Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Vial

Fuck fuck fuck..

Jeg var ellers lige ved at ændre status på facebook. Vi skulle selvfølgelig lige mødes, men vi var da så godt som kærester.

Ja ja, han havde ikke andet end kvinder på sin venneliste, men nogle går bare bedre i spænd med det modsatte køn.

Det var da så smukt, at han var faldt for præcis mig - en nybagt tvillingemor. Hmmpf.

...hmmm lækre mænd ala Oliver Bjerrehus falder åbenbart ikke ned i ens turban på en baby-side. Nå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Bare mig..

KaMa skriver:

Fuck fuck fuck..

Jeg var ellers lige ved at ændre status på facebook. Vi skulle selvfølgelig lige mødes, men vi var da så godt som kærester.

Ja ja, han havde ikke andet end kvinder på sin venneliste, men nogle går bare bedre i spænd med det modsatte køn.

Det var da så smukt, at han var faldt for præcis mig - en nybagt tvillingemor. Hmmpf.

...hmmm lækre mænd ala Oliver Bjerrehus falder åbenbart ikke ned i ens turban på en baby-side. Nå!

Altså, du har skrevet med ham her der bliver omtalt eller?

Jeg har heller ikke modtaget noget brev, men mit profilbilled er der også min kæreste på.. Mon det er det...

Anmeld

22. november 2010

blomst84

mor-til-vanessa skriver:

ej hvordan fandt hun ud af det.? det er da virkelig skræmmende 

Jamen hun begyndte at undre sig over at folk stoppede hende i byen og ville mærkelige ting med hende også faldt hun over den fake profil på facebook, da hende her pigen begyndte at adde mine kusines venner og veninder!!! Nu er det 3. Gang hun er på spil nu, for hver gang de får facebook til at lukke hendes profil, opretter hun bare en ny i et andet navn! Men stadig med min kusines billeder.

Anmeld

22. november 2010

Vial

~~M.Nielsen~~ skriver:

Altså, du har skrevet med ham her der bliver omtalt eller?

Jeg har heller ikke modtaget noget brev, men mit profilbilled er der også min kæreste på.. Mon det er det...

Profilen har skrevet til mig herinde. Jeg tjekkede fjæsen og regnede ud, at den var fake. Så skrev jeg til profilen, hvad pokker vedkomne fik ud af det - og så anmeldte jeg det til Henrik.

Det var bare en joke, det jeg skrev.. hehe.

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

blomst84 skriver:

Jamen hun begyndte at undre sig over at folk stoppede hende i byen og ville mærkelige ting med hende også faldt hun over den fake profil på facebook, da hende her pigen begyndte at adde mine kusines venner og veninder!!! Nu er det 3. Gang hun er på spil nu, for hver gang de får facebook til at lukke hendes profil, opretter hun bare en ny i et andet navn! Men stadig med min kusines billeder.

ej hvor klamt. det lyder da som en der kører hets mod din kusine. håber hun for sat en stopper for hende.

forstår ikke nogen mennesker gør sådan noget

Anmeld

22. november 2010

Loa

Carina1977 skriver:

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

Ha ha heller ikke mig...
Bør man være en lille smule fornærmet

Anmeld

22. november 2010

Becks

Heller ikke her, så er det positivt en gang i mellem og være grim haha

Uha, ja får også minder fra Rasser-tiden 

Anmeld

22. november 2010

blomst84

mor-til-vanessa skriver:

ej hvor klamt. det lyder da som en der kører hets mod din kusine. håber hun for sat en stopper for hende.

forstår ikke nogen mennesker gør sådan noget

Det sker åbenbart ret tit, har politiet sagt! Men ja har også låst skær mine billeder på facebook efter denne episode.

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

blomst84 skriver:

Det sker åbenbart ret tit, har politiet sagt! Men ja har også låst skær mine billeder på facebook efter denne episode.

ja min profil er også låst men det har den ikke altid været. 

Anmeld

22. november 2010

missie20

Jeg har også fået et brev. Men jeg har jo et billede af min søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.