Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Jeg er helt tom for ord

Hvad fanden går der igennem sådan en kælling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Øv hvor hun minder mig om min egen mor - MAGTSYG!!

Ja hun er forfærdelig..
Er ked af hun minder om din egen mor  sådan skal det bare ikke være.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Becks

Anonym skriver:

Ja hun er forfærdelig..
Er ked af hun minder om din egen mor  sådan skal det bare ikke være.. 

Anmeld

1. december 2010

Mi

SussieThyssen skriver:

Kunne ikke være mere enig...det er forfærdeligt som folk kan handle mod deres børn. Men som jeg skrev andetsteds, så kan man næsten ikke forvente andet i et land, hvor det er almindeligt accepteret at vaske børns mund med sæbe og afstraffe dem med bælter, børster og bøjler..eller sætte dem ind i mørke skabe eller ned i mørke kældre, og hvor våben er hvermands eje.

Kig på Dr. Phill's hjemmeside...der får man hele historien til klippet.

Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt i USA at slå sine børn. Ved godt at der er mange lande hvor man faktisk godt må give dem en lussing, men forstår det bare slet ikke. Hvordan kan et "oplyst" land tillade det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har lige set klippet, og jeg har helt ondt i maven!!!

Hvor er hun modbydelig og ondskabsfuld - jeg har slet ikke ord nok at beskrive hende, og jeg vil ikke kalde det for opdragelse men tortur!!! Stakkels dreng!!!!!

Anmeld

1. december 2010

grinny

SussieThyssen skriver:

Kunne ikke være mere enig...det er forfærdeligt som folk kan handle mod deres børn. Men som jeg skrev andetsteds, så kan man næsten ikke forvente andet i et land, hvor det er almindeligt accepteret at vaske børns mund med sæbe og afstraffe dem med bælter, børster og bøjler..eller sætte dem ind i mørke skabe eller ned i mørke kældre, og hvor våben er hvermands eje.

Kig på Dr. Phill's hjemmeside...der får man hele historien til klippet.

Jeg kan ikke finde historien? HILFE!!

Anmeld

1. december 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

Gud nej altså. Jeg sidder bare og stortuder!  hvor er det dog bare synd for den lille dreng, at han skal leve sammen med sådan et psykopatisk menneske, jeg håber hun selv bliver straffet med hot sauce og cold showers!!! F..... kælling altså, og hun ser jo også bare syg ud altså!

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

grinny skriver:

Finder lige linket...brb

Anmeld

1. december 2010

Lulle25

Ej hvor er det dog forfærdelig at sådan et dejligt lille uskyldigt barn skal ødelægges af sådan en magtsyg, psykotisk og væmmelig menneske, jeg ikke engang vil kalde hans mor, for det fortjener hun sgu ikke. Hun skulle prøve og blive tortureret på den måde hun selv er ved ham. Kan simpelhen ikke forstå sådan en lille dreng ikke bliver fjernet omgående. Moren er da også ligeglad med dr. phil, robin og seerne i studiets kommentar. Gid der er nogen i hendes by der giver hende en omgang tæv efter den udsendelse, så hun forstår at sådan er man ikke over for det kæreste eje man har.

Louise grædefærdig og forarget

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

grinny skriver:

Det liggher elelr udførligt længere oppe...men du får lige link'et her

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6062/

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Lulle25 skriver:

Ej hvor er det dog forfærdelig at sådan et dejligt lille uskyldigt barn skal ødelægges af sådan en magtsyg, psykotisk og væmmelig menneske, jeg ikke engang vil kalde hans mor, for det fortjener hun sgu ikke. Hun skulle prøve og blive tortureret på den måde hun selv er ved ham. Kan simpelhen ikke forstå sådan en lille dreng ikke bliver fjernet omgående. Moren er da også ligeglad med dr. phil, robin og seerne i studiets kommentar. Gid der er nogen i hendes by der giver hende en omgang tæv efter den udsendelse, så hun forstår at sådan er man ikke over for det kæreste eje man har.

Louise grædefærdig og forarget

Tæv hjælper ikke og vil aldrig gøre det.
Det er måske netop tæv, der har gjort hende som hun er.
Fjernelse af barnet og psykolog behandling til hende, er den eneste mulighed.
Giver man til at tæve løs på andre er man jo ikke selv et hak bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.