Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

BinaMor

AnneBJ skriver:

Haha.. me 2

haha.. oz mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

RiUL

Tjuhl skriver:

arh come on...jeg er sgu da oss lækker, hvorfor har jeg ikk fået noget brev???

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

Gu er du også lækker  

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

DK skriver:

Det er sgu også for dårligt. 2 min. så retter jeg lige op på det!

Også mig  

Anmeld

22. november 2010

TbCp

sarah Foged skriver:

Ham i snakker om hedder vel ikke tilfældigvis Jesper Lassen?

Han har skrevet til mig på facebook idag

Anmeld

22. november 2010

DK

Louisiana28 skriver:

Også mig  

Tjek!

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

DK skriver:

Tjek!

Det er modtaget, tak Haha

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

Han var nok bange for at få svar på tiltale fra dig Trine, du siger tingene lige ud For smuk det er du 

Anmeld

22. november 2010

blomst84

DK skriver:

Altså... han var bare klam. Eller det er i alt fald min mening. Han sendte også breve til riiiiiigtig mange brugere herinde og ville høre om folks sexliv og om de ville være med i en trekant osv osv... Han skrev tingene på en rigtig upassende måde og var bare vildt ubehagelig.

Vores brev-udveksling var nogenlunde sådan her:

"Du er smuk!"

"øhh tak"

"du er hot, ejjj hvad jeg gerne ville lave med dig og din sexede mave"

"øhhh bliver din kæreste ikke sur når du skriver sådan noget?"

"nej nej hun er ligeglad. Dine bryster er vildt flotte! Har du fået taget nøgenbilleder nogensinde?"

"ved du hvad, jeg har en kæreste og er slet ikke interesseret i det du skriver!"

"nå undskyld, så bliver du nok fornærmet! Men fræk er du nu!"

osv osv osv.

Derudover så oprettede han næsten kun emner i sex og samlivs kategorien, a la: hvordan får du bedst en orgasme, hvad kan du lide at gøre ved dig selv osv osv. Først da der kom kritik af ham oprettede han et par "min kæreste er gravid"-tråde, men jeg tror at langt de fleste havde mistet fidusen til ham på det tidspunkt!

Det er virkelig sørgeligt med sådanne mennesker og et meget mærkeligt forum at skrive sådanne ting i! Men håber da han er blevet fjernet herfra! Min kusine køre selv en sag for tiden, på facebook hvor en pige stjæler hendes billeder og oplysninger, bruger min kusines billeder på alle mulig dating sider og skriver med alle mulige mænd min kusine har prøvet at blive stoppet på et diskotek af en fyr, der var sur på hende og skældte hende ud fordi hun ikke ville mødes selvom hun havde virket så villig min kusine blev ret bange, men kan så regne ud at hende der er falsk med hendes billeder, åbenbart tilbyder sig til alle mulige mænd!! Ret sygt syntes jeg!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

blomst84 skriver:

Det er virkelig sørgeligt med sådanne mennesker og et meget mærkeligt forum at skrive sådanne ting i! Men håber da han er blevet fjernet herfra! Min kusine køre selv en sag for tiden, på facebook hvor en pige stjæler hendes billeder og oplysninger, bruger min kusines billeder på alle mulig dating sider og skriver med alle mulige mænd min kusine har prøvet at blive stoppet på et diskotek af en fyr, der var sur på hende og skældte hende ud fordi hun ikke ville mødes selvom hun havde virket så villig min kusine blev ret bange, men kan så regne ud at hende der er falsk med hendes billeder, åbenbart tilbyder sig til alle mulige mænd!! Ret sygt syntes jeg!

ej hvordan fandt hun ud af det.? det er da virkelig skræmmende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.