jordermødre med tørklæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

NessaXenia

kunne aldrig i livet finde på at bede om et andet sygehus/jordemor hvis det viser sig at min jordemor (skal til 1. jordemor besøg på torsdag) viser sig at bære tørklæde, hun er mindst lige så værdi til jobbet som mennesker uden.

Hvis en jordemor skulle være min jordemor under min fødsel ville jeg ikke tænke over det, hun kan garenteret sit job ligså godt som en uden tørklæde, ( der er jo en grund til hun har fået jobbet/ taget den lange uddannelse som jordemor er)

Hun ville være ligså velkommen som alle andre jordemødre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Maja88

Tjuhl skriver:

jeg er incestbarn og har det ekstrem skidt med at have mandlige læger/jordmødre ect.

jamen så kan jeg sagtens forstå dig.

puha en ja- ved ikke lige hvad jeg havde regnet af svar, men ja.

håber ikke det gjorde noget

Anmeld

23. november 2010

oo

Maja88 skriver:

jamen så kan jeg sagtens forstå dig.

puha en ja- ved ikke lige hvad jeg havde regnet af svar, men ja.

håber ikke det gjorde noget

nej overhovedet ikke

Anmeld

23. november 2010

Maja88

Tjuhl skriver:

nej overhovedet ikke

det er jeg glad for

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

Nej det ville jeg da ikke.

Anmeld

23. november 2010

Charlotte Wberg

Jeg har svaret ja, med det samme... det vil sige ikke med det samme som sådan, men jeg fortrækker helst en uden tørklæde... hun må være sort, brun, gul eller what ever... Så længe jeg forstår hende... men synes ikke erhverv og religion hører under samme tag... Der skal heller ikke være en JM med kæmpe kors og bibel i hånden, når jeg skal føde... Det er deres privat sag, men ikke på jobbet i følge min mening.

Anmeld

23. november 2010

Chamomile

Jeg ville aldrig vælge en jordermoder (eller læge, sygeplejerske) fra pga. tørklæde. Synes virkelig det er trist, at nogen mennesker gør det.

Anmeld

23. november 2010

Siljesmor

puttecolle skriver:

jeg har valgt Ja med det samme. og det er ikke fordi de ikke kan være dygtige eller noget men det er noget inde i mig jeg kan slet ikke kumnikere med invrandere også er det lige meget om hun/ han er god til dansk.

Jamen hvem siger at hun er indvandrer?? Det kan vel ligeså godt være en pæredansk kvinde som er muslim, bærer tørklæde og har valgt at uddanne sig til jordemoder.... Ville du så også fravælge hende??? For hvis ikke, så ligger dit problem jo ikke i tørklædet, men hendes evt. indvandrer baggrund og så er det jo en helt anden snak

Anmeld

23. november 2010

Pige2009

Thalia skriver:

For mig ville det ikke komme an på tørklædet, men på hvordan jeg følte kemien mellem os var.

- Men jeg ville klart have brug for at kunne se hendes ansigt.

Tørklæde dækker kun håret

Anmeld

23. november 2010

Carina1977

Nej jeg ville ikke fravælge en med tørklæde....synes måske også det grænser til det rascistiske, hvis man fravælger pga. et uskyldigt tørklæde. Mange udlændinge er faktisk utrolig omsorgsfulde, så i en fødesituation, burde man måske nok nærmere blive glad for en med tørklæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.