Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.234 visninger
153 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Dictes mor

Jeg har idag fået et brev fra en ny bruger ved navn Grumpy, om at hun har en ven, der synes, at man er lækker. Og hvis man så bekræfter venskab på facebook med ham, så skriver han helt vildt og meget overdrevent. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste, det er vildt mærkeligt og ret fake er jeg sikker på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mor-til-vanessa

Dictes mor skriver:

Jeg har idag fået et brev fra en ny bruger ved navn Grumpy, om at hun har en ven, der synes, at man er lækker. Og hvis man så bekræfter venskab på facebook med ham, så skriver han helt vildt og meget overdrevent. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste, det er vildt mærkeligt og ret fake er jeg sikker på.

haha. jep og er faldet i med begge ben.

men skrev til ham på face at jeg synes det virkede lidt mystisk og har heller ikke acepteres hans venskab.

overvejede slet at skrive her inde som dig, fordi der jo før har været noget af den slags

Anmeld

22. november 2010

MIWULA

Jeg har oz fået brev fra dem men skrev jeg ikk var instresseret.så stoppede de med at skrive. :-)

Anmeld

22. november 2010

LR85

Jeg har også fået brev, men skrev pænt tilbage a jeg har en dejlig mand.

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/3/31433.gif" alt="" />

tænk jeg falder for sådan en gang pis

Anmeld

22. november 2010

pussepige

Har også fået brev.. Jeg har kun kigget profilen på FB og læg lige mærke til at det kun er kvinder/piger der er på den venneliste der inde... Jeg fik både mobil nr og alt mulig.. Åbenbart en der ikke har andet at foretage sig..

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Ham i snakker om hedder vel ikke tilfældigvis Jesper Lassen?

Anmeld

22. november 2010

Lise

Ha - tænkte det sgu nok

Fik et brev om at denne ven syntes jeg var smuk. Skrev tak... og afslog heldigvis alt det med facebook - er jo lykkeligt gift og har ikke behov for at lure fremmede fyre på internettet!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

sarah Foged skriver:

Ham i snakker om hedder vel ikke tilfældigvis Jesper Lassen?

jo. en du kender eller har du fået brev

Anmeld

22. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg har også fået brev fra hende/ham! Det var hende som skrev hun sad med en ven og fik en kop kaffe og hun skulle sige fra ham at han sys jeg var smuk.

Og min første tanke var faktisk at det var noget fusk. Og på facebook er han jo kun ven med piger og så så jeg også lige at du var blevet ven med ham... Så det kan da ikke blive mere fusket. Og skulle faktisk lige til at oprette et indlæg herinde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.