Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Mange tak..men jeg bryder mig stadig ikke om at blive kaldt latterlig!

Jeg vil godt give dig ret her. Selv om man måtte være uenig, er der ingen grund til, at kalde nogen 'latterlig'. Det er useriøst, og ligegyldig for debatten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Nej nej det var heller ikke det jeg var enig i!

Jeg er enig i at hun skulle have samme tur..Måske ikke så fornuftigt at tænke sådan, men man bliver sgu så vred

Alt forladt 

Ja, vel bliver man vred, men modvold er aldrig godt for nogen eller noget, det er derimod den kolde klare fornuft.
Og vi er helt enige om at hun ikke burde have noget med børn at gøre. Men en sådan sjæl vil end ikke kunne opfatte en forbindelse med hendes egen straf og så det hun har gjort mod sit barn.
Hun er forkrøblet på sindet, og det vil svare til, at du forsøger at lære en abe russisk, det kan ikke lade sig gøre, for den har ikke stemmebåndene til det.
Så der er kun en vej frem, psykologisk behandling og ingen børn i hendes varetægt.

Anmeld

1. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

er jeg så også en dårlig mor???? vi havde et stort problem med vores søn som bed han bed meget hårdt óg vi vidste ikke hvad vi skulle stille op.. spl. sagde så vi skulle prøve sennep hver gang han bed skulle han have en advarsel duede det ikke fik han en lillefinger spids sennep i munden 2 gange efter har han aldrig bidt mere....

JA! og mener til gengæld godt det kan sammenlignes !  Det råd ville jeg aldrig have fulgt uanset hvem det så kom fra.

Jeg vil gerne se din mand/kæreste/chef/mor/ gøre noget ved dig, du ikke kunne lide, hver gang du handlede på en måde, de ikke brød sig om. Og så se hvilken følelse det ville efterlade dig med, Respekt? Kærlighed? Tillid? Tryghed? Det tvivler jeg stærkt på!

Gør mod andre, hvad du vil have gjort mod dig selv. Forstår godt din anonymitet!

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

JA! og mener til gengæld godt det kan sammenlignes !  Det råd ville jeg aldrig have fulgt uanset hvem det så kom fra.

Jeg vil gerne se din mand/kæreste/chef/mor/ gøre noget ved dig, du ikke kunne lide, hver gang du handlede på en måde, de ikke brød sig om. Og så se hvilken følelse det ville efterlade dig med, Respekt? Kærlighed? Tillid? Tryghed? Det tvivler jeg stærkt på!

Gør mod andre, hvad du vil have gjort mod dig selv. Forstår godt din anonymitet!

Hvis små børn bider, kan man evt prøve at bide igen, men det kommer i allerhøjeste grad an på hvor gammelt barnet er.  Men det bedste er rent faktisk at gøre som eskimoerne gjorde i gamle dage.
Når et barn ikke opførte sig ønskværdigt, satte den der havde barnet hos sig, barnet fra sig eller afleverede det til en anden.
Meget hurtigt lærte barnet, at man hvis man bed, ville man ikke være velkommen i armene hos den person.
Det virker langt bedre og er langt mere skånsomt, men instinktivt forståeligt for et lille barn.

Den sundhedsplejerske kunne jeg godt tænke mig at snakke et par borgerlige ord med.
Går hun også ind for sæbevask af børns mund hvis de lyver eller bander?
Det kan godt være barnet har lært ikke at bide, men han har da også lært at når han bider, så brænder det i munden, og det svarer nøjagtigt til den brænden man føler i rumpen hvis man har fået smæk, eller den svien i kinden hvis man får en lussing..og der er ingen forskel what so ever.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. december 2010

Anonym

århh tak for de "gode" ord så kan jeg godt lige føle mig som verdens værste menneske resten af dagen... jamen så er jeg en dårlig mor

Anmeld

2. december 2010

twinboys

Sidder med kvalme og kunne kaste op over det.... Hvordan kan man gøre det mod et barn bare det at kunne gøre det mod et menneske... Hun er jo syg i hovedet...

Anmeld

2. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

århh tak for de "gode" ord så kan jeg godt lige føle mig som verdens værste menneske resten af dagen... jamen så er jeg en dårlig mor

Ja, jeg har ikke i sinde at tale dig efter munden - så hvis du ikke ønsker et svar på dit spørgsmål, så må du lade være at stille det. Jeg syntes ikke det er okay at bruge den slags metoder på sine børn.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan du er i andre henseender med dit barn, men med henblik på dét område der, så ja, der kunne du have handlet anderledes. Så hvis du skulle fortryde at du gav ham sennep, så sig undskyld til ham for det. Også selvom det resulterede i at han holdt op med at bide.

Jeg skal ikke sige mig fra at at gøre noget andre, inklusiv min dreng, mener er forkert de næste mange år, min dreng er kun 10 måneder gammel og førstegangsmor - men vigtigst må være at følge sin mavefornemmelse og kan vedkommende stå ved den uden at få ondt eller dårlig samvittighed, så har det været det rette at gøre.

Og jeg ville også gerne tale med din sundhedsplejerske, er fuldstændig enig med hende, der citerede mig efterfølgende.

Jeg læste et indlæg, hvor der blev skrevet om at man istedet for at sige nej når han ville bide, skulle give ham en pude - så han satte de to ting sammen eller lignende... ah kan ikke huske det ordret, men håber hun kommer på banen herinde. Er sikker på hun har en god løsning eller ide til hvordan det ellers kan gøres

Anmeld

2. december 2010

Hasselnødden

SussieThyssen skriver:

Hvis små børn bider, kan man evt prøve at bide igen, men det kommer i allerhøjeste grad an på hvor gammelt barnet er.  Men det bedste er rent faktisk at gøre som eskimoerne gjorde i gamle dage.
Når et barn ikke opførte sig ønskværdigt, satte den der havde barnet hos sig, barnet fra sig eller afleverede det til en anden.
Meget hurtigt lærte barnet, at man hvis man bed, ville man ikke være velkommen i armene hos den person.
Det virker langt bedre og er langt mere skånsomt, men instinktivt forståeligt for et lille barn.

Den sundhedsplejerske kunne jeg godt tænke mig at snakke et par borgerlige ord med.
Går hun også ind for sæbevask af børns mund hvis de lyver eller bander?
Det kan godt være barnet har lært ikke at bide, men han har da også lært at når han bider, så brænder det i munden, og det svarer nøjagtigt til den brænden man føler i rumpen hvis man har fået smæk, eller den svien i kinden hvis man får en lussing..og der er ingen forskel what so ever.

Kærligst
Sussie

Jeg kan godt lide din meget nemme og forstående beskrivelse af tilgang til emnet, er helt enig. Godt nogen kan holde hovedet koldt på den konstruktive måde

Anmeld

2. december 2010

Pia.

ej nej nej... jeg er helt knust lige nu.... jeg fatter det ikke ... Jeg kan I mit lille hoved ikke sætte mig ind i folk der ønsker deres børn ondt... hvad sker der .... jeg kunne ikke se klippet færdigt ..... jeg blev så dårlig...

FOR FANDEN DA OGSÅ....

Stakkels børn der bliver udsat for den slags ting... Psykisk og Fysisk vold burde staffes med en noget hårdere straf....

FØJ siger jeg bare....

Anmeld

2. december 2010

Anonym

indlægget er lavet som en test.... synes dog det er under al kritik at man bliver nedgjort og kaldt for en dårlig mor, på et offentligt forum hvor folk ikke kender en eller den givende situation... En dårlig mor... hvis man tænker over det så må det da klart være det værste skældsord man kan blive kaldt.... enig??? En anden gang prøv at spørg ind til sit. uden at dømme man kan ikke svare på sådan et indlæg med de ord uden at spørge ind til først det kunne jo være indlægget var blevet misforstået andet..-..... Den rigtige version er at ja han har bidt men blev sat i et hjørne hver gang han gjorde det... Sennep han elsker sennep....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.