Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.740 visninger
77 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2010

Anonym trådstarter

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

Ja..den er oppe flere steder herinde.
har ikke engang kunnet se det til ende. 

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

Nå ok, undskyld vidste jeg ikke..

Jeg var også ved at stoppe den, men så den til ende..  Begynder at tude over så sindsyg man kan tillade sig at opføre sig.. stakkels dreng!!!!

Anmeld

1. december 2010

Calliope

Puha, jeg fik helt tårer i øjnene - det er bare for sindssygt! Stakkels barn!!!! 

Det barn er ødelagt for livet med den form for tortur..

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

StinnaS skriver:

Puha, jeg fik helt tårer i øjnene - det er bare for sindssygt! Stakkels barn!!!! 

Det barn er ødelagt for livet med den form for tortur..

Ja det helt sikkert!! :-( Så hjerteskærende da han står der i badet og græder.. :-( Årh bliver så trist over sådan noget..

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nå ok, undskyld vidste jeg ikke..

Jeg var også ved at stoppe den, men så den til ende..  Begynder at tude over så sindsyg man kan tillade sig at opføre sig.. stakkels dreng!!!!

Kunne ikke være mere enig...det er forfærdeligt som folk kan handle mod deres børn. Men som jeg skrev andetsteds, så kan man næsten ikke forvente andet i et land, hvor det er almindeligt accepteret at vaske børns mund med sæbe og afstraffe dem med bælter, børster og bøjler..eller sætte dem ind i mørke skabe eller ned i mørke kældre, og hvor våben er hvermands eje.

Kig på Dr. Phill's hjemmeside...der får man hele historien til klippet.

Anmeld

1. december 2010

Benjamins'mor

Hun er jo syg i hovedet! Sådan noget gør man bare ikke, og slet ikke mod børn! Nu hvor det er vist på tv, så håber jeg satme også der er nogle der straffer hende. Undskyld mit sprog, men bliver bare så gal når jeg ser sådan noget. De folk burde slet ikke have børn.

Anmeld

1. december 2010

VIPpigen

HVORFOR får man børn hvis man bare vil udsætte dem for pinsler(staves)

Måtte da lige tage en pause og sikre mig Lilje lå inde i sengen og sov. Kan ikke forstå man gør det mod sit eget barn, eller for den sags skyld mod noget barn...

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

jeg er jo nysgerrig, men samtidig frygteligt hønemor, så jeg kiggede herinde, men turde ikke trykke på linket

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

HVORFOR får man børn hvis man bare vil udsætte dem for pinsler(staves)

Måtte da lige tage en pause og sikre mig Lilje lå inde i sengen og sov. Kan ikke forstå man gør det mod sit eget barn, eller for den sags skyld mod noget barn...

Lige præcis.. fatter heller ikke hvorfor hun vælger at sætte et barn i verden hvis det skal være sådan.. hvad får hun ud af det!! Hun må have et seriøst problem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.