Er man så sindsyg eller hvad... Hun skulle bures inde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

indlægget er lavet som en test.... synes dog det er under al kritik at man bliver nedgjort og kaldt for en dårlig mor, på et offentligt forum hvor folk ikke kender en eller den givende situation... En dårlig mor... hvis man tænker over det så må det da klart være det værste skældsord man kan blive kaldt.... enig??? En anden gang prøv at spørg ind til sit. uden at dømme man kan ikke svare på sådan et indlæg med de ord uden at spørge ind til først det kunne jo være indlægget var blevet misforstået andet..-..... Den rigtige version er at ja han har bidt men blev sat i et hjørne hver gang han gjorde det... Sennep han elsker sennep....

Indlægget blev lavet som test??? Hvad mener du??? Som om du prøver trække i land fordi du har set reaktionerne.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mullebergen

Jeg fik simpelthen SÅ ondt i maven og måtte slukke allerede da han svarede hende -Dét kunne jeg ikke tåle at se  -At jeg så kan læse mig frem til at man ser hun gør det ved ham længere inde i klippet, gør bare at jeg er GLAD for at jeg slukkede 

Stakkels stakkels dreng, altså!! 

Anmeld

2. december 2010

Mullebergen

Mange tak for din venlige respons min ven.
Det er da så opløftende at få at vide at man er latterlig, men det hører altså ikke ind under min opfattelse af venlighed og saglig debat.
Har ikke så mange kommentarer til det, men kan da høre, at du ikke har ret megen forstand på psykologi. Går du også ind for sharia lovgivningen med øje for øje og tand for tand?
I virkeligheden vil du gøre det samme mod dette menneske som hun gør mod sin søn, at betale hendes dårlige adfærd med vold...så set med mine øjne er din holdning ikke meget anderledes end hendes.
Løsningen for sådan en kvinde, er psykologisk hjælp og så burde hun slet ikke have lov til at have børn i sin varetægt.
Ha' en god aften

Kærligst
Sussie

Jeg er 100% enig med dig!

Vold løser absolut intet!

Moderen er modbydelig i sine gerninger men hvordan kan det retfærdiggøres at samme gerninger bliver gjort mod hende? -Så er de der udfører dem jo ikke bedre selv.

Barnet skal efter min mening fjernes fra hjemmet ja og moderen skal have noget HJÆLP, ikke tæv eller tortur.

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om den der "an eye for an eye" ideologi!

Anmeld

2. december 2010

Mor til prinsessen :-)

Åh gud mit hjerte gør ondt.... stakkels dreng!!:\'(

Anmeld

2. december 2010

Bare mig..

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

JA! og mener til gengæld godt det kan sammenlignes !  Det råd ville jeg aldrig have fulgt uanset hvem det så kom fra.

Jeg vil gerne se din mand/kæreste/chef/mor/ gøre noget ved dig, du ikke kunne lide, hver gang du handlede på en måde, de ikke brød sig om. Og så se hvilken følelse det ville efterlade dig med, Respekt? Kærlighed? Tillid? Tryghed? Det tvivler jeg stærkt på!

Gør mod andre, hvad du vil have gjort mod dig selv. Forstår godt din anonymitet!

jeg må sige, at jeg er meget enig i det du siger..

Det er jo klart, at en sådan kommentar påvirker andre, og os der måske er helt imod en sådan afstraffelse, bliver lidt, eller meget, rystet...

Jeg forstår slet ikke man kan gøre sådan... Fyha, det er klamt! Jeg kan blive helt ked af det, når jeg hører sådan noget.. Men jeg har en gang selv fået "vasket min mund" i sæbe og det var satme ikke sjovt..  Jeg husker det stadig som var det igår, selv om jeg ikke var ret gammel..

Med hensyn til klippet, så så jeg det igår, og jeg har tænkt på den lille dreng siden og led efter afsnittet så man måske kunne se det hele, men jeg kan ikke finde det.. Nogen der ved om man, lige som nutv, kan se det!? Jeg bliver nødt til at se det hele før jeg kan glemme, sådan nogenlunde, den video.. Jeg er RYSTET!!!

Anmeld

2. december 2010

Lulle25

SussieThyssen skriver:

Mange tak for din venlige respons min ven.
Det er da så opløftende at få at vide at man er latterlig, men det hører altså ikke ind under min opfattelse af venlighed og saglig debat.
Har ikke så mange kommentarer til det, men kan da høre, at du ikke har ret megen forstand på psykologi. Går du også ind for sharia lovgivningen med øje for øje og tand for tand?
I virkeligheden vil du gøre det samme mod dette menneske som hun gør mod sin søn, at betale hendes dårlige adfærd med vold...så set med mine øjne er din holdning ikke meget anderledes end hendes.
Løsningen for sådan en kvinde, er psykologisk hjælp og så burde hun slet ikke have lov til at have børn i sin varetægt.
Ha' en god aften

Kærligst
Sussie

Altså det var ikke for at ødelægge din aften, synes bare slet ikke din synsvinkel er den rette. Og jeg mener virkelig at jeg synes sådan en kvinde skal prøve at smage sin egen medicin uanset om det hjælper hende eller ej. Sådan der er der da ingen der skal behandle børn. Når hun har været torturen igennem kan man snakke om hvad der så skal ske, men absolut skal ham den stakkels dreng og hans søskende fjernes fra det vanvid. Hun har ødelagt ham allerede og hun skal bøde for det meget langt ud i fremtiden hvis ikke resten af sit liv. Har intet ABSOLUT INTET til overs for mennesker der udsætter deres børn (andres børn) for overgreb. At du så synes kvinden skal hjælpes på den bedst mulige måde er jo din mening. Synes absolut hun skal have så meget dårlig samvittighed først og i henhold til de klip jeg har set har hun jo ikke det der ligner dårlig samvittighed. Hun skulle sættes i fængsel og bures inde længe efter min mening.

