Anonym skriver:
indlægget er lavet som en test.... synes dog det er under al kritik at man bliver nedgjort og kaldt for en dårlig mor, på et offentligt forum hvor folk ikke kender en eller den givende situation... En dårlig mor... hvis man tænker over det så må det da klart være det værste skældsord man kan blive kaldt.... enig??? En anden gang prøv at spørg ind til sit. uden at dømme man kan ikke svare på sådan et indlæg med de ord uden at spørge ind til først det kunne jo være indlægget var blevet misforstået andet..-..... Den rigtige version er at ja han har bidt men blev sat i et hjørne hver gang han gjorde det... Sennep han elsker sennep....
"er jeg så også en dårlig mor???? vi havde et stort problem med vores søn som bed han bed meget hårdt óg vi vidste ikke hvad vi skulle stille op.. spl. sagde så vi skulle prøve sennep hver gang han bed skulle han have en advarsel duede det ikke fik han en lillefinger spids sennep i munden 2 gange efter har han aldrig bidt mere...."
Hvad er der at misforstå ved dit indlæg?
Den mest gængse måde, skulle indlægget være en test, ville du vel have brugt sætningen... "Hvad nu hvis...." foran.. så havde du sat en tese op, noget uafprøvet! Men så har du valgt også at være anonym, ergo må du vidst at det højst sandsynligt ville skabe en kontrovers og en meningsforskel mellem dig og andre herinde, der læste dit indlæg.
Du skriver som om at I vitterligt havde et problem med jeres søn, jeg kan ikke læse ud fra dit indlæg at dette ikke var virkeligheden for jeres lille søn, da I skulle afvænne ham med at bide jer. Og tror heller ikke nu, at dit indlæg var ment som en test.
Og skulle jeg istedet for at give dig min mening efter at have læst det - spurgt ind til : "Er det en joke?" siden du mener jeg skulle spørge ind til dit indlæg. Du har jo forklaret det hele for os.
Men lad endelig tvivlen komme dig til gode, syntes du, du har handlet forkert i henhold til din søn, er en undskyldning til ham på sin plads.
Men ville da blive glad hvis I ikke afstraffede ham på den måde, du beskrev. En mindre smerte påført et andet menneske og så endda en lille en, der ser op til sine forældre og som elsker dem.
Hvorfor skulle de gøre mig ondt? tænker han.
Anmeld