Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Loa

Det der virkede mere på mig som en der nød at have den magt..... Siden hun skulle gentage tingene 100 gange mens han var i det kolde bad og mens han havde den stærke sovs i munden.....

Tror sgu ærlig talt det mere er et magt trip end et reelt ønske om opdragelse.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det der virkede mere på mig som en der nød at have den magt..... Siden hun skulle gentage tingene 100 gange mens han var i det kolde bad og mens han havde den stærke sovs i munden.....

Tror sgu ærlig talt det mere er et magt trip end et reelt ønske om opdragelse.......

Ja tror du har ret.. men tænk at hun ikke selv kan se det er helt galt..

Anmeld

1. december 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
1. december 2010

Tropez

Anonym skriver:

Ikke for sarte..

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=39373

Fatter ikke hvordan man kan gøre det.. hvad er der galt med folk..

sidder da lige og vræler over den stakkels dreng  det knuser sku hjertet at hun er så kold og så ond overfor sin dreng er rystet, hun burde spærres inde og få samme tur 

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Jeg synes klippet taler for sig selv og mener ikke der er ord til at beskrive det

Anmeld

1. december 2010

Sakris

Jeg er i chok

Hvor er det frygteligt at nogle bare kan tænke opdragelse på denne måde. Det er total tortur. Den dreng får virkelig brug for en seriøs kærlig om omsorgsfuld plejefamilie hvis han skal over det nogensinde.... puha!

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Kan kun sige nogle mennesker ikke selv skulle have fået livet som gave....Når de ødelægger små børn bør de ikke hav e nogle som helst livsrettigheder selv.

Anmeld

1. december 2010

Diana...

Hvad fanen sker der i hoved på sådan en K..... jeg er fuldstændig røstet  Stakkels dreng 

Anmeld

1. december 2010

Becks

Jeg er helt tom for ord

Hvad fanden går der igennem sådan en kælling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Øv hvor hun minder mig om min egen mor - MAGTSYG!!

Anmeld

1. december 2010

Brams

Sidder med tårerne trillende ned ad kinderne og kan bare slet ikke forstå hvordan nogle kan gøre det ved deres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.