Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

STAFF er på sagen...!

(og vi har også fået breve...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Carina1977

Kloster skriver:

Han følte sig da vist heller ikke lige tiltrukket af mine løbesko som profilbillede... For jeg har nemlig heller ikke hørt noget. Hæ hæ....

åhhrr de er da lækre  

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Zafir skriver:

STAFF er på sagen...!

(og vi har også fået breve...)

Det lyder godt Zafir, sikke en spøjs ide at få, men fint, at I arbejder på det

Anmeld

22. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Dictes mor skriver:

Jeg har idag fået et brev fra en ny bruger ved navn Grumpy, om at hun har en ven, der synes, at man er lækker. Og hvis man så bekræfter venskab på facebook med ham, så skriver han helt vildt og meget overdrevent. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste, det er vildt mærkeligt og ret fake er jeg sikker på.

Her skrev hun at hendes ven syntes at frederic er smuk og om vi havde fb..

Har dog ikke godkendt nogen...

Hvad hedder han? 

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Mor til Frederic skriver:

Hvad hedder han? 

WHATTTTT, nej så er det jo ikke engang sjovt længere, hvad er det for noget.

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Mor til Frederic skriver:

Hvad hedder han? 

Altså ikke, at Frederic ikke er dejligt, det var ikke sådan jeg mente det, men det lød bare rigtig grimt, at en fremmed mand skulle sige sådan, hvis du forstår.

Anmeld

22. november 2010

Sabina92

Jeg har også fået et brev fra denne person (: Som åbenbart synes jeg er smuk, men altså det ved jeg ligesom godt. Så valgte derfor ikke at svare

Anmeld

22. november 2010

Lise

DK skriver:

Hvordan ved de hvad i hedder? Altså hvordan finder han jer på facebook? Jeg er venner med tre på facebook herinde fra. Og det er alle tre nogen som jeg har mødt personligt først! Men det kan godt være at jeg er en sjælden race sådan som jeg værner om min face-books eksklusivitet?

Først skriver h*n at man er smuk. Man skriver tak. H*n skriver at hvis man er på fb, kan man tjekke hans profil... Her afslog jeg, og ved ikke mere. Så det er vel først hvis man hopper i det med facebook at han kender navnet...

Anmeld

22. november 2010

Mette.

Jeg har også fået et brev fra vedkommende og valgte bare at ignorere det.. Det er da virkelig en underlig ide! 

Anmeld

22. november 2010

malenecl

Dictes mor skriver:

Jeg har idag fået et brev fra en ny bruger ved navn Grumpy, om at hun har en ven, der synes, at man er lækker. Og hvis man så bekræfter venskab på facebook med ham, så skriver han helt vildt og meget overdrevent. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste, det er vildt mærkeligt og ret fake er jeg sikker på.

har også modtaget det. Skrev så bare jeg ikke var intresseret, så skrev de ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.