Anonym skriver:
århh tak for de "gode" ord så kan jeg godt lige føle mig som verdens værste menneske resten af dagen... jamen så er jeg en dårlig mor
Ja, jeg har ikke i sinde at tale dig efter munden - så hvis du ikke ønsker et svar på dit spørgsmål, så må du lade være at stille det. Jeg syntes ikke det er okay at bruge den slags metoder på sine børn.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan du er i andre henseender med dit barn, men med henblik på dét område der, så ja, der kunne du have handlet anderledes. Så hvis du skulle fortryde at du gav ham sennep, så sig undskyld til ham for det. Også selvom det resulterede i at han holdt op med at bide.
Jeg skal ikke sige mig fra at at gøre noget andre, inklusiv min dreng, mener er forkert de næste mange år, min dreng er kun 10 måneder gammel og førstegangsmor - men vigtigst må være at følge sin mavefornemmelse og kan vedkommende stå ved den uden at få ondt eller dårlig samvittighed, så har det været det rette at gøre.
Og jeg ville også gerne tale med din sundhedsplejerske, er fuldstændig enig med hende, der citerede mig efterfølgende.
Jeg læste et indlæg, hvor der blev skrevet om at man istedet for at sige nej når han ville bide, skulle give ham en pude - så han satte de to ting sammen eller lignende... ah kan ikke huske det ordret, men håber hun kommer på banen herinde. Er sikker på hun har en god løsning eller ide til hvordan det ellers kan gøres 
Anmeld