke så mange kommentarer til det, men kan da høre, at du ikke har ret megen forstand på psykologi. Går du også ind for sharia lovgivningen med øje for øje og tand for tand?
I virkeligheden vil du gøre det samme mod dette menneske som hun gør mod sin søn, at betale hendes dårlige adfærd med vold...så set med mine øjne er din holdning ikke meget anderledes end hendes.
Løsningen for sådan en kvinde, er psykologisk hjælp og så burde hun slet ikke have lov til at have børn i sin varetægt.
Ha' en god aften

Kærligst
Sussie
Anmeld