Kh Louise som er ked af at jeg kom til at skrive latterlig, for det var bare fordi jeg bliver så berørt over at nogle mennesker kan finde på at opføre sig sådan.Måske lidt hormonella pga graviditet

Anmeld

2. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Indlægget blev lavet som test??? Hvad mener du??? Som om du prøver trække i land fordi du har set reaktionerne.......

hvorfor skulle jeg trække i land ??? jeg er ano igen ved hvem jeg er så hvorfor skulle jeg det...

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvorfor skulle jeg trække i land ??? jeg er ano igen ved hvem jeg er så hvorfor skulle jeg det...

Tja måske fordi du ikke kunne forklare dig "ud af den".. Hvorfor var det en test??

Anmeld

2. december 2010

SussieThyssen

Lulle25 skriver:

Altså det var ikke for at ødelægge din aften, synes bare slet ikke din synsvinkel er den rette. Og jeg mener virkelig at jeg synes sådan en kvinde skal prøve at smage sin egen medicin uanset om det hjælper hende eller ej. Sådan der er der da ingen der skal behandle børn. Når hun har været torturen igennem kan man snakke om hvad der så skal ske, men absolut skal ham den stakkels dreng og hans søskende fjernes fra det vanvid. Hun har ødelagt ham allerede og hun skal bøde for det meget langt ud i fremtiden hvis ikke resten af sit liv. Har intet ABSOLUT INTET til overs for mennesker der udsætter deres børn (andres børn) for overgreb. At du så synes kvinden skal hjælpes på den bedst mulige måde er jo din mening. Synes absolut hun skal have så meget dårlig samvittighed først og i henhold til de klip jeg har set har hun jo ikke det der ligner dårlig samvittighed. Hun skulle sættes i fængsel og bures inde længe efter min mening.

Kh Louise som er ked af at jeg kom til at skrive latterlig, for det var bare fordi jeg bliver så berørt over at nogle mennesker kan finde på at opføre sig sådan.Måske lidt hormonella pga graviditet

Alt forladt
Men følg lidt med videre i debatten og mine indlæg, samt andres, men kan godt gentage mig selv.
Som jeg sagde, så hjælper det ikke at afstraffe et menneske, som måske slet ikke er i stand til at føle som  vi andre føler. Det vil svare til at forsøge at lære en abe at tale russisk, det kan ikke lade sig gøre. Den kan måske nok høre og forstå ord fra sproget, men den kan ikke sætte sig ind i dets opbygning og slet ikke tale det.
Et menneske, der ikke føler som man normalt gør, vil intet lære af den form for straf, du vil udsætte hende for. Ja, hun vil måske føle det som en smerte, men hun vil i bund og grund ikke kunne drage paraleller fra sin lidelse til andres. Det er en brist i hendes natur, i hendes sind.
Og så er der lige en anden ting.
Det hun gør mod sit barn var faktisk helt normale afstraffelsesmetoder i 1800-tallet, også her i landet. Man brugte dem overfor børn, over for kriminelle og overfor sindssyge og evnesvage, og dengang, selvom det ikke er meget mere end godt 100 år siden, man gik bort fra den slags voldelige metoder, så er det desværre brugte metoder mange steder i verden stadigvæk. De der behandler deres børn på den måde er selv blevet opdraget på den måde. Tænk på kvinder der lader deres døtre omskære fordi det er en tradition. Og selvom de selv er blevet udsat for det, jamen så gør de det alligevel mod deres egne døtre, igen og igen generation efter generation.
Vi kan sagtens stille os op og råbe op om hævn og de skal prøve deres egen medicin, men det dur bare ikke...for det er jo netop hvad de selv har prøvet.
Det er så let at dømme og råbe på hævn, men det kan man bare ikke, hvis man tænker efter, for ingen ved hvordan de selv ville være og gøre, hvis de var i den persons sted.
DU ville måske aldrig gøre den slags mod dine børn, ville du nok sige...og det ville jeg med...men er du sikker??
Det kan du nemlig ikke være, for du aner intet om hvordan du ville have udviklet dig med den form for opdragelse og tradition.
Du er og jeg er, ligesom alle mennesker nu og her, summen af alt det du har oplevet frem til dette sekund, og hvordan de forskellige retninger ville have præget dig ved du ikke.
Derfor er det ikke latterligt med forståelse, hjælp og overbærenhed, samt tilgivelse, for du bliver selv et fattigere menneske af at hævne dig og udføre negative handlinger i hævn.
Dette er jo så min mening...du har en anden, og den respekterer jeg, men enig er jeg ikke og vil heller aldrig blive.
Jeg har haft plejebørn, der er blevet udsat for ting du ikke kan drømme om, men de har alle lært at livet bliver først smukt og godt når man forstår at hævn og had ingen vegne fører.
Kærligst
Sussie

Anmeld

2. december 2010

Ellim

HOLD DA KÆFT FOR EN IDIOT!!

Utrolig at der faktisk findes mennesker der er så onde og små grimme dårlige mennesker der ikke er klogere.. AD.. hun er for meget.. FØJ!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.