jordermødre med tørklæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

millesofie

jeg havde en social os sundheds hjælper med tørklæde med til fødslen og det kunne da ikke skræmme mig bare jeg kan forstå hvad de siger

tilgengæld var det lidt irreternde da jeg skulle have taget en strimmel to dage tidligere og jeg så kom ind til en indvandre-læge som ikke talte særligt godt dansk (en mand) så jeg var i tvivl om alting da jeg kom ud og havde ikke fået spurdt om noget da jeg ikke viste om jeg kunne forstå svaret

jeg er ikke selv religiøs men jeg forventer jo ikke at resten af verden træffer samme valg som mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Benne-bob

Har stemt ja. Men ikke fordi jeg ikke tror en formoder med tørklæde éen kompetent nok. Det er egentlig kun fordi jeg 100% er imod religiøse symboler, hvad end det er kristne muslimske jødiske eller hvad det må være.....plus at uanset hvad alle siger er et tørklæde for mig altså ikke bare et symbol på religion men også på kvinde undertrykkelse. Så nej det har intet at gøre med personen bag tørklædet! For mig må folk også ha den religion de vil...så længe jeg ikke skal ha det op i hovedet :-) Tilgengæld kom der under min fødsel en mandlig sygeplejerske som jeg (knap så pænt) bad om at fedte derhen hvor solen aldrig skinner:-O undrer mig over den reaktion idag?!

Anmeld

30. november 2010

Benne-bob

Benne-bob skriver:

Har stemt ja. Men ikke fordi jeg ikke tror en formoder med tørklæde éen kompetent nok. Det er egentlig kun fordi jeg 100% er imod religiøse symboler, hvad end det er kristne muslimske jødiske eller hvad det må være.....plus at uanset hvad alle siger er et tørklæde for mig altså ikke bare et symbol på religion men også på kvinde undertrykkelse. Så nej det har intet at gøre med personen bag tørklædet! For mig må folk også ha den religion de vil...så længe jeg ikke skal ha det op i hovedet :-) Tilgengæld kom der under min fødsel en mandlig sygeplejerske som jeg (knap så pænt) bad om at fedte derhen hvor solen aldrig skinner:-O undrer mig over den reaktion idag?!

Undskylder for stavefejl, sidder med mobiltelefonen og den laver selv ordforslag:-P

Anmeld

1. december 2010

Angelica

Totalt of-tropic til de piger, der har svaret mig tidligere: Jeps. Havde misforstået anonym-muligheden fuldstændig Men nu kører det lidt bedre og jeg kan være knap så forarget

Anmeld

1. december 2010

ZamanogDania

pokulati skriver:

Nu er jeg ikke nået hele tråden igennem, så se igennem dette svar hvis du allerede har fået det

Det er klart mere hygiejnisk for sundhedspersonale at have tildækket deres hår, så tørklæder tæller positivt for hygiejnen

Anmeld

1. december 2010

puttecolle

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Nu er jeg ikke den anonyme, men den reaktion du får ved at læse hendes ellers veltænkte indlæg tyder på du frygter at blive udfordret i din holdning og derfor hurtigst muligt vil afvige debatten, så du ikke skal sætte ord på hvorfor du har den..

undskyld mig men jeg forstår ikke hvad du mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.