Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

mor-til-vanessa

pussepige skriver:

Har også fået brev.. Jeg har kun kigget profilen på FB og læg lige mærke til at det kun er kvinder/piger der er på den venneliste der inde... Jeg fik både mobil nr og alt mulig.. Åbenbart en der ikke har andet at foretage sig..

ja det skrev jeg også til ham, at det synes jeg var lidt mystisk ham havde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Lusi

Ja fik brev idag og der stod: Jeg har siddet og drukket kaffe med en ven og skulle sige du er smuk.

Skrev bare, "Hmm, jamen tak for det da" og "hun" spurgte så om jeg havde facebook eller mobil og svarede tilbage, ja men dét får han ikke.. har ikke hørt mere, for skrev: Hvorfor opretter du ikke profil på den datingsite, istedet for på en debatside om børn? Det får du nok ikke rigtig noget ud af

Jeg lurede den allerede efter første brev og gik tilbage til mine gamle breve herinde, hvor der også var en engang der skrev, som hed Grumpyoldgirl, så mon ikke det er den samme.. Dengang lykkedes det ham dog heller ikke at få mit nummer el.

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

mor-til-vanessa skriver:

jo. en du kender eller har du fået brev

Loggede på facebook til morgen, så havde han ansøgt og skrevet et brev om at han synes jeg var lækker, han har ikke svaret da jeg spurgte hvorfor han havde ansøgt, synes der var noget skummelt over det, da han slet ikke er venner med 1 eneste hankøn, så har ikke accepteret

Anmeld

22. november 2010

DK

Hej

Jeg har også fået et brev. Jeg svarede helt bevidst ikke på det, da jeg fik AKUTTE flashbacks til dengang der var ham der den anden klammert rasser32 herinde for et par måneder siden

Jeg svarer ikke på breve fra en bruger der kun skriver "du er smuk", der aldrig har oprettet indlæg og som heller ikke har nogen former for info på deres profil. Jeg synes det STINKER langt væk af lusk!

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Carina1977 skriver:

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

han skrev til mig inde på facebook

Anmeld

22. november 2010

Low

Jeg har skrevet med en anden bruger som hele tiden kommentere min mave og navlepiercingen. Noget med at når jeg havde født så skulle jeg sætte den i igen for det var flot og sådan. Men han skrev/skriver det ikke på en måde så jeg synes det er ubehaligt.

Anmeld

22. november 2010

pussepige

Carina1977 skriver:

Nej det er du bestemt ikke...

Men jeg ville heller være grim end at få et brev fra sådan en tumpe der ikke har andet at give sig til..

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

Carina1977 skriver:

Haha.. me 2

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

sarah Foged skriver:

han skrev til mig inde på facebook

Nå må da hellere lige tjekke bare for nysgerrighedens skyld *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.