Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

saxa

Sikke da en magtsyg psykotisk kæ***** mor - hvordan kan man holde sig selv ud, når man opfører sig sådan!?!  Er dybt forarget over hvordan mennesker kan opføre sig..

Øv hvor er det synd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Louisiana

Hvor er det forfærdeligt..!! Sidder her og græder

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Vil da lige sige at søger man i Dr. Phils database så får man en slutning på selve programmet, nemlig at Dr. Phill tilbyder hende og familien hjælp, men hvis moderen ikke indvilger i dette nu og her, så vil han sørge for at barnet bliver fjernet omgående.

Læs dette:

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6065/?id=6065&slide=2&showID=1545&preview=&versionID=

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Vil da lige sige at søger man i Dr. Phils database så får man en slutning på selve programmet, nemlig at Dr. Phill tilbyder hende og familien hjælp, men hvis moderen ikke indvilger i dette nu og her, så vil han sørge for at barnet bliver fjernet omgående.

Læs dette:

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6065/?id=6065&slide=2&showID=1545&preview=&versionID=

Gudskelov!! Tak for du lige skrev dét

Anmeld

1. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

Anmeld

1. december 2010

signe.

jeg er mundlam.... kan ikke engang finde ord...

Anmeld

1. december 2010

acdp8620

Det er da bare slet ikke til at bære. Den stakkels lille dreng, og hans hjerteskærende gråd. Det gør helt ondt ideni, når man ser det klip

Fatter ikke hvordan moren kan være så kold overfor ham. Der er slet ikke ord for hvad hun skulle udsættes for.

Hvordan kan man sætte et lille barn til verden, og så byde ham det her????

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

acdp8620 skriver:

Det er da bare slet ikke til at bære. Den stakkels lille dreng, og hans hjerteskærende gråd. Det gør helt ondt ideni, når man ser det klip

Fatter ikke hvordan moren kan være så kold overfor ham. Der er slet ikke ord for hvad hun skulle udsættes for.

Hvordan kan man sætte et lille barn til verden, og så byde ham det her????

Hun har oven i købet adopteret ham! Man skulle jo tro, at man adoptere bl.a. for at give dette barn en bedre tilværelse, et bedre liv. Han ville nok ha' haft det meget bedre uden hende!! Puh, har bare en kæmpe klump i halsen

Anmeld

1. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

er jeg så også en dårlig mor???? vi havde et stort problem med vores søn som bed han bed meget hårdt óg vi vidste ikke hvad vi skulle stille op.. spl. sagde så vi skulle prøve sennep hver gang han bed skulle han have en advarsel duede det ikke fik han en lillefinger spids sennep i munden 2 gange efter har han aldrig bidt mere....

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Anonym skriver:

er jeg så også en dårlig mor???? vi havde et stort problem med vores søn som bed han bed meget hårdt óg vi vidste ikke hvad vi skulle stille op.. spl. sagde så vi skulle prøve sennep hver gang han bed skulle han have en advarsel duede det ikke fik han en lillefinger spids sennep i munden 2 gange efter har han aldrig bidt mere....

Det kan vist ikke sammenlignes... Den mor fra klippet, hælder tabasco sauce i drengens mund, som han sidde med i munden, til hun er færdig med at snakke. Og derefter bliver han smidt i et iskoldt bad. Og årsagen til han får den straf er jo ikke, at han har påført andre smerte ved f.eks. at bide. Selvom den straf hun giver ham heller ikke ville være passende, hvis han havde bidt eller slået. Hun går ud over alle grænser, og jeg vil slet ikke tænke på hvad hun ellers gør, når han ikke har fulgt hendes regler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